Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Τρί 27 Ιαν, 2009 14:18

    Γιάννη, powdercoating! Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες.
    CAD χρησιμοποιώ CATIA (που είναι και το αγαπημένο μου και το πρώτο που χρησιμοποίησα στα φοιτητικά μου χρόνια), Solidworks και για FEA πάλι της Solidworks.
    powdercoating ε? ... και έλεγα να αποφύγω τους φούρνους ... oh well ...
    όταν έρθει η ώρα θα χρειαστώ τα φώτα σου γιατί δεν ξέρω τίποτα για το θέμα.

    Κανένα καλό βιβλίο για SolidWorks 2008 ? (ειδικά για το FEA κομμάτι)

    Αλήθεια τί έχεις κάνει με την ανάρτησή σου ? Έχεις προχωρήσει ?
    (η προσφορά του post μου για ανάλυση ισχύει πάντα, αν θές)
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Κυρ 04 Οκτ, 2009 13:03

    Den eixame kanena update??
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 04 Οκτ, 2009 20:41

    Καθυστέρησα πολύ με την αγορά του κινητήρα λόγω έλλειψης χρημάτων. Τον έχω παραγγείλει και σε μια εβδομάδα πρίπου θα είναι εδώ.
    Το καλό είναι ότι έχω σχεδιάσει σε CAD το σασί όπου και θα μπορέσω να πετύχω αύξηση της ακαμψίας του και ευελπιστώ να μην καθυστερήσω και πολύ. Τα πράγματα που μου λείπουν τώρα είναι αμορτισέρ, τροχοί και reverse box (κατά 99% θα βάλω). Τα υπόλοιπα θα είναι φτιαχτά.


    Έρχεται...

    PA041003a.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 18 Οκτ, 2009 00:44

    Ήρθε το κουκλί. Ταλαιπωρήθηκα αρκετά στο τελωνείο αλλά άξιζε τον κόπο! Τουλάχιστον γλίτωσα τη φυλακή! :lol:
    To μοτεράκι ήρθε πλυμένο και πεντακάθαρο μέσα σε ξύλινο κουτί. Φοβερή αίσθηση όταν το αντίκρυσα, σαν να σβήστηκε εντελώς το άγχος που μου δημιούργησε ο τελωνειακός όταν μου είπε πως θα μου κάνει δικαστική καταγγελία για το χαμηλού κόστους τιμολόγιο! :shock:
    Τελικά τη γλίτωσα φθηνά!


    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 18 Οκτ, 2009 00:46

    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Κυρ 18 Οκτ, 2009 14:05

    Καλορίζικο το κουκλί. Ποιά χαρακτηριστικά του σε μάγεψαν και επέλεξες περιορισμένης παραγωγής κινητήρα; Από τις φωτογραφίες φαίνεται πιό όρθιος από τους ιαπωνέζικους, πράγμα θετικό για αριστεροτίμονο αυτοκίνητο.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 18 Οκτ, 2009 16:17

    Σ'ευχαριστώ!
    Κατ'αρχήν αυτό που με μάγεψε ήταν η ιστορία της MV Agusta, όπως επίσης και το γεγονός ότι είμαι σφόδρα ιταλόφιλος, οπότε αυτή η κίνηση ήταν κάτι που ξέφευγε από τη λογική και αντιπροσώπευε περισσότερο το συναίσθημα.
    Οι περισσότεροι μου λένε πως ήταν κακή επιλογή λόγω αναξιοπιστίας. Δεν το δέχομαι, καθώς κανείς δεν έχει βάλει σε αυτοκίνητο αυτό το μοτέρ μέχρι τώρα, ενώ η αξιοπιστία του στις μοτοσυκλέτες είναι μια χαρά.
    Anyway, είναι πιο όμορφο να περπατάς σε ένα δρόμο που δεν περπάτησε ποτέ κανείς, ενώ ταυτοχρόνως ικανοποιείς και τα συναισθήματά σου, έτσι δεν είναι;

    Όντως φαίνεται πως η κλίση των κυλίνδρων είναι μικρότερη από μιας Yamaha R1 για παράδειγμα.

