Όσον αφορά το τελικό βάρος του αυτοκινήτου και δεδομένου ότι θα μπει κινητήρας μοτοσυκλέτας, κατά πάσα πιθανότητα δε θα ξεπεράσει τα 500 κιλά.
Έχει υπάρξει και BEC με full καύσιμα, μετρημένο στα 450 κιλά!
Όπως καταλαβαίνεις το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται στις λεπτομέρεις κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Γι'αυτό κι εγώ δίνω προσοχή στις λεπτομέρειες ώστε στο τέλος να μην έχουμε άσχημα αποτελέσματα από πλευράς βάρους. Και το λέω αυτό γιατί ο Gibbs χρησιμοποιεί αφειδώς τα υλικά...
Τον τελευταίο καιρό προσανατολίζομαι προς τη μερική μετατροπή του σασί, το οποίο θα γίνει πιο πλατύ, και στις πλευρές (δίπλα στον οδηγό-συνοδηγό) θα φτιαχτούν crush structures για τη βελτίωση της ανύπαρκτης έτσι κι αλλιώς παθητικής ασφάλειας που παρέχει ένα απλό locost. Το aluminium honeycomb ντυμένο εξωτερικά με φύλλο αλουμινίου είναι ό,τι καλύτερο για τέτοιο σκοπό. Επίσης τις επόμενες ημέρες θα αρχίσω να προμηθεύομαι εργαλεία και υλικά για την κατασκευή εξαρτημάτων από σύνθετα υλικά, fiberglass και carbon. Πρώτο μου πείραμα θα είναι η κατασκευή του nosecone του locost, αρχικά από fiberglass και ύστερα βλέπουμε για carbon.