Καλως ήρθες Θοδωρή και εύχομαι μακρόχρονη και "δημιουργική"
παραμονή στη παρέα μας.
Σχετικά με το ερώτημα σου, θα απαντήσω αν και είμαι σε πολύ αρχικό
στάδιο της κατασκευής.
Αυτό που αρχικά υπολογίζει κανείς ως κόστος είναι τα μηχανικά μέρη.
Μηχανή, σασμάν, διαφορικό, άκρα, κρεμαγιέρα, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αλλά δε θα χρειαστούν όλα αυτά κάποια μικρόσυντήρηση αν όχι επισκευή?
Επίσης ένα άλλο που ανεβάζει το κόστος είναι τα τεχνικά βιβλία που
πιθανό να χρειαστείς να αγοράσεις. Για το μοτέρ πχ, για το donor car που θα
χρησιμοποιήσεις, το "βιβλίο" του Ron champion ή του Chriss Gibbs και
έχει και συνέχεια... (βιβλία για αναρτήσεις, βιβλία για καρμπιρατέρ, βιβλία
για ηλεκτρικά, βιβλία για ανακατασκευές κλπ κλπ...) Εννοείται όλα είναι
χρήσιμα και περιέχουν αρκετά πράγματα που χρειάζονται για το όλο
εγχείρημα.
Τώρα τι άλλο από έξοδα? Δε θα χρειαστείς και ...εργαλεία?
Ηλεκτροκόληση ή αργκόν, γωνιακοί τροχοί, δράπανο, πένσες, τανάλιες,
μεγγενάκια, σφιχτιράκια, κατσαβίδια, κλειδιά, κλπ κλπ...
Αλλά τελικά αυτό που ξεπερνάει κάθε πρόβλεψη είναι τα διάφορα ψιλολόγια
και τα αναλώσιμα που αρχικά δεν τα υπολογίζει κανείς....
Λάδια, μπουζιά, φίλτρα, ιμάντες, υγρά φρένων, τακάκια, σωληνάκια, βίδες,
παξιμάδια, πριτσίνια, φλατζόκολλες, φλάτζες, ρουλεμαν, υγρά, καθαριστικά
σπρέι, αντισκωριακά σπρέι, primer για τα μέταλλα και χρώματα, ηλεκτρόδια...
Σε απογοήτευσα??? Ελπίζω όχι.
...σίγουρα δε θα τα χρειαστείς όλα μαζί αυτά...
Με ένα καλό υπολογισμό εργασιών τα έξοδα θα έρχονται σιγά σιγά καθώς
θα προχωράς τη κατασκευή. Του Θόδωρου (tsv.gr) του βγήκε κοντά στα
6.000 και κοντά στα 5 χρόνια κατασκευή...
Όπως λένε και οι Άγγλοι .... You can do it good, fast, cheap: Pick any two
(you can't have all three)
Σίγουρα και με 2000 ετοιμάζεις ένα όχημα. Αλλά δε θα έχει το φινίρισμα και
τις λεπτομέρειες που έχει το αμάξι του Θόδωρου...