Πρόβλημα με θερμοκρασία
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    Πρόβλημα με θερμοκρασία

    από TheodoreSavvidis » Τετ 05 Σεπ, 2007 00:58

    Εξαρχής από την ώρα που έβαλα μπροστά το locost μου είχα πρόβλημα με την θερμοκρασία. Στην αρχή πίστευα πως έφταιγε το aftermarket θερμόμετρο και δεν έδειχνε την σωστή θερμοκρασία. Αλλά τελικά κατάλαβα πως όντος η θερμοκρασία ήταν πόλη ψηλά 100-110 βαθμούς ( σύνδεσα ταυτόχρονα και το μαμά θερμόμετρο και έδειχναν το ίδιο με το aftermarket). Ο Vangelis7 με συμβούλεψε να καθαρίσω το ψυγείο μιας και ήταν παλιό και να βάλω μικρότερης θερμοκρασίας θερμοστάτη.

    Πήγα το ψυγείο για καθάρισμα και τελικά είχε 9 κυψέλες βουλωμένες ( κόστος 25 ευρώ ).
    Ο μαμά θερμοστάτης ήταν 88 βαθμούς!!!!!!! έβαλα 76.5 ( κόστος 6 ευρώ ).

    Τελικά κατάφερα και έριξα την θερμοκρασία στους 90 βαθμούς.

    Θα ψάξω να βρω κανένα θερμοστάτη ποιο χαμηλό μπας και γίνει τπτ.
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Τετ 05 Σεπ, 2007 07:25

    Ποιά είναι η φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα Θόδωρε? Το
    λέω στο Leon εμένα δουλεύει στους 90-91 βαθμούς και 88-89 αν έχει πολυ
    κρυο έξω. Αντίστοιχα κι ο κινητήρας του matiz ανεβάζει στα ίδια επίπεδα
    θερμοκρασίες.

    Δοκίμασες να βάλεις παραφλού στο ψυγείο ή το έχεις με νερό ακόμη?

    Επίσης μου είχες πει ότι βγάