Σελίδα 1 από 1

Μηχανή από Vw Polo 1.0 65 ίππων

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 02:23
από ex_hustler
Βλέποντας τη μηχανή που έβαλε ο Vangelis7 στο δικό του αμάξι σκέφτηκα
ότι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κι εγώ μια σύγχρονη μηχανή από
μπροστινοκίνητο αμάξι.

Μια τέτοια μηχανή είναι η παλιά μηχανή του Vw POlo του Σωτήρη (user
SOTO) που αυτή τη στιγμή μαζεύει σκόνη και διατίθεται χωρίς χρέωση από
το κουνιάδο μου. Έχει κάνει λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς το
παραμικρό πρόβλημα, έδειξε 65 ίππους στο δυναμόμετρο, έχει ήδη ένα
πρόγραμμα και δεν χρήζει επισκευής για να μπει στο αμάξι. Μηχανή
σκυλί, δε σπάει δε χαλάει, δεν έχει φθορές, δεν έχει ανοιχτεί ποτέ
και δε καίει λάδια.

Το μοναδικό πρόβλημα που υπαρχει είναι ότι δεν υπάρχει πισωκίνητο
κιβώτιο που να κουμπώνει στο κινητήρα. Αυτό όμως διορθώνεται με έναν
χειροποίητο αντάπτορα σαν αυτό που έφτιαξε σε τόρνο ο Βαγγέλης.
Το κόστος για ένα κιβώτιο Ford είναι λιγότερο από 100 ευρώ (Βαγγέλη διόρθωσε με αν κάνω λάθος)

Το ξέρω ότι έχει λίγους ίππους, ότι θα πληρωσω κάποια χρήματα σε
τορναδόρο κλπ κλπ αλλά τουλάχιστον θα είναι κάτι που ΔΕΝ θα χρειαστεί
επισκευή ή ανταλλακτικά για να δουλέψει. To ξέρω ότι ο kastrato θα κάνει
10 γύρους στα Μέγαρα όταν εγώ θα κάνω μόνο 7 στον ίδιο χρόνο αλλά δε
πειράζει. :?

Στα θετικά της υπόθεσης είναι ότι θα πληρώσω μόνο για το κιβώτιο και τον
αντάπτορα για να συνδεθεί κινητήρας-κιβώτιο. Υπάρχει η πλεξούδα και
επίσης υπάρχει και το ψυγείο του Polo το οποίο χωράει ΤΕΛΕΙΑ μπροστά στη
μύτη!!!
Ποιά είναι η γνώμη σας για έναν τέτοιο κινητήρα?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 02:50
από TheodoreSavvidis
Γιώργο νομίζω στο έχουνε πει αρκετοί ότι αυτό που κάνεις το κάνεις μια φορά.
Μετά αν θελήσεις να κάνεις κάποια αλλαγή ( ειδικά όταν μιλάμε να αλλάξεις
κινητήρα - σασμαν ) θα μας θυμηθείς στο λέω από προσωπική πείρα. Γιαυτο
σου ξαναλέω καλύτερα με τα 400 ευρώ π.χ. που διαθέτεις ψάξε βρες ένα μοτέρ
καλό σκέτο και μετά πάρε ότι άλλο χρειάζεσαι ξεχωριστά ( κρεμαγιέρα,
διαφορικό, άκρα κ.τ.λ.).

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 06:27
από SOTO
Η αλήθεια είναι ότι θα μπλέξεις με το συγκεκριμένο μοτέρ,γιατί έχει πολλά ηλεκτρονικά σε σχέση με ένα άλλο παλιότερης τεχνολογίας και μεγαλύτερο βάρος.σε που θα χρειαστείς και πολλές πατέντες.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 08:19
από xrhstos
ΥΠΑΡΧΟΥ 2 ΣΕΤ ΚΙΝΙΤΙΡΟΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣΜΑΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΨYΓΙΟ
ΦΟΡΤ ΣΙΕΡΑ ΚΑΡΠΙΛΑΤΕΡ 1600 ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΦΟΡΤ ΣΚΟΡΠΙΟ 2000 120ΗP ΦΟΥΛ ΙΝΤΣΕΞΙΟΝ
ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟ ΣΕΤ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ LOTUS7 ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ
ΚΑΙ ΒΑΣΙΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 14:52
από Kostas Papamichalis
Δεν ξέρω Γιώργο. Δεν μου φαίνεται και τόσο καλή ιδέα η τοποθέτηση του συγκεκριμένου κινητήρα... Πολύς κόπος για το τίποτα. Να ήταν κανένας Vti η κανένας VW 1.8Τ π.χ να τον έκανες τον κόπο, αλλά για το συγκεκριμένο κινητήρα δεν μου φαίνεται να αξίζει η δουλειά και το τρέξιμο που θα ρίξεις. Και μετά είμαι σίγουρος ότι δεν θα σου φτάνει και θα ψάχνεσε για άλλον κινητήρα και έλα πάλι μετατροπές, γιατί την να την κάνεις μιά κούκλα άμα σε παιρνάνε και τα φτιαγμένα παπάκια? Λέμε τώρα ... γνώμη μου....

Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν, 2008 00:41
από DUKE
Δεν ξέρω Γιώργο. Δεν μου φαίνεται και τόσο καλή ιδέα η τοποθέτηση του συγκεκριμένου κινητήρα... Πολύς κόπος για το τίποτα. Να ήταν κανένας Vti η κανένας VW 1.8Τ π.χ να τον έκανες τον κόπο, αλλά για το συγκεκριμένο κινητήρα δεν μου φαίνεται να αξίζει η δουλειά και το τρέξιμο που θα ρίξεις. Και μετά είμαι σίγουρος ότι δεν θα σου φτάνει και θα ψάχνεσε για άλλον κινητήρα και έλα πάλι μετατροπές, γιατί την να την κάνεις μιά κούκλα άμα σε παιρνάνε και τα φτιαγμένα παπάκια? Λέμε τώρα ... γνώμη μου....
Swstos..