Κατασκευάζοντας το σασσί του Locost. Βήμα-βήμα...
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    J1 και J2 σωλήνες έτοιμες για κόληση

    από ex_hustler » Πέμ 06 Σεπ, 2007 01:21

    Μετά από αρκετές μέρες απουσίας από τη ταράτσα λόγω ενός γάμου, μιας 5ήμερης επίσκεψης στη Β. Ελλάδα σε φίλους και στο Θοδωρή (tsv), ενός trackday στα Μέγαρα και άλλων δουλειών, επέστρεψα και προχώρησα λίγο το σασσί.

    Προχώρησα... :oops: εννοώ ταίριαξα και πόνταρα 2 σίδερα ακόμη... = 2 λιγότερα σίδερα στη ντάνα κάτω από το τραπέζι... Σύνολο 18 πονταρισμένα μέχρι στιγμής. Αν μπουν και τα J1-J2 αύριο είμαστε στα 20. Από 50κάτι σίδερα αν θυμάμαι καλά.... (γκουχ γκουχ... )

    Οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι οι τελευταίες που τράβηξα το απόγευμα. Έχουν κοληθεί οι 4 "H" σωλήνες και μένει αύριο να κολλήσουν και οι πρώτες της πάνω βάσεις J1 και J2. Στη φωτογραφία απλά στέκονται, δε τα έχω κολλήσει ακόμη μέχρι να τα ταιριάξω ακριβώς.

    Έκανα και μια ζημιά με τη ηλεκτροκόληση σε μια σωλήνα της βάσης που με καθυστέρησε τουλάχιστον ένα μισαωρο...
    φησα λίγο παραπάνω την ηλεκτροκόληση και έλιωσε το μέταλο και έκανα μια τρύπα που δεν έκλεινε με τίποτε... :oops:

    sassi17.jpg sassi18.jpg sassi19.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    xrhstos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 25
    Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2007 17:57
    Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
    Επικοινωνία:

    από xrhstos » Σάβ 08 Σεπ, 2007 12:17

    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΣ ΦΙΛΕ
    ΑΝ ΘΕΣ ΒΑΛΕ ΔΥΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝΤΡΑΒΗΞΕΙ
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    σωλήνες Κ3, Κ4 και Ο

    από ex_hustler » Δευ 10 Σεπ, 2007 22:26

    Το topic αυτό αποφάσισα να το κάνω ένα on-line ημερολόγιο. Έτσι σε κάθε πρόοδο θα ανεβάζω φωτογραφίες και θα γράφω τα καλά και τα ευτράπελα της κατασκευής.

    Μέχρι στιγμής καλά προχωράει η δουλειά. Παρατήρησα ότι κάθε φορά που ανεβαίνω στη ταράτσα για 2-3 ώρες καταλήγω να έχω ποντάρει 2 σωλήνες. Φαίνεται αργή εξέλιξη αλλά για κάθε σωλήνα πρέπει να γίνει σωστά η κοπή με τα κατάλληλα φάλτσα (το βιβλίο του Ron δε γράφει τις κλίσεις για όλες τις σωλήνες...) να ταιριάξει στο σημείο της κόλλησης, να στηριχτεί καλά, να γίνει ένα βασικό ποντάρισμα για προσωρινή στερέωση, να μετρηθούν οι διαστάσεις,να διορθωθούν πιθανές αποκλίσεις και τέλος να γίνει ένα πιο καλό ποντάρισμα των σωλήνων. Εννοείται όταν υπάρχει άτομο να βοηθήσει (soto πχ) να κρατάει σίδερα και να δώσει καμιά ιδέα γλιτώνω χρόνο και προχωράω πιο γρήγορα από το να φτιάχνω αυτοσχέδια στηρίγματα πριν γίνουν οι κολλήσεις.
    Και με την απειρία που με δέρνει τα ελέγχω όλα 2 φορές και προτιμώ να προχωράω αργά παρά να αφήνω λάθη σε διαστάσεις που μπορεί να επηρεάσουν την οπτική ή τη σταθερότητα του σασσί.

    Χτές λοιπόν μπήκαν τα K1 και K2 (τα λοξά με 40μοίρες στη πίσω πλευρά του σασσί) και σήμερα τα K3, K4 και η O.


    Πάντως οπτικά από σωρό σίδερα, μεταμορφώθηκε σε σκαλωσιά, μετά έγινε σα κασόνι και το ωραιότερο το άκουσα σήμερα από το έταιρο ήμιση. Μου είπε "Μπράβο, έφτιαξες έλκηθρο!!!"
    Και η αλήθεια είναι πως κάπως έτσι μοιάζει με της λοξές πίσω σωλήνες... :D :D :D


    sassi20.jpg sassi21.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    Kostas Papamichalis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 32
    Εγγραφή: Δευ 20 Αύγ, 2007 11:55
    Τοποθεσία: Κορωπί Αττικής

    από Kostas Papamichalis » Τρί 11 Σεπ, 2007 10:54

    Μπράβο Γιώργο !!! Το έχεις.... Σε λίγο θα σε βλέπουμε να πάς για ψαλίδια. ριστα 10
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Τετ 12 Σεπ, 2007 20:53

    Σήμερα διόρθωσα ένα λάθος στις κλίσεις των K1-K2 που τελικά σήκωνε το πίσω μέρος ψηλά. Δε θα ήταν πρόβλημα. Συνολικά θα ανέβαινε 1cm το πίσω καπάκι πάνω από τον άξονα. Αλλά το διόρθωσα για να μην δείχνει περίεργο δίπλα σε άλλα "by the book" αυτοκίνητα.
    Πρόσθεσα και τις N1 και N2 και τώρα δείχνει να μαζεύεται το σχήμα και να τείνει να μοιάζει με "lotus 7"...

    sassi22.jpg sassi23.jpg sassi24.jpg
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Πέμ 13 Σεπ, 2007 14:01

    Σήμερα πριν το μεσημέρι πρόσθεσα τις σωλήνες P και Q στο σασσί.
    Ήταν νομίζω η πιο εύκολη μέρα μέχρι σήμερα αφού ταιριάξαν εύκολα με μικρολειάνσεις στις άκρες ώστε να πατάνε καλά δίχως να αφήνουν κενά. Και επίσης έκανα μια προετοιμασία για τις επόμενες σωλήνες που θα κολλήσω στο πίσω μέρος του σασσί.

    Μένει να παραγγείλω τα υπόλοιπα σίδερα που θα χρησιμοποιηθούν για το τούνελ του άξονα μετάδοσης καθώς και τις σωλήνες των τριγωνοποιήσεων στα πλαινά. Το πρόβλημα εκεί θα είναι ότι για να γίνει το μπροστά τμήμα του τούνελ για τον άξονα μετάδοσης θα πρέπει να έχω καταλήξει σε μηχανή-σασμάν για να κάνω το κατάλληλο άνοιγμα για τη χελώνα του σασμάν μπροστά!!! :shock:


    sassi25.jpg sassi26.jpg sassi27.jpg sassi28.jpg
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    P και Q σωλήνες

    από ex_hustler » Πέμ 13 Σεπ, 2007 14:03

    Σήμερα πριν το μεσημέρι πρόσθεσα τις σωλήνες P και Q στο σασσί.
    Ήταν νομίζω η πιο εύκολη μέρα μέχρι σήμερα αφού ταιριάξαν εύκολα με μικρολειάνσεις στις άκρες ώστε να πατάνε καλά δίχως να αφήνουν κενά.
    Και επίσης έκανα μια προετοιμασία για τις επόμενες σωλήνες που θα κολλήσω στο πίσω μέρος του σασσί.

    Μένει να παραγγείλω τα υπόλοιπα σίδερα που θα χρησιμοποιηθούν για το τούνελ του άξονα μετάδοσης καθώς και τις σωλήνες των τριγωνοποιήσεων στα πλαινά. Το πρόβλημα εκεί θα είναι ότι για να γίνει το μπροστά τμήμα του τούνελ για τον άξονα μετάδοσης θα πρέπει να έχω καταλήξει σε μηχανή-σασμάν για να κάνω το κατάλληλο άνοιγμα για τη
    χελώνα του σασμάν μπροστά!!! :shock:

    Τέλος να πω ότι κάτω από το τραπέζι έχουν μείνει ελάχιστα σίδερα για τοποθέτηση κι αυτά θα χρησιμοποιηθούν μέσα στο Σαββατοκύριακο!!!
    :!:
    sassi25.jpg sassi26.jpg sassi27.jpg sassi28.jpg
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    σωλήνες K3 και K4

    από ex_hustler » Παρ 14 Σεπ, 2007 23:23

    Σήμερα προχώρησα λιγάκι παρακάτω το σασσί. Πρόσθεσα τις σωλήνες K3 και K4. Αλλά λόγω λάθους στη κοπή (~ -3mm) υπήρχε κενό και έπρεπε να συμπληρωθεί. Σκέφτηκα μήπως κόψω ξανά τις σωλήνες αλλά θα μέναν οι πρώτες σα ρετάλια. Και έτσι έκοψα ένα "πλακάκι" 3mm το οποίο τοποθέτησα ανάμεσα να καλύψει το κενό. Το πόνταρα στη θέση που θα κατέληγε η σωλήνα K3 και μετά πόνταρα την K3 πάνω σε αυτό.

    Ακολουθούν φωτογραφίες με τις νέες προσθήκες των Κ3-Κ4 καθώς και φωτογραφία από την επικείμενη τριγωνοποιήση στο άνω πλαίσιο του μηχανοστασίου.

    symplhrwma.jpg sassi29.jpg sassi30.jpg sassi31.jpg
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    RU1 - RU2 - V

    από ex_hustler » Παρ 21 Σεπ, 2007 00:23

    Μετά από ένα 2ήμερο γεμάτο άγχος - εκνευρισμούς, αγωνία και δυο άκυρους συναγερμούς τελικά η αδερφή μου γέννησε χτες τη νύχτα ένα υγιέστατο αγοράκι! :D

    Και έτσι κατάφερα αφού τελειίωσε αυτό το άγχος να αφιερώσω λίγο χρόνο σήμερα να προχωρήσω τα πονταρίσματα. Πόνταρα τα μπροστινά λοξά σίδερα S και T για τη τριγωνοποίηση του χώρου μηχανής. Και επίσης πόνταρα και το πίσω "Π" (RU1-RU2 και V) πάνω στην B1 με 10 μοίρες κλίση για να σχηματιστεί ο πίσως χώρος πίσω.

    Στο σασσί ελάχιστες σωλήνες 25mm*25mm θα προστεθούν ακόμη ενώ τα υπόλοιπα γίνονται με στρογγυλές σωλήνες και πιο ψιλά στραντζαριστά 20mm*20mm (ίδιο πάχος).


    sassi32.jpg sassi33.jpg sassi34.jpg
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Τρί 25 Σεπ, 2007 15:28

    Προχώρησα στην κατασκευή των στηριγμάτων της πίσω ανάρτησης.
    Από μια λαμαρίνα 3mm πάχους έκοψα 2 πλακάκια 102*102mm. Επίσης χρειάστηκε να κόψω 2 σωλήνες 19*19*102mm. Τα μπράτσα τα έφτιαξα στην εταιρία που δουλεύει ο κουνιάδος μου και έτσι ήμουν έτοιμος να προχωρήσω σε πονταρίσματα. Το κακό με αυτό το σημείο είναι ότι δεν έχει πολύ χώρο να κάνεις άνετα τις κολλήσεις.



    Εικόνα
    sassi35.jpg sassi37.jpg sassi38.jpg sassi39.jpg sassi40.jpg sassi41.jpg sassi42.jpg
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Δευ 01 Οκτ, 2007 23:42

    Άκρως δημιουργικό το σημερινό απόγευμα μετά από κάποια χτεσινή προετοιμασία για τα πίσω πλακάκια των αναρτήσεων. Πόνταρα τις τετράγωνες βάσεις και με τη βοήθεια του soto προχώρησα στη προσθήκη των W1 και W2 στο σασσί. Αυτά είναι 2 πιο μικρά από τα υπόλοιπα στρατζαριστά (20mm*20mm) που συνδέουν το O με το Ο1 σίδερο.
    Πρόσθεσα και την O3 που είναι το σίδερο στη πλάτη των καθισμάτων καθώς και το Y πάνω στο οποίο στηρίζεται το τεπόζιτο.


    Σήμερα ανακάλυψα :shock: ότι δούλευα την ηλεκτροκόληση με λάθος πολικότητα για τα ηλεκτρόδια ρουτιλίου που χρησιμοποιούσα. Έπρεπε να το είχα καταλάβει....
    Έτσι κατάφερα να κάνω ΠΟΛΥ καλύτερες κολλήσεις στα πλακάκια από ότι έκανα ως τώρα με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα.

    Εικόνα

    Εικόνα

    Εικόνα

    Εικόνα

    Εικόνα

    Εικόνα

    Εικόνα
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Πέμ 18 Οκτ, 2007 21:07

    Στις 2 πρώτες φωτογραφίες δείχνω το αποτέλεσμα από μια χαζοπροσπάθεια
    να λυγίσω μια σωλήνα προκειμένου να κάνω το τελείωμα στο πίσω δεξί
    μέρος του σασσί. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αυτή τη στροφή όπως την
    έκανα μιας και η επένδυση πίσω θα κάλυπτε και δε θα φαίνονταν η
    τσακισμένη στο εσωτερικό σωλήνα. Τελικά τύπωσα τις 2 αντίστοιχες
    εικόνες από τα σχέδια του McSorley (από autocad) με τις κούρμπες
    και τις έστειλα να μου τις κάνουν με κουρμπαδόρο.

    Επίσης πρόσθεσα και κάποια κόντρα στηρίγματα στο πίσω μέρος του σασσί.
    Καθώς και τα διαγώνια σίδερα στη πλάτη των καθισμάτων. Χτές και σήμερα
    ξεκίνησα να βάζω και τα πρώτα σίδερα του τούνελ μετάδοσης ξεκινώντας
    από πίσω προς τα εμπρός. Τελικά στο πλάτος ο χώρος στις θέσεις οδηγού
    συνοδηγού είναι μόλις 43.5cm. Στριμωχτά δηλαδή για XL επιβάτες. Αλλά
    σκέφτομαι να κάνω κάτι έτσι ώστε στο πάνω μέρος μέρος να στενεύει
    ελάχιστα το τούνελ και επίσης να χρησιμοποιήσω στρογγυλή σωλήνα στο
    πάνω τμήμα του τούνελ μετάδοσης ώστε να μην έχει τις γωνίες
    και να είναι κάπως πιο "φιλικό" σε χέρια, πόδια και γόνατα...


    Εικόνα
    Εικόνα

    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 11 Νοέμ, 2007 10:27

    Γιώργο, έχουμε καμιά εξέλιξη στo σασί;
    Keep up the good job! :D
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Κυρ 11 Νοέμ, 2007 20:23

    Ελάχιστη πρόοδο είχα αυτές τις 2 βδομάδες. Έκανα μια δοκιμή να κάνω τελικές κολλήσεις στο κυρίως πλαίσιο με "βασικά" ηλεκτρόδια χωρίς επιτυχία.
    Για να κολλήσουν πρέπει να είναι απόλυτα στεγνά τα ηλεκτρόδια. Οπότε θα προχωρήσω με γενικά ηλεκτρόδια.
    Επίσης έλειπα εκτός Αττικής τα 3 τελευταια ΣΚ οπότε έμεινε πίσω το project.
    Θα ενημερώσω για ότι νεότερο!
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 12 Νοέμ, 2007 00:02

    oti 8es exei ford! kai an de nto exei h ford to tropopoioun alloi

    http://www.raceline.co.uk/gearboxanddiff.htm

    psino na parw ena 3.9 diaforikaki suntoma!!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες