Σελίδα 1 από 2

επιλογή κινητηρα-κριτήρια

Δημοσιεύτηκε: Τετ 31 Οκτ, 2007 13:14
από gandalf
για το πρώτο μου locost έχω δύο donnors για κινητήρα.

το ένα μοτερ προέρχεται από suzuki baleno 1,3. ειναι υπερκυβισμένο στα 1.5 με περίπου 125ps (εχω στην ακρη με το turbo kit που του φορούσα κάποτε που μπορεί να το ανεβάσει μέχρι τα 165ps)

το δεύτερο είναι ένα 1.8 16v από clio-19 με κωδικό f16 και περί τα 140 ps

τι να προτιμήσω? το πιο ελαφρύ?

το πιο δυνατό?

το πιο εξελίξιμο?

ποια είναι τελικά τα κριτήρια επιλογής??

(εχω και ενα 2.200 Από transit του 87, πιάνει τίποτα? :P :P :P )

Δημοσιεύτηκε: Τετ 31 Οκτ, 2007 15:09
από Pegan
To F16 ειναι ενα αξιολογο μοτερακι με αρκετα βελτιωτικα για εξελιξη αλλα και καλουδια απο το αδελφακι του Williams.
Αυτη θα ηταν η επιλογη μου, απλα πρεπει να λυσεις το θεμα της μεταδοσης!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 31 Οκτ, 2007 15:17
από ex_hustler
Το κριτήριο είναι να χωράει στο σασσί και να υπάρχει σασμάν που να δίνει
τη κίνηση πίσω!!! Εκτός αν θες να το κάνεις μπροστινοκίνητο που δε νομίζω
:)

Σοβαρά τώρα, αρκετοί έχουν κάνει τέτοιες μετατροπές και ταίριαξαν κιβώτια
πισωκίνητα με μοτέρ που δεν έχουν τέτοιο κιβώτιο και παραδοσιακά
χρησιμοποιούνται σε μπροστινοκίνητα αυτοκίνητα. Χρειάζεται ένα ενδιάμεσο
"πλακάκι" (bellhousing στα Αγγλικά) για να ταιριάζει και να κουμπώνει
μηχανή - σασμάν. Το φτιάχνουν σε τόρνο κάποιοι ή το παραγγέλνεις
έτοιμο από Αγγλία (για κάποια μοτερ).

(Γιαυτό ο Gibbs και ο Champion προτείναν πισωκίνητα αυτοκίνητα. Για να
πάρεις έτοιμο το σετ και να μη κάνεις μετατροπή.)

Αυτό ακριβώς έχει κάνει ο Vangelis7 στο δικό του αμάξι που ταίριαξε
1800 renault κινητήρα με ford σασμαν. Καλύτερα να μας πει αυτός
λεπτομέρειες και να διαφωτήσει το θέμα;)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ, 2007 15:18
από kastrato
vale moter apo mixanaki!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ, 2007 18:30
από Echidna
+1

Δημοσιεύτηκε: Δευ 28 Ιούλ, 2008 02:06
από AMTperformance
to f16 einai poli kalo kai ropato moteraki, alla einai kai poli psilo... akoma kai an kontineis to karter tha prepei na fouskoseis to kapo gia na mpei. to baleno einai poli pio mikrosomo moter kai exei arketi dinami. Etsi ki alloios den xreiazesai kai idiaiteri ropi giati tha bgei elafri sto sinolo. Oso gia to sasman, auta ou tha xreiasteis einai ena bellhousing an apofasiseis na pantrepseis diaforetiko kinitira-sasman, kai ena patentarismeno disko simplekti gia na tairiazei to thermoui me to bolan tou moter, kai to mprisntirek me to sasman.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 28 Ιούλ, 2008 02:10
από AMTperformance
AA! oso gia to transit....... to kalitero pou exeis na kaneis me auto to moter einai na to xefortotheis. mporeis na kaneis kai to allo bebaia. exeis dei pou ftiaxoun dioramata me kinitires se tomi? kati teteio... alla pali, den exei tipota na deixei opote xanagirname stin arxiki simbouli....
PETAMA!!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Αύγ, 2008 10:46
από westy turbo
gia sas eimai kai strauogiannos sto club(kalos sas brhka) C20LET gia emena,

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Σεπ, 2008 10:12
από DUKE
Kalws orisate paidia.

2.2? Eisai sigouros? Giati xerw oti forousan 2.0 pinto, opou me klassikes lyseis bgazeis 170+ me ropara...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Απρ, 2010 14:14
από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ας συνεχισουμε εδω για να μην χανοντε πολυτιμες πληροφοριες στο θεμα του καλωσορισματος..
η να βαλω ολα τα μηχανικα απο Α75 το μοτερ μπροστα και το σασμαν πισω οπως ειναι απο μαμα..
Υπάρχει seven με μηχανικά μέρη από Α75 στο αμερικάνικο φόρουμ. Βγαίνει αρκετά πιό μακρύ πίσω λόγω του κιβωτίου, αλλά είναι όμορφο.
εχεις καποιο λινκ να μου δωσεις.?
πιστευω οτι το μηκος φτιαχνεται αμα κοντινω τον αξονα μεταδοσης
μπορει ο αμερικανος να τα εβαλε αυτουσια τα ανταλλακτικα του 75

Μπερδεύτηκα λίγο ....

το 75 δεν έχει κανονικά κινητήρα σασμάν μπροστά και διαφορικό με inboard δισκόφρενα πίσω ?? Θυμάμαι λάθος ? Τι εννοείτε σασμάν πίσω ??
τα δισκοφρενα καλα τα θυμασαι οτι ειναι μεσα και πανω στο διαφορικο
αλλα και το σασμαν ειναι πισω κολλητα στο διαφορικο
απο μπροστα απο το μοτερ βγαινει ο αξονας μεταδοσης παει πισω στο σασμαν και στο διαφορικο κατευθειαν

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Απρ, 2010 15:24
από JohnL
μάλιστα... δίκιο έχεις. Θυμάμαι μια γδυμένη 75 που είχα δει και κάτω από τα πίσω καθίσματα το τούνελ γινότανε τεράστιο ... Βέβαια ...
Τα μηχανικά του 75 ίσως να μπαίνουν με κοντύτερο άξονα μετάδοσης αλλά σίγουρα θα θέλεις μετατροπές στο τούνελ για να χωρέσουν εκεί πίσω.
Νομίζω πριν κάνεις οτιδήποτε καλό θα ήταν να μετρήσεις το κιβώτιο και να συγκρίνεις με το βιβλίο.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Απρ, 2010 21:11
από ΣΤΑΥΡΟΣ
καλησπερα,τι γνωμη εχετε για τον 2 λιτρο zetec?σκεφτομαι να καταληξω σε αυτον και θα ηθελα την αποψη σας πιο πολυ σε θεματα αξιοπιστιας,ακομα με τι σασμαν κουμπωνει? ευχαριστω

Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ, 2010 07:35
από γκ
Ο zetec είναι πολύ διαδεδομένη επιλογή μεταξύ αυτών που χρεισημοποιούν κινητήρα αυτοκινήτου. Έχει τα πλεονεκτήματα της...Ford. Κατά πάσα πιθανότητα συνδιάζεται με το κιβώτιο του Siera. Υπάρχουν bell house και για πολλούς άλλους σύγχρονους κινητήρες μπροστοκίνητων αυτοκινήτων ώστε να ταιριάζουν στο κιβώτιο του Siera.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ, 2010 12:24
από DUKE
Einai polu kalh epilogh k yparxoun poly fthna beltiwtika proionta kai metaxeirismena..
Mporoume na broume kainourio kinhthra tetoion sta 1500 euro.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Απρ, 2010 08:35
από kastrato
kalo moter