STAINLESS SEVEN
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Τρί 23 Μαρ, 2010 15:30

    Θεωρητικά πρέπει να έχεις τέλεια κατανομή βάρους στους τροχούς, δηλαδή 25% σε κάθε τροχό. Στο εμπρός πίσω επιτρέπεται να παίξεις λίγο, υπό την έννοια ότι ένα ζευγάρι τροχών βγάζει την δύναμη στον δρόμο άρα καλό είναι να έχει λίγο μεγαλύτερο βάρος επάνω του (ή λίγο μεγαλύτερο φάρδος ελαστικών) ώστε να έχει μεγαλύτερη πρόσφυση για να μπορείς να επιταχύνεις στις εξόδους των στροφών.
    Με το αριστερά - δεξιά παίζουμε μόνο σε οβάλ πίστες, άρα πρέπει να έχεις 50 - 50 κατανομή την στιγμή που τρέχεις. Οπότε είναι όντως καλή ιδέα να πας το μοτέρ δεξιά και μάλιστα και περισσότερο απ' ότι είπες ώστε να έχεις την σωστή κατανομή. Συμφωνώ ότι οι διαφορές είναι ελάχιστες, αλλά ελάχιστο από εδώ ελάχιστο από εκεί μαζεύονται. Αφού μπορείς, εγώ θα έλεγα, κάντο.
    Ή ακόμα καλύτερα, για να πάμε και την "επιστήμη" λίγο πιό μακρυά φτιάξε 3 σετ βάσεων κινητήρα - κιβωτίου. ένα κέντρο ένα 1.6 cm δεξιά και ένα όσο σε παίρνει δεξιά. Όταν θα είσαι έτοιμος μετράς και με τα 3 τους χρόνους σου και αποφασίζεις.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 23 Μαρ, 2010 20:54

    Μπράβο Γιάννη, μου έβαλες και άλλη δουλειά! Τρείς θέσεις κινητήρα! Μ' αρέσει η ιδέα, αν και είναι λίγο δύσκολο, γιατί θα τοποθετήσω τα σάιλεντ μπλοκ υπό γωνία όπως είναι στο Volvo και όχι οριζόντια όπως μπαίνουν συνήθως για ευκολία. Γίνεται πάντως ...με μπρίζωσες.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 26 Μαρ, 2010 10:14

    Poso upsos prepei na exei ena seven???

    "Ουσιαστικά πρέπει να αποφασίσεις τι ακριβώς θέλεις ως προς σκληρότητα διαδρομές κλπ για το περιβάλλον στο οποίο θα κινηθείς. Το ride height είναι πάντα το χαμηλότερο δυνατόν.
    Αν ζητάς maximum ταχύτητα χωρίς συμβιβασμούς και μόνο για πίστα το ride height είναι :

    εμπρός :
    μέγιστη ανωμαλία πίστας + 0.5 cm + μέγιστη βύθιση ανάρτησης.
    πίσω :
    μέγιστη ανωμαλία πίστας + 3.0 cm + μέγιστη βύθιση ανάρτησης."

    Sumfwnw me to parapanw quote apoluta alla sthn praksh ante vresto....
    Egw to upsos to vgazw koitontas duo paragontes:
    1. To karter
    2. Ta katw psalidia
    Otan ta katw psalidia einai isia kai to karter den vriskei katw alla exei kai clearance arketo na perasei panw apo ta kerbs tote mallon exei to swsto upsos.
    Simasia megalh exei apo pou to metras to upsos egw to metraw apo to xamhlotero meros tou sassi.
    O antwnhs exei 60 mprosta 80 pisw egw eimai ligaki psiloteros giati prepei kai to ama3i na vgainei apo to garage mou kai na anaivenei sto treiler.
    Vale to moter oso psilotera mporeis kai tote tha petuxeis ena xamhlotero ama3i argotera otan pathsei sta podia tou.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 26 Μαρ, 2010 10:20

    Epishs ksexasa na anaferw oti prepei pisw na einai ligo pio psilo apo mprosta peripou 10-20mm auto tou eksalifei thn upostrofh. Vevaia kathe ama3i einai diaforetiko kai auta tha ta vreis sthn praksh argotera.
    Egw as poume allazw set up arketa suxna afou akoma kai twra meta apo tosa xronia pou exw to ama3i akoma to psaxnw... Ase pou suxna pukna olo kai kapia exodo exw se kapoia strofh me apotelesma na xanei to set up tou sunexeia.
    Perisu as poume eixa provlhma me upostrofh sto kartodromo kai eixa allaxei to set up 3 fores gia na to metriasw telika efuga sthn K3 sta megara me arketa xlm me apotelesma kati na stravwsei ligaki sto ena psalidi mou mprosta aristera. Apo tote to ama3i einai teleio oute mouriazei oute tipota htan ena deuterolepto taxutero kai sta megara kai ston kartodromo....
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Παρ 26 Μαρ, 2010 16:37

    Poso upsos prepei na exei ena seven???

    ....
    2. Ta katw psalidia
    Otan ta katw psalidia einai isia kai to karter den vriskei katw alla exei kai clearance arketo na perasei panw apo ta kerbs tote mallon exei to swsto upsos.
    Επειδή θα κολλήσω εγώ τις βάσεις των ψαλιδιών, μπορώ να τις κολλήσω ψηλότερα ώστε να είναι τα ψαλίδια οριζόντια και το αυτοκίνητο να χαμηλώσει.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Παρ 26 Μαρ, 2010 17:07

    Vale to moter oso psilotera mporeis kai tote tha petuxeis ena xamhlotero ama3i argotera otan pathsei sta podia tou.
    Συμφωνώ! Καλύτερα να χαμηλώνεις ολόκληρο το αυτοκίνητο παρά μόνο τον κινητήρα.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Σάβ 27 Μαρ, 2010 08:42

    To na koliseis ta psalidia psilotera kalo akougete den lew alla me anhsuxei ligaki to gegonos oti den to exw dei pouthena tosa xronia pou asxoloumai me seven. Eimai sigouros oti kapoios logos tha uparxei pou den to kanoune tha to psaksw kai tha sou pw.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    Re: Quiz

    από Echidna » Σάβ 27 Μαρ, 2010 14:25

    Αφού αναθεώρησα τη θέση του κινητήρα (πιό μπροστά από ότι είχα αρχικά αποφασίσει) σκέφτομαι να τον τοποθετήσω και λίγο δεξιότερα.
    Θα έχετε παρατηρήσει ότι η φλάτζα του πηνιόν του άκαμπτου άξονα δεν είναι ακριβώς στο μέσον των τροχών, αλλά λίγο πιο δεξιά (προφανώς για να έχουν ίδιο μήκος τα ημιαξόνια και να είναι τα ίδια σαν ανταλλακτικό). Στο Volvo που έχω εγώ είναι 16mm δεξιά από το κέντρο. Αν λοιπόν τοποθετήσω και τον κινητήρα 16mm δεξιότερα και ευθυγραμισμένο τον άξονά του, με τον άξονα του seven, το κέρδος από τη μικρότερη γωνία μετάδοσης των σταυρών θα είναι ασήμαντο, δεδομένου όμως ότι ο οδηγός κάθεται αριστερά θα έχω πιό σωστή κατανομή του βάρους δεξιά - αριστερά.
    Τι λέτε;;;;
    Φυσικά και να το κάνεις παρόλο που έχεις κινητήρα αυτοκινήτου. Ειδικά στα BEC είναι λίγο λάθος η λύση του αριστεροτίμονου αφού η κλίση που έχουν οι κύλινδροι προς τα αριστερά κάνει το αυτοκίνητο αρκετά "αριστερόβαρο".
    Εγώ έχω σκεφτεί μια λύση (στο μυαλό μου είναι ακόμη όμως, να δω πότε θα βρω χρόνο να ασχοληθώ) με την οποία θα καταφέρω να φέρω τον κινητήρα αρκετά δεξιότερα και ταυτόχρονα να έχω και όπισθεν. Δηλαδή θα είναι ένα ξεχωριστό κουτί (κάτι σαν μικρό σασμάν) μετά τον κινητήρα με το οποίο θα επιτευχθεί η τοποθέτηση του κινητήρα δεξιότερα ενώ σαν extra bonus θα είναι και η δυνατότητα να έχεις όπισθεν χωρίς κάποιο άλλο επιπλέον εξάρτημα.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Re: Quiz

    από γκ » Σάβ 27 Μαρ, 2010 21:14


    Εγώ έχω σκεφτεί μια λύση (στο μυαλό μου είναι ακόμη όμως, να δω πότε θα βρω χρόνο να ασχοληθώ) με την οποία θα καταφέρω να φέρω τον κινητήρα αρκετά δεξιότερα και ταυτόχρονα να έχω και όπισθεν. Δηλαδή θα είναι ένα ξεχωριστό κουτί (κάτι σαν μικρό σασμάν) μετά τον κινητήρα με το οποίο θα επιτευχθεί η τοποθέτηση του κινητήρα δεξιότερα ενώ σαν extra bonus θα είναι και η δυνατότητα να έχεις όπισθεν χωρίς κάποιο άλλο επιπλέον εξάρτημα.
    Πολύ πολύ έξυπνο! Μιά όχι ομοαξονική ρεβέρσα που θα τοποθετεί τον κινητήρα δεξιά και τον κεντρικό άξονα στο κέντρο.
    Δες πως τοποθετεί κάποιος τον κινητήρα της R1. Δεξιά και υπό γωνία. 1493907756_img_5009w.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    maik
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 134
    Εγγραφή: Παρ 24 Απρ, 2009 12:25

    Re: Quiz

    από maik » Κυρ 04 Απρ, 2010 15:02

    Αφού αναθεώρησα τη θέση του κινητήρα (πιό μπροστά από ότι είχα αρχικά αποφασίσει) σκέφτομαι να τον τοποθετήσω και λίγο δεξιότερα.
    Θα έχετε παρατηρήσει ότι η φλάτζα του πηνιόν του άκαμπτου άξονα δεν είναι ακριβώς στο μέσον των τροχών, αλλά λίγο πιο δεξιά (προφανώς για να έχουν ίδιο μήκος τα ημιαξόνια και να είναι τα ίδια σαν ανταλλακτικό). Στο Volvo που έχω εγώ είναι 16mm δεξιά από το κέντρο. Αν λοιπόν τοποθετήσω και τον κινητήρα 16mm δεξιότερα και ευθυγραμισμένο τον άξονά του, με τον άξονα του seven, το κέρδος από τη μικρότερη γωνία μετάδοσης των σταυρών θα είναι ασήμαντο, δεδομένου όμως ότι ο οδηγός κάθεται αριστερά θα έχω πιό σωστή κατανομή του βάρους δεξιά - αριστερά.
    Τι λέτε;;;;
    σωστός αρκεί να υπάρχει θέση και για τον συνοδηγό χεχε
    τα ψαλιδιά τα κολας πιο ψιλά αν και δεν εχει πολύ περιθώριο(αναλογα και τα ακρα που διαθέτεις).
    πολλά χαιρετίσματα σε όλους :D

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες