Lambo Project In Progress
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    Lambo Project In Progress

    από TheodoreSavvidis » Παρ 07 Αύγ, 2009 15:32

    Πριν ένα χρόνο ξεκίνησα να κόβω τα σίδερα για την κατασκευή του σασί
    φέτος το καλοκαίρι κόλλησα και έτριψα το σασί και έκοψα τις λαμαρίνες.

    Είπα λοιπόν να ανεβάσω μερικές φώτο για να δείτε την πρόοδο. . .
    P8144691.JPG P8144692.JPG P8154742.JPG P8174752.JPG P8184776.JPG P8184779.JPG P8184787.JPG
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Παρ 07 Αύγ, 2009 15:35

    P7066373.JPG P8184791.JPG P8194799.JPG P8214805.JPG P8224809.JPG P8224812.JPG P8224816.JPG P8224817.JPG
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Παρ 07 Αύγ, 2009 15:36

    P7076381.JPG P7076387.JPG P7126398.JPG P7146403.JPG P7146406.JPG P7146407.JPG P7146425.JPG P7146429.JPG
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Παρ 07 Αύγ, 2009 15:36

    P7186444.JPG P7186446.JPG P7186449.JPG P7246471.JPG P7246473.JPG P7256485.JPG P7266489.JPG P7266491.JPG
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Σάβ 08 Αύγ, 2009 09:29

    Μπράβο Θόδωρε!!! Γι' αυτό δεν ήσουνα τακτικός στο forum. Πιό δυναμική επαναφορά δεν γινότανε. Καλή συνέχεια. Από πού τα σχέδια αν επιτρέπεται; Για σχέδια Ford GT 40 που με ενδιαφέρει περισσότερο, γνωρίζεις κάτι;
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Σάβ 15 Αύγ, 2009 17:16

    Ευχαριστώ Γιάννη . . . . . Τα σχέδια τα βρήκα από έναν που γνώρισα σε ένα Forum για παρόμοιες κατασκευές. Βρήκα μόνο τα σχέδια για το σασί, από εδώ και πέρα μαζεύω πληροφορίες από όπου μπορώ και προχωράω . . . . υπάρχει βέβαια και ένα πακέτο με σχέδια που έχει αρκετές λεπτομέρειες αλλά κοστίζουν κάπου στα 1500$ !!!

    Για GT40 δεν έχω βρει κάτι για σασί παρά μόνο για το αμάξωμα, υπάρχει ένα site που πουλάει το αμάξωμα σε 3D.
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Δευ 24 Αύγ, 2009 14:03

    P8146531.JPG P8146541.JPG P8176549.JPG P8176552.JPG P8186573.JPG P8186576.JPG P8186579.JPG P8186588.JPG

    Είχα και μια αβαρία με την ηλεκτροκόλληση και έπρεπε να την κάνω . . . . βραχυκύκλωνε το πηνίο από την πολύ ζέστη
    P8186593.JPG P8186596.JPG P8196609.JPG P8236644.JPG
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 24 Αύγ, 2009 18:02

    Φανταστική δουλειά Θόδωρε!! Mπράβο σου!
    Ξέρουμε περίπου πόσο ζυγίζει αυτό το σασί;
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Δευ 24 Αύγ, 2009 20:26

    Είναι περίπου 200 κιλά το σασί και καμιά 80 κιλά οι λαμαρίνες μέχρι τώρα.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 24 Αύγ, 2009 20:49

    Πολύ βάρος βρε γαμώτο... τί μοτέρ θα βάλεις; Τί βάζουν συνήθως;
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Δευ 24 Αύγ, 2009 22:46

    V 12 από BMW θα έλεγα είναι μιά καλή λύση. Τελευταία μάλιστα στον ΟΔΔΥ έβγαιναν στη δημοπρασία δύο BMW σειράς 7, με 500~800€ και δεν τις έπαιρνε κανείς. Άραγε τί κινητήρα είχαν; Εμένα δεν θα με χάλαγε και V8. Μετά Θόδωρε σκέφτεσαι γιά κιβώτιο AUDI ή PORSHE;
    Αν θυμάσαι το site με τα σχέδια του αμαξώματος του GT 40 θα σου ήμουν υπόχρεος.
  • Άβαταρ μέλους
    thanasis kos
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 74
    Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ, 2009 02:17
    Τοποθεσία: ΚΩΣ

    από thanasis kos » Δευ 24 Αύγ, 2009 22:57

    Μπράβο Θόδωρε τρομερή δουλειά!!! Είναι πολύ μουράτο. Πες μας τι σίδερα έβαλες; Με τι τα καθάρισες και με τι τα αστάρωσες; Φαντάζομαι μοτέρ θα βάλεις κάτι πολύ μεγάλο ανάλογο της εμφάνισης. Τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη από τι θα είναι; Μπράβο και πάλι και καλό κουράγιο!!!
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Τρί 25 Αύγ, 2009 01:27

    Πολύ βάρος βρε γαμώτο... τί μοτέρ θα βάλεις; Τί βάζουν συνήθως;
    Σίγουρα είναι βαρύ αλλά μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ένα υπεραυτοκίνητο.
    Το σασί είναι ακριβώς το ίδιο με της Diablo και της Murcielago.
    V 12 από BMW θα έλεγα είναι μιά καλή λύση. Τελευταία μάλιστα στον ΟΔΔΥ έβγαιναν στη δημοπρασία δύο BMW σειράς 7, με 500~800€ και δεν τις έπαιρνε κανείς. Άραγε τί κινητήρα είχαν; Εμένα δεν θα με χάλαγε και V8. Μετά Θόδωρε σκέφτεσαι γιά κιβώτιο AUDI ή PORSHE;
    Για μοτέρ μια φθηνή και όμορφη λύση είναι της BMW 750, 850 με 300
    άλογα ατμόσφαιρα και με 2 τουρμπίνες στα 0.5 και ένα πρόγραμμα πάει στα 450.

    Σασμάν μάλλον από Audi V8 θα προσαρμόσω.

    Γιάννη το site είναι αυτό http://www.projectdiablo.com/gt40.html δεν έχω
    δει την δουλειά τους γιαυτό δε μπορώ να σου πω με σιγουριά αν είναι
    σωστά τα σχέδια τους και η ανάλυση τους. Ψάξτο λίγο.
    Μπράβο Πες μας τι σίδερα έβαλες; Με τι τα καθάρισες και με τι τα αστάρωσες; Τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη από τι θα είναι; Μπράβο και πάλι και καλό κουράγιο!!!
    Τα σίδερα που χρησιμοποίησα είναι 40x40x2mm,40x20x2mm και 20x20x2mm.

    Τα άφησα να σκουριάσουν ελαφρός για να φύγει το λάδι που έχουν και τα
    έτριψα με βούρτσα τροχού. Μετά καθαρίστηκαν με διαλυτικό και έπεσε το
    πρώτο χέρι ασταριού (wash primer) που είναι ένα πολύ ψιλό στρώμα
    εποξικού ασταριού.

    Τα μηχανικά μέρη κάποια είναι από corvette και γενικά σιγά σιγά με το
    ψάξιμο ότι θα βολεύει να χρησιμοποιήσω μιας και δεν έχω κάποιο βιβλίο να
    ακολουθήσω.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 25 Αύγ, 2009 07:45

    Μπράβο και πάλι Θόδωρε! Καλή δουλειά και στη προεργασία στα σίδερα. Σε ευχαριστώ για το site.
    Ίσως κάνω λάθος, αλλά δεν θα εμπιστευόμουνα τον παντογράφο ή το... μάτι για να ζευγαρώσω ένα τέτοιο κινητήρα με διαφορετικό κιβώτιο. Θα πρότεινα μιά χελώνα (bell house) κατσκευασμένο σε CNC κατάλληλο γιά το ζευγάρι που θα επιλέξεις. Για GT 40 που ψάχνω εγώ υπάρχουν.
    Το αμάξωμα της Miura ταιριάζει άραγε στο πλαίσιό σου;
  • Άβαταρ μέλους
    thanasis kos
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 74
    Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ, 2009 02:17
    Τοποθεσία: ΚΩΣ

    από thanasis kos » Τρί 25 Αύγ, 2009 14:41

    Εάν δεν βρεις κοντά σου,υπάρχει ένα μοτέρ bmw v12 από 750 σε μάντρα στην Κω και λογικά το πουλάει.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες