Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 31 Αύγ, 2008 17:48

    Όσον αφορά το τελικό βάρος του αυτοκινήτου και δεδομένου ότι θα μπει κινητήρας μοτοσυκλέτας, κατά πάσα πιθανότητα δε θα ξεπεράσει τα 500 κιλά.
    Έχει υπάρξει και BEC με full καύσιμα, μετρημένο στα 450 κιλά!
    Όπως καταλαβαίνεις το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται στις λεπτομέρεις κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Γι'αυτό κι εγώ δίνω προσοχή στις λεπτομέρειες ώστε στο τέλος να μην έχουμε άσχημα αποτελέσματα από πλευράς βάρους. Και το λέω αυτό γιατί ο Gibbs χρησιμοποιεί αφειδώς τα υλικά...

    Τον τελευταίο καιρό προσανατολίζομαι προς τη μερική μετατροπή του σασί, το οποίο θα γίνει πιο πλατύ, και στις πλευρές (δίπλα στον οδηγό-συνοδηγό) θα φτιαχτούν crush structures για τη βελτίωση της ανύπαρκτης έτσι κι αλλιώς παθητικής ασφάλειας που παρέχει ένα απλό locost. Το aluminium honeycomb ντυμένο εξωτερικά με φύλλο αλουμινίου είναι ό,τι καλύτερο για τέτοιο σκοπό. Επίσης τις επόμενες ημέρες θα αρχίσω να προμηθεύομαι εργαλεία και υλικά για την κατασκευή εξαρτημάτων από σύνθετα υλικά, fiberglass και carbon. Πρώτο μου πείραμα θα είναι η κατασκευή του nosecone του locost, αρχικά από fiberglass και ύστερα βλέπουμε για carbon.
  • Άβαταρ μέλους
    ligos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 30
    Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2007 19:38

    από ligos » Κυρ 21 Σεπ, 2008 14:34

    όλα καλα λοιπόν αφου με ξεγελάει η φωτο :-)
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Τετ 24 Σεπ, 2008 00:07

    File echidna se parakalw tsekare an auto to lamaki tha antexei to baros twn petal me ta tsarouxiasmata sou..
    Dn nomizw na einai toso aplo...

    Keep up the good work..
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 24 Σεπ, 2008 11:07

    oso anafora ton xwro sta petal sto diko mou 7ari an den foresw papoutsi style agwnistikou (puma, alpinestars ,sparco, kati tetoio) pataw freno kai patiounte kai ta tria petals.
    Oso anafora to varos tou kit car gia ena bec 450-500 einai kala. Shmera aurio 8a zugisw ka ito diko mou na doume...
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τετ 24 Σεπ, 2008 18:48

    File echidna se parakalw tsekare an auto to lamaki tha antexei to baros twn petal me ta tsarouxiasmata sou..
    Dn nomizw na einai toso aplo...

    Keep up the good work..
    Ποιό λαμάκι εννοείς;
    Μιλάς για το πεντάλ φρένου γενικά;
    To πεντάλ είναι φτιαγμένο από ατσάλι 5mm πάχους το οποίο σε διαβεβαιώ ότι είναι πολύ ισχυρό! Και αν θυμάμαι καλά από την ανάλυση που έκανα, το πεντάλ του φρένου αντέχει μέχρι και κάποιους τόνους για να φτάσει στα όρια αντοχής του. Γι' αυτό και βελτίωσα το σχέδιο του Gibbs κάνοντάς το ελαφρύτερο και ισχυρότερο ταυτόχρονα.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τετ 24 Σεπ, 2008 18:52

    oso anafora ton xwro sta petal sto diko mou 7ari an den foresw papoutsi style agwnistikou (puma, alpinestars ,sparco, kati tetoio) pataw freno kai patiounte kai ta tria petals.
    Oso anafora to varos tou kit car gia ena bec 450-500 einai kala. Shmera aurio 8a zugisw ka ito diko mou na doume...
    Το είχες ζυγίσει και πριν ώστε να δούμε τη διαφορά;
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 24 Σεπ, 2008 21:44

    dustuxws oxi den to eixa zugisei... m@l@ki@ to 3erw.... snif
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 29 Σεπ, 2008 20:35

    Παρήγγειλα σήμερα τα εξής από rallydesign:

    1) Wilwood Powerlite brake kit, 4πίστονα, με απλούς δίσκους, υγρό φρένων Wilwood High Temp 570.
    1493992958_260-11179prod.jpg 1493992932_hdrackproduct.jpg
    2) Τακάκια Wilwood Fast road Light Rally, Poly-E για Powerlite δαγκάνα
    1493907878_plitekit430.jpg
    3) 2 καινούργια άκρα Sierra για την εμπρός ανάρτηση.

    Εικόνα


    4) 2.4 κρεμαγιέρα Escort μαζί με αλουμινένια clamps
    1493992932_hdrackproduct.jpg 1493907832_290-0632.jpg
    5) Ball joints πάνω και κάτω για τα εμπρός ψαλίδια
    1493907776_kitsbits%20005.jpg 1493907827_dar013.jpg
    6) Camber adjusters
    1493907870_p7070019.jpg
    7) Mushroom plugs για τα άκρα ώστε να δεχτούν τα μπαλάκια στο σημείο όπου κανονικά στο Sierra έμπαινε το αμορτισέρ
    1493907754_p7070021.jpg
    8 ) Κατανεμητή πίεσης της Wilwood.
    1493907878_plitekit430.jpg
    Συνημμένα
    1493907749_plitepads430.jpg
    1493907729_kitsbits%20004.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 29 Σεπ, 2008 20:42

    Τις επόμενες ημέρες θα στρωθώ λιγάκι στη μελέτη των ψαλιδιών ώστε να ξεκινήσω και την κατασκευή τους! Έχω ήδη αρχίσει να μελετάω τη γεωμετρία του Gibbs και ήδη έχω βρει χώρο για βελτίωση! 8)
    Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία! :P
  • Άβαταρ μέλους
    Gigi
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος, 2008 19:18

    από Gigi » Τρί 30 Σεπ, 2008 08:23

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 30 Σεπ, 2008 13:25

    kalh epituxia kai apo emena !!
    polu wraia ta pragmata pou phres!!
    Prepei kai egw by the way na parw ugro gia frena mou to 8umises twra...
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τετ 01 Οκτ, 2008 13:14

    Ευχαριστώ Γιώργο!
    Την Παρασκευή υπάρχει περίπτωση να ανέβω Αθήνα να δω το MK σου αλλά και να δούμε και για τα καθίσματα. Στείλε μου σε pm το κινητό σου.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 01 Οκτ, 2008 13:19

    mexri thn deutera arga to vradu eimai sthn agglia... sorry
    apo deutera kai meta opote 8es!
    to kinito mou to exw grapsei sthn aggelia me ta antallaktika pou poulaw sto section pros pwlish.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τετ 01 Οκτ, 2008 21:56

    Πάλι Αγγλία; Τί έγινε, ξέχασες το πτυχίο; :lol:
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 01 Οκτ, 2008 22:28

    oxi hr8a na graftw se ena master na to kanw parallhla me ton strato mhn paei enas xronos xamenos...
    gurnaw thn deutera ama 8es na sunanth8oume na deis kai to mk
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες