επιλογή κινητηρα-κριτήρια
  • Άβαταρ μέλους
    gandalf
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 13
    Εγγραφή: Πέμ 25 Οκτ, 2007 13:10

    επιλογή κινητηρα-κριτήρια

    από gandalf » Τετ 31 Οκτ, 2007 13:14

    για το πρώτο μου locost έχω δύο donnors για κινητήρα.

    το ένα μοτερ προέρχεται από suzuki baleno 1,3. ειναι υπερκυβισμένο στα 1.5 με περίπου 125ps (εχω στην ακρη με το turbo kit που του φορούσα κάποτε που μπορεί να το ανεβάσει μέχρι τα 165ps)

    το δεύτερο είναι ένα 1.8 16v από clio-19 με κωδικό f16 και περί τα 140 ps

    τι να προτιμήσω? το πιο ελαφρύ?

    το πιο δυνατό?

    το πιο εξελίξιμο?

    ποια είναι τελικά τα κριτήρια επιλογής??

    (εχω και ενα 2.200 Από transit του 87, πιάνει τίποτα? :P :P :P )
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Τετ 31 Οκτ, 2007 15:09

    To F16 ειναι ενα αξιολογο μοτερακι με αρκετα βελτιωτικα για εξελιξη αλλα και καλουδια απο το αδελφακι του Williams.
    Αυτη θα ηταν η επιλογη μου, απλα πρεπει να λυσεις το θεμα της μεταδοσης!
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Τετ 31 Οκτ, 2007 15:17

    Το κριτήριο είναι να χωράει στο σασσί και να υπάρχει σασμάν που να δίνει
    τη κίνηση πίσω!!! Εκτός αν θες να το κάνεις μπροστινοκίνητο που δε νομίζω
    :)

    Σοβαρά τώρα, αρκετοί έχουν κάνει τέτοιες μετατροπές και ταίριαξαν κιβώτια
    πισωκίνητα με μοτέρ που δεν έχουν τέτοιο κιβώτιο και παραδοσιακά
    χρησιμοποιούνται σε μπροστινοκίνητα αυτοκίνητα. Χρειάζεται ένα ενδιάμεσο
    "πλακάκι" (bellhousing στα Αγγλικά) για να ταιριάζει και να κουμπώνει
    μηχανή - σασμάν. Το φτιάχνουν σε τόρνο κάποιοι ή το παραγγέλνεις
    έτοιμο από Αγγλία (για κάποια μοτερ).

    (Γιαυτό ο Gibbs και ο Champion προτείναν πισωκίνητα αυτοκίνητα. Για να
    πάρεις έτοιμο το σετ και να μη κάνεις μετατροπή.)

    Αυτό ακριβώς έχει κάνει ο Vangelis7 στο δικό του αμάξι που ταίριαξε
    1800 renault κινητήρα με ford σασμαν. Καλύτερα να μας πει αυτός
    λεπτομέρειες και να διαφωτήσει το θέμα;)
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 01 Νοέμ, 2007 15:18

    vale moter apo mixanaki!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Πέμ 01 Νοέμ, 2007 18:30

    +1
  • Άβαταρ μέλους
    AMTperformance
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 23
    Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ, 2008 01:52
    Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

    από AMTperformance » Δευ 28 Ιούλ, 2008 02:06

    to f16 einai poli kalo kai ropato moteraki, alla einai kai poli psilo... akoma kai an kontineis to karter tha prepei na fouskoseis to kapo gia na mpei. to baleno einai poli pio mikrosomo moter kai exei arketi dinami. Etsi ki alloios den xreiazesai kai idiaiteri ropi giati tha bgei elafri sto sinolo. Oso gia to sasman, auta ou tha xreiasteis einai ena bellhousing an apofasiseis na pantrepseis diaforetiko kinitira-sasman, kai ena patentarismeno disko simplekti gia na tairiazei to thermoui me to bolan tou moter, kai to mprisntirek me to sasman.
  • Άβαταρ μέλους
    AMTperformance
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 23
    Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ, 2008 01:52
    Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

    από AMTperformance » Δευ 28 Ιούλ, 2008 02:10

    AA! oso gia to transit....... to kalitero pou exeis na kaneis me auto to moter einai na to xefortotheis. mporeis na kaneis kai to allo bebaia. exeis dei pou ftiaxoun dioramata me kinitires se tomi? kati teteio... alla pali, den exei tipota na deixei opote xanagirname stin arxiki simbouli....
    PETAMA!!!!
  • Άβαταρ μέλους
    westy turbo
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 210
    Εγγραφή: Τετ 27 Αύγ, 2008 00:15

    από westy turbo » Κυρ 31 Αύγ, 2008 10:46

    gia sas eimai kai strauogiannos sto club(kalos sas brhka) C20LET gia emena,
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Δευ 01 Σεπ, 2008 10:12

    Kalws orisate paidia.

    2.2? Eisai sigouros? Giati xerw oti forousan 2.0 pinto, opou me klassikes lyseis bgazeis 170+ me ropara...
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Πέμ 08 Απρ, 2010 14:14

    Ας συνεχισουμε εδω για να μην χανοντε πολυτιμες πληροφοριες στο θεμα του καλωσορισματος..
    η να βαλω ολα τα μηχανικα απο Α75 το μοτερ μπροστα και το σασμαν πισω οπως ειναι απο μαμα..
    Υπάρχει seven με μηχανικά μέρη από Α75 στο αμερικάνικο φόρουμ. Βγαίνει αρκετά πιό μακρύ πίσω λόγω του κιβωτίου, αλλά είναι όμορφο.
    εχεις καποιο λινκ να μου δωσεις.?
    πιστευω οτι το μηκος φτιαχνεται αμα κοντινω τον αξονα μεταδοσης
    μπορει ο αμερικανος να τα εβαλε αυτουσια τα ανταλλακτικα του 75

    Μπερδεύτηκα λίγο ....

    το 75 δεν έχει κανονικά κινητήρα σασμάν μπροστά και διαφορικό με inboard δισκόφρενα πίσω ?? Θυμάμαι λάθος ? Τι εννοείτε σασμάν πίσω ??
    τα δισκοφρενα καλα τα θυμασαι οτι ειναι μεσα και πανω στο διαφορικο
    αλλα και το σασμαν ειναι πισω κολλητα στο διαφορικο
    απο μπροστα απο το μοτερ βγαινει ο αξονας μεταδοσης παει πισω στο σασμαν και στο διαφορικο κατευθειαν
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Πέμ 08 Απρ, 2010 15:24

    μάλιστα... δίκιο έχεις. Θυμάμαι μια γδυμένη 75 που είχα δει και κάτω από τα πίσω καθίσματα το τούνελ γινότανε τεράστιο ... Βέβαια ...
    Τα μηχανικά του 75 ίσως να μπαίνουν με κοντύτερο άξονα μετάδοσης αλλά σίγουρα θα θέλεις μετατροπές στο τούνελ για να χωρέσουν εκεί πίσω.
    Νομίζω πριν κάνεις οτιδήποτε καλό θα ήταν να μετρήσεις το κιβώτιο και να συγκρίνεις με το βιβλίο.
  • Άβαταρ μέλους
    ΣΤΑΥΡΟΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 38
    Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ, 2009 18:07

    από ΣΤΑΥΡΟΣ » Δευ 26 Απρ, 2010 21:11

    καλησπερα,τι γνωμη εχετε για τον 2 λιτρο zetec?σκεφτομαι να καταληξω σε αυτον και θα ηθελα την αποψη σας πιο πολυ σε θεματα αξιοπιστιας,ακομα με τι σασμαν κουμπωνει? ευχαριστω
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 27 Απρ, 2010 07:35

    Ο zetec είναι πολύ διαδεδομένη επιλογή μεταξύ αυτών που χρεισημοποιούν κινητήρα αυτοκινήτου. Έχει τα πλεονεκτήματα της...Ford. Κατά πάσα πιθανότητα συνδιάζεται με το κιβώτιο του Siera. Υπάρχουν bell house και για πολλούς άλλους σύγχρονους κινητήρες μπροστοκίνητων αυτοκινήτων ώστε να ταιριάζουν στο κιβώτιο του Siera.
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Τρί 27 Απρ, 2010 12:24

    Einai polu kalh epilogh k yparxoun poly fthna beltiwtika proionta kai metaxeirismena..
    Mporoume na broume kainourio kinhthra tetoion sta 1500 euro.
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 28 Απρ, 2010 08:35

    kalo moter
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες