Στις 2 πρώτες φωτογραφίες δείχνω το αποτέλεσμα από μια χαζοπροσπάθεια
να λυγίσω μια σωλήνα προκειμένου να κάνω το τελείωμα στο πίσω δεξί
μέρος του σασσί. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αυτή τη στροφή όπως την
έκανα μιας και η επένδυση πίσω θα κάλυπτε και δε θα φαίνονταν η
τσακισμένη στο εσωτερικό σωλήνα. Τελικά τύπωσα τις 2 αντίστοιχες
εικόνες από τα σχέδια του McSorley (από autocad) με τις κούρμπες
και τις έστειλα να μου τις κάνουν με κουρμπαδόρο.
Επίσης πρόσθεσα και κάποια κόντρα στηρίγματα στο πίσω μέρος του σασσί.
Καθώς και τα διαγώνια σίδερα στη πλάτη των καθισμάτων. Χτές και σήμερα
ξεκίνησα να βάζω και τα πρώτα σίδερα του τούνελ μετάδοσης ξεκινώντας
από πίσω προς τα εμπρός. Τελικά στο πλάτος ο χώρος στις θέσεις οδηγού
συνοδηγού είναι μόλις 43.5cm. Στριμωχτά δηλαδή για XL επιβάτες. Αλλά
σκέφτομαι να κάνω κάτι έτσι ώστε στο πάνω μέρος μέρος να στενεύει
ελάχιστα το τούνελ και επίσης να χρησιμοποιήσω στρογγυλή σωλήνα στο
πάνω τμήμα του τούνελ μετάδοσης ώστε να μην έχει τις γωνίες
και να είναι κάπως πιο "φιλικό" σε χέρια, πόδια και γόνατα...