    Εικόνα
    Εικόνα

    Αυτό είναι καλό από την άποψη της ευκολίας διέλευσης της κολώνας του τιμονιού, καλό από την άποψη κατανομής βάρους στον εγκάρσιο άξονα (δεξιά-αριστερά) και κακό από κατανομής βάρους στον κατακόρυφο άξονα.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 18 Οκτ, 2009 17:43

    Ακόμη ένας λόγος ήταν και ο ασύγκριτος ήχος του μοτέρ της MV Agusta!



  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Κυρ 18 Οκτ, 2009 21:39

    Σε κάποια φάση το ψάχναμε με τον Γιώργο γι αυτο το μοτερ..
    Αλλά δεν είμαστε ουτε ιδιαίτερα ιτλόφιλοι, και έχουμε χάσει πολλάλεφτα σε θέματα αξιοπιστίας για να ρισκάρουμε πάλι.

    Καλορίζικη λοιπόν!
    Γράψε μας τεχνικα χαρακτηριστικα τιμή κλπ?
    Τον λόγο που απέριψες την Ducati?
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Κυρ 18 Οκτ, 2009 21:50

    Θοδωρή να φανταστώ πως τη συγκεκριμένη την φτάχνεις για να χρησιμοποιήσεις τα 4πιστονα της Wilwood μπρος πίσω ωστε να έχουν υποδοχή για τα 2 Master Cylinders παλι της Wilwood σωστα?
    Το σχέδιο το βρηκες? Την κατασκευή την ολοκλήρωσες?
    Επίσης ετοιμάζω και ένα νέο σχέδιο για διπλή αντλία φρένων με balance bar, σχεδιασμένη 100% σε CAD. Μια πρώτη εικόνα... :mrgreen:

    Εικόνα
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Δευ 19 Οκτ, 2009 12:13

    Eγκρίνω και επαυξάνω για το συναίσθημα, τους άγνωστους δρόμους και τον ήχο.
    Μερικές σκέψεις αν επιτρέπεις για τα bike engine seven.
    Η ανύψωση του κέντρου βάρους λόγω των πιό όρθιων κυλίνδρων είναι αμελητέα νομίζω, για τον μέσο οδηγό. Εκείνο που με φοβίζει στα BEC είναι ότι τα αριστεροτίμονα βγαίνουν απελπιστικά αριστερόβαρα ειδικά αν έχουν μόνο τον οδηγο. Είδα σε ένα BEC τον κινητήρα υπό γωνία με τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, τόσο δεξιά τοποθετημένο, όσο επέτρεπαν οι σταυροί σχεδόν. Ούτε και αυτή η λύση μου αρέσει όμως.
    Η απίστευτη συγκέντρωση ισχύος και σε ρεαλιστική τιμή μάλιστα, υποσκάπτεται εν μέρει από τον μεγαλύτερο σε μήκος άξονα, την ρεβέρσα - εγώ μάλλον δεν θα έβαζα - και τη μεγάλη σιδεροκατασκευή που χρειάζεται για να στηριχθεί ο κινητήρας. Το δικτύωμα του επταριού φωνάζει ότι είναι σχεδιασμένο για κλασική τοποθέτηση κινητήρα. Απορώ που ακόμα και εταιρείες με κάποιο όγκο παραγωγής σε BEC δεν αναθεωρούν το σχέδιο τουλάχιστον ανάμεσα στο C και στο E, αλλά προσθέτουν σίδερα μέχρι να τους κάτσει.
    Ιδανικά θα ταίριαζε σε επτάρι ο κινητήρας της ...V max.... αλλά έχει βάρος κινητήρα αυτοκινήτου. Κατά τα λοιπά τοποθετείται ελάχιστα δεξιά (επιθυμητό) με ελάχιστα σίδερα και έχει το σταυρό έτοιμο.
    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
    ΘΕΛΩ ΒΟΛΤΑ!
    ΟΤΑΝ ΒΓΑΛΕΙ Η SUZUKI ΤΟΝ ΕΝ ΣΕΙΡΑ ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΗΧΟΥ!
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 19 Οκτ, 2009 17:48

    Σε κάποια φάση το ψάχναμε με τον Γιώργο γι αυτο το μοτερ..
    Αλλά δεν είμαστε ουτε ιδιαίτερα ιτλόφιλοι, και έχουμε χάσει πολλάλεφτα σε θέματα αξιοπιστίας για να ρισκάρουμε πάλι.

    Καλορίζικη λοιπόν!
    Γράψε μας τεχνικα χαρακτηριστικα τιμή κλπ?
    Τον λόγο που απέριψες την Ducati?
    Αλέξη, εγώ είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω την αποτυχία. Προτιμώ την προσπάθεια και αποτυχία παρά την αίσθηση ότι δεν προσπάθησα.
    Απέρριψα τη λύση των Ducati Desmoquattro γιατί κατά τη γνώμη μου είναι ένα μοτέρ που δεν ταιριάζει με αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα. Είναι μεν περισσότερο ροπάτα αλλά ο ήχος τους δε με ενθουσιάζει σε κάτι άλλο εκτός της μοτοσυκλέτας.

    Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της MV Agusta F4 1000 του 2005 είναι εδώ:

    2005 MV Agusta F4 1000 specs

    Η τιμή μαζί με μεταφορά, τελωνεία συν ΟΛΑ τα έξτρα εξαρτήματα που χρειάζονται για να δουλέψει (όργανα, πλεξούδες, εγκέφαλο, ignition με κλειδί, ακόμη και αντλία βενζίνης) μου πήγε γύρω στα 2 χιλιάρικα.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 19 Οκτ, 2009 17:54

    Θοδωρή να φανταστώ πως τη συγκεκριμένη την φτάχνεις για να χρησιμοποιήσεις τα 4πιστονα της Wilwood μπρος πίσω ωστε να έχουν υποδοχή για τα 2 Master Cylinders παλι της Wilwood σωστα?
    Το σχέδιο το βρηκες? Την κατασκευή την ολοκλήρωσες?
    Επίσης ετοιμάζω και ένα νέο σχέδιο για διπλή αντλία φρένων με balance bar, σχεδιασμένη 100% σε CAD. Μια πρώτη εικόνα... :mrgreen:

    Εικόνα
    Ναι Αλέξη, είναι μια πεταλιέρα που την έχω σχεδιάσει να δουλεύει με 2 μονά master cylinders της Wilwood και με balance bar για ρύθμιση κατανομής πέδησης. Δαγκάνες μπορείς να βάλεις ό,τι θέλεις, εγώ έχω αγοράσει εμπρός τετραπίστονες Wilwood και πίσω από 2λιτρο Sierra.

    Έφτιαξα μία, στην οποία είχα ένα προβληματάκι στο μηχανισμό του γκαζιού. Πρόσφατα που χρειάστηκε να ανατρέξω και πάλι στα σχέδια διαπίστωσα ότι χάθηκαν μαζί με το τελευταίο format που αναγκατικά έκανα... :evil: :evil: :evil: :evil:
    Οπότε πρέπει να την ξανασχεδιάσω. Βέβαια τα βασικά 2D σχέδια των αρχικών λαμαρινών τα έχω από email που έστελνα στην εταιρεία που μου τα κόβει με laser.
    Αυτό τον καιρό ο χρόνος μου πηγαίνει αποκλειστικά στη βελτίωση του σασί μου και επίσης πρέπει να σχεδιάσω και τις αντιστρεπτικές του Γιώργου που είναι αρκετά δύσκολη δουλειά. Αν ενδιαφέρεσαι για πεταλιέρα, δεσμεύομαι να κάνω ό,τι μπορώ για να τελειώσω σύντομα.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 19 Οκτ, 2009 18:33

    Eγκρίνω και επαυξάνω για το συναίσθημα, τους άγνωστους δρόμους και τον ήχο.
    Μερικές σκέψεις αν επιτρέπεις για τα bike engine seven.
    Η ανύψωση του κέντρου βάρους λόγω των πιό όρθιων κυλίνδρων είναι αμελητέα νομίζω, για τον μέσο οδηγό. Εκείνο που με φοβίζει στα BEC είναι ότι τα αριστεροτίμονα βγαίνουν απελπιστικά αριστερόβαρα ειδικά αν έχουν μόνο τον οδηγο. Είδα σε ένα BEC τον κινητήρα υπό γωνία με τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, τόσο δεξιά τοποθετημένο, όσο επέτρεπαν οι σταυροί σχεδόν. Ούτε και αυτή η λύση μου αρέσει όμως.
    Η απίστευτη συγκέντρωση ισχύος και σε ρεαλιστική τιμή μάλιστα, υποσκάπτεται εν μέρει από τον μεγαλύτερο σε μήκος άξονα, την ρεβέρσα - εγώ μάλλον δεν θα έβαζα - και τη μεγάλη σιδεροκατασκευή που χρειάζεται για να στηριχθεί ο κινητήρας. Το δικτύωμα του επταριού φωνάζει ότι είναι σχεδιασμένο για κλασική τοποθέτηση κινητήρα. Απορώ που ακόμα και εταιρείες με κάποιο όγκο παραγωγής σε BEC δεν αναθεωρούν το σχέδιο τουλάχιστον ανάμεσα στο C και στο E, αλλά προσθέτουν σίδερα μέχρι να τους κάτσει.
    Ιδανικά θα ταίριαζε σε επτάρι ο κινητήρας της ...V max.... αλλά έχει βάρος κινητήρα αυτοκινήτου. Κατά τα λοιπά τοποθετείται ελάχιστα δεξιά (επιθυμητό) με ελάχιστα σίδερα και έχει το σταυρό έτοιμο.
    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
    ΘΕΛΩ ΒΟΛΤΑ!
    ΟΤΑΝ ΒΓΑΛΕΙ Η SUZUKI ΤΟΝ ΕΝ ΣΕΙΡΑ ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΗΧΟΥ!
    Και κάτι ακόμη που ξέχασα! Ο συγκεκριμένος κινητήρας ουσιαστικά προέρχεται από το V12 της Ferrari στη Formula 1 της περιόδου 1990-1992!
    Οι μηχανικοί της Ferrari τότε είχαν βοηθήσει την Cagiva στο σχεδιασμό του και κληρονόμησε από το μοτέρ της Ferrari και τις ακτινικές βαλβίδες!

    Για τη ρεβέρσα να σου πω την αλήθεια το σκέφτομαι κι εγώ τώρα, γιατί είναι πεταμένο βάρος, λεφτά και απώλειες! Βέβαια στην Αγλλία πλέον είναι υποχρεωτική η χρήση της για να περάσεις SVA, αλλά εδώ είναι Ελλάδα! :lol:
    Για το πλαίσιο στήριξης του κινητήρα (engine cradle), εγώ το θεωρώ θετικό στοιχείο αφού αποτελεί μια ακόμη ευκαιρία για να αυξήσεις τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου, χωρίς ιδιαίτερη αύξηση του συνολικού βάρους του πλαισίου, καθώς αυτό το πλαισιάκι μπαίνει σε ένα χώρο αρκετά ευαίσθητο για την ακαμψία του σασί.
    Όσον αφορά την "αριστερόβαρη" κατανομή είναι κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις αν επιλέξεις 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα μοτοσυκλέτας. Ρεαλιστικά, δεν υπάρχουν καλύτερες λύσεις σε κινητήρες μοτοσυκλέτας από αυτό τον τύπο. Ειλικρινά είχα σκεφτεί κι εγώ τη λύση του V-Max, αλλά δε συνάδει με τη φιλοσοφία που ήθελα να προσδώσω, δηλαδή όσο το δυνατόν χαμηλότερο βάρος και μεγαλύτερη απόδοση.
    Η λύση της τοποθέτησης του μοτέρ υπό γωνία κατά τον διαμήκη άξονα νομίζω ότι είναι κακή αφού δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα μπορούσαν να εξαλειφθούν τα vibrations που θα δημιουργεί αυτή η γωνία.
    Εν πάσει περιπτώσει, ταπεινή μου άποψη είναι ότι η μεγαλύτερη συγκέντρωση βάρους σε ένα τέτοιο κινητήρα είναι από το στροφαλοθάλαμο και κάτω όπου εκεί κρύβεται και το σασμάν και όλα τα "βαρέως τύπου" "ατσάλινα" εξαρτήματα και όχι από τους κυλίνδρους και πάνω. Αν αυτό που λέω ισχύει και στην πράξη, τότε το μοτέρ δεν προσθέτει και πολλά στην αριστερόβαρη κατανομή του αυτοκινήτου. Αν υποθέσουμε ότι ένα τέτοιο μοτέρ στην ξεφτίλα (προς τα πάνω) ζυγίζει 70 κιλά, νομίζω είναι ρεαλιστικό να πούμε ότι από τους κυλίνδρους και πάνω (εκεί δηλαδή που ξεκινά το κεκλιμένο κομμάτι) το βάρος είναι γύρω στα 25-30 κιλά (30 στη χειρότερη πιστεύω). Οπότε αν πεις ότι τα 25-30 κιλά έχουν μια κλίση κατά τον κατακόρυφο άξονα της τάξης των 30 μοιρών, τότε αυτά τα κιλά δε σου μετατοπίζουν και τόσο δραματικά το κέντρο βάρους κατά τον εγκάρσιο άξονα.

    Και επειδή με μπρίζωσες (με την καλύτερη έννοια) σχεδίασα στο CAD κάτι πολύ απλοικό, ένα κυλινδρικό κομμάτι που ζυγίζει 45 κιλάμε ένα παραλληλεπίπεδο κομμάτι κολλημένο πάνω του που ζυγίζει 25 κιλά. Είδα τελικά ότι το κέντρο βάτους μετατοπίζεται κατά 42mm. Πώς μπορεί να μεταφραστεί αυτό σε διαφορά βάρους αριστερά-δεξιά, για ένα μετατρόχιο των 1400-1500mm, κύριε καθηγητά; :oops:

    Αλλά ακόμη κι αν είναι σημαντική η ανισοκατανομή βάρους, είναι κάτι που μπορείς να διορθώσεις κάπως με corner weighting. Προχειροδουλειές θα μου πεις, και θα έχεις δίκιο..

    Βασικά εκεί που επικεντρώνομαι αυτή τη στιγμή είναι στη βελτιστοποίηση του σασί όσον αφορά τη στρεπτική του ακαμψία. Και έχω στο μυαλό μου κάποιες μετατροπές που δίνουν αρκετά μεγάλα ωφέλη σε αυτό τον τομέα χωρίς σημαντικά μεγαλύτερο βάρος. Προτιμώ να έχω ένα σασί 15-20 κιλά βαρύτερο από το αρχικό από το να έχω ένα σασί στο οποίο 8α χάνεις τη γεωμετρία της ανάρτησής σου σε κάθε γρήγορη στροφή από το flex. Αυτό το σασί εγώ το θεωρώ "ελαφρύτερο" τελικά. Για δες και πες μου και τη γνώμη σου.
    CHASSISa.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 20 Οκτ, 2009 09:23

    Φοβερή ιδέα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Από ότι προτείνεται για ενίσχυση, (λαμαρίνα στο τούνελ, ενισχύσεις στα τραπέζια μπροστά κλπ) είναι μακράν το καλύτερο και το μόνο που προσφέρει και παθητική ασφάλεια στις χτύπα ξύλο πλαγιομετωπικές. Αναγκαστικά θα αλλάξει και η αισθητική και η αεροδυναμική προς το καλύτερο. Άσε που βγάζει και βοηθητικούς χώρους. Το πλευρικό ρολ μπαρ που μπαίνει στους αγώνες κάνει το αυτοκίνητο άχαρο, δίνει την αισθητική buggy και εν πάσει περιπτώσει να κάνεις ένα ελαφρύ σασσί που χρειάζεται ένα υπέρβαρο ρολλ μπαρ για να περάσει τεχνικό έλεγχο δεν είναι και ότι σοφότερο.
    Μιά τέτοια επαναστατική και ολιστική αναθεώρηση σκεφτόμουν όταν έλεγα για τη στήριξη του κινητήρα μοτοσυκλέτας. Εγώ σκέφτομαι π.χ. να ξεκινήσω το ρολ μπαρ από το πάτωμα, αφαιρόντας τα στρατζαριστά, τα πλακάκια που βιδώνει κλπ. Ο στρογγυλός σωλήνας δηλαδή να είναι κολλημένος στο πάτωμα, να ανεβαίνει παράλληλα με την πλάτη του οδηγού, παραλείποντας τα στρατζαριστά κλπ. Τι λένε τα FEA επ' αυτού;
    Και βέβαια καλοπροαίρετα σας μπριζώνω εσάς τους λεπτολόγους. Και με αντίθετα αποτελέσματα επίσης. Μπριζώνομαι και εγώ για BEC. Όχι στο τρέχον επτάρι πάντως.
    Και για να μη ξεχνάμε τη τέχνη του μπριζώματος: Το γρανάζι κίνησης των μοτό είναι στο πίσω μέρος του κιβωτίου, άρα τοποθετημένο το γρανάζι στο μεσον του αυτοκινήτου το μεγαλύτερο μέρος του κιβωτίου και ολόκληρος ο στρόφαλος είναι αριστερα.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες