κατι kosei που φορανε τα ψαγμενα σαξοραλλα σε 15αρες που ειναι και 4χ108
ποσα κιλα ειναι.? εχουν σχημα αστερι..
Ευχαριστώ τον Διαμαντή και όλους τους υπόλοιπους για την βοήθειά σας. Είναι πολύ ενθαρρυντική.τελικα δεν ειναι αστερι αλλες ειχα στο μυαλο μου..
βρηκα φωτο στο γουγκλι
http://www.mini-madness.com/ProductImag ... ver-lg.bmp
και βρηκα και μια παλια αγγελια στο ντρακστερ.γρ
http://www.dragster.gr/forum/showthread.php?t=26004
που λεει ενα παλικαρι οτι η 15αρα ζυγιζει 4.9 κιλα αρα ειναι ιδανικη για σενα..
Ok, so you have problems with Echidna...Echidna RANT!! (AKA KitCarbon)
Ο πρόεδρος βρίσκεται ακόμα στο 1ο τελωνείο Πειραιά ή έχει μεταφερθεί στον ΟΔΔΥ. Δεν έχει βγει, απ' όσο ξέρω σε δημοπρασία ακόμα. Περισσότερα δεν γνωρίζω όμως. Κοιτάω τις διακηρύξεις και δεν τον έχω δει εκεί. Σκεφτόμουνα να κάνω μια βόλτα από ΟΔΔΥ να δω αν τον έχουν μεταφέρει εκεί ή όχι ακόμα.με το προεδρο τι εκανες.?
εχεις τα ιχνοι του.? σου ειπα οτι μπορουμε μαλλον να τον παρουμε πισω απο το οδδυ..
Δεν διαφωνούμε, έτσι είναι.Απότι διαβαζω νομιζω πως υπαρχει μια συγχιση σχετικα με τον τροπο δημιουργιας προσφυσης μεσω του ελαστικου. Η γωνια ολισθησης (slip angle) ουδεμια σχεση εχει με την ολισθηση του ελαστικου στον δρομο αλλα ειναι απλως η σχετικη παραμορφωση του ελαστικου , δηλαδη η γωνια μεταξυ του τμηματος του πελματος που ακουμπαει στον δρομο- σχετικα με την κατευθυνση που δειχνει ο τροχος.
Ναι αλλά αυτή είναι η μισή αλήθεια. Το slip angle είναι επίσης συνδεδεμένο με την φθορά του ελαστικού αλλά και με το slide angle. H δική μου προσπάθεια είναι να διατηρήσω σχετικά χαμηλό slip angle για λιγότερη φθορά αλλά και περισσότερη ασφάλεια γιατί όταν φτάσεις σε μία συγκεκριμένη τιμή (από 8 έως 12 μοίρες ανάλογα το ελαστικό και τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης) το lateral force μειώνεται αισθητά και πάς ευθεία. (όπως λες και εσύ παρακάτω)Αυτη η γωνια ειναι απαραιτητη για να στριψει το αυτοκινητο και το ποσο μεγαλη η μικρη ειναι η τιμη της εξαρταται απο το αν κινουμαστε με μικρες ταχυτητες η στα ορια της προσφυσης.
επισης καθε ελαστικο έχει τις χαρακτηριστικες καμπυλες του απο οπου καθοριζονται και τα ορια της γωνιας μεσα στα οποια πρεπει να κινουμαστε και το κατα ποσο το αυτοκινητο μας θα ειναι υποστροφικο η υπερστροφικο.
Όχι οι καμπύλες είναι μια χαρά. Μην μπερδεύεσαι με τα κλασσικά ελαστικά δρόμου. Αυτά έχουν εξαιρετικά περιθώρια γιατί ουσιαστικά είναι αγωνιστικές γόμες. Επίσης αν παρατηρήσεις αυτό που λές συμβαίνει και σε αυτές τις καμπύλες, στις γραμμές που αντιπροσωπεύουν την χαμηλότερη φόρτιση ανά τροχό.Η καμπυλες που φαινονται στα διαγραμματα της ΤΟΥΟ δεν εχουν την ολοκληρωμενη μορφη μιας πραγματικης καμπυλης ελαστικου αφου θα επρεπε να παρουσιαζουν ενα μεγιστο και να ελλατωνεται η δυναμη επειτα απο αυτη τη γωνια ολισθησης. Αυτο το σημειο ειναι και το σημειο οπου χανεται η προσφυση ,αφου πλεον δεν ειναι αρκετη η ελκτικη προσφυση ωστε να διατηρησει την απαιτουμενη πλευρικη επιταχυνση.
Δεν παρεξηγούμε, ιδιαίτερα αν σκεφτείς ότι βασικά δεν διαφωνούμε ...Για να μην παρεξηγηθω, δεν κανω τον εξυπνο εδω απλα παω να προλαβω καποια λαθη πριν γινουν αφου βλεπω πως γινονται καποιες θεωρησεις πανω σε λαθος βασεις.
Αυτό δεν είναι αναγκαίο. Μπορεί ένα αυτοκίνητο με πολύ μεγάλα αποθέματα downforce και χαμηλό βάρος να είναι συνέχεια μέσα στη γραμμική αρχική περιοχή. Αλλά ούτε αυτό δεν είναι και απαραίτητο. Όπως κατέληξα μετά την κουβέντα μας με τον φίλο echidna μια καλή τιμή για το slip angle είναι περίπου 6 μοίρες. Αν και δεν μπορώ να γνωρίζω αν η σχεδίασή μου θα το επιτύχει αυτό, γιατί δεν έχω τα διαγράμματα του slick που θα χρησιμοποιήσω ...Για παραδειγμα η θεωρηση πως θα χρησιμοποιηθει η γραμικη περιοχη ΜΟΝΟ, ειναι λανθασμενη, αφου παντοτε θα υπερβουμε το οριο της γραμμικης περιοχης οδηγωντας γρηγορα.
Ναι αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχεις ισοκατανομή όταν στρίβεις άσε που τις περισσότερες φορές δεν θέλεις να έχεις ισοκατανομή ούτε και ευθεία γιατί θέλεις οι κινητήριοι τροχοί να φορτίζονται περισσότερο για να μπορείς να βάλεις περισσότερη ισχύ στο δρόμο.Το ζητουμενο ειναι να ρυθμισουμε το στησιμο του αυτοκινητου ωστε τα ελαστικα να εχουν οσο το δυνατον ποιο ομοιομορφα κατανεμημενα τα φορτια του αυτοκινητου. ΠΑΝΤΑ 4 λαστοιχα με ομοιομορφα κατανεμημενο το βαρος του αυτοκινητου θα παραγουν περισσοτερη πλευρικη δυναμη απο οτι ολοι οι αλλοι συνδιασμοι, φορτιων στα ελαστικα, που μπορουν να γινουν. αφου ισα φορτια υπο ολες τις συνθηκες δεν ειναι εφικτο να εχουμε, προσπαθουμε για το καλυτερο δυνατο.
Συμφωνούμε το έχω γράψει στα πρώτα posts αυτού του topicΑυτο Απορρεει απο τις βασικες καμπύλες των ελαστικων και συγκεκριμενα απο τον ρυθμο αυξησης της πλευρικης δυναμης - με το καθετο φορτιο, ο οποιος ρυθμός αυξάνει μεν αλλα με πτωτικό ρυθμό!!
Ναι αυτό λέει και ο τύπος που χρησιμοποίησα για τους υπολογισμούς στο topic του Echidna. Επίσης μπορείς να μεταφέρεις βάρος και αριστερά /δεξια και διαγώνια ακόμα με διάφορους τρόπους (wedging πχ)Επίσης το μεταφερόμενο βάρος ελέγχεται μόνο απο το μετατροχιο και το υψος του κεντρου βάρους,για δεδομενη στροφη -ταχυτητα κλπ, και το μονο που μας μενει είναι να το μοιράσουμε μεταξύ μπροστινων και πισω τροχών.
Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα με τις αντιστρεπτικές ...αυτο γινεται μεσω μιας αντιστρεπτικης και σκοπο έχει να κατανεμει ετσι τα φορτια ωστε να ισομοιραζονται κατα το δυνατον-η τελοσπαντων να φορτιζει τον αξονα που θελουμε να χανει πρωτος την προσφυση με φορτιο τετοιο ωστε η γωνια ολισθησης του αξονα αυτου να ειναι ελαφρως μεγαλυτερη σε σχεση με τον αλλο αξονα.....
Όχι δεν έχει να κάνει καθόλου με την μεταφορά φορτίου ούτε και με το μοχλισμό. Αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα, η κουβέντα δεν γίνεται για την αύξηση του μετατροχίου απλά, αλλά μαζί με την αύξηση του μήκους των ψαλιδιών. Μεγαλύτερο μήκος ψαλιδιού σημαίνει μεγαλύτερες διαδρομές τροχού με την ίδια γωνία κλίσης ψαλιδιού. Άρα αυξάνει η σκληρότητα για να μικρύνουν οι γωνίες και οι διαδρομές του τροχού στα επιθυμητά. (ναι αυτό χαλάει διάφορα άλλα ...)(PS. Επισης εχω μια ερωτηση σχετικα με τον υπολογισμο της δυναμης των ελατηριων. Για ποιον λογο να αλλαζει η τιμη τους αλλαζοντας το μετατροχιο? αν ειναι απλα λογω μοχλισμου τοτε ενταξει, αλλα αν ειναι λογω πλευρικων φορτιων, αυτα καλο ειναι να τα παραλαμβανει η αντιστρεπτικη.(αν και θα επρεπε να μειωνονται για μεγαλυτερο μετατροχιο))
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 12 επισκέπτες
Powered by phpBB and Board3. Theodore Savvidis - TSV.gr © 2007 - 2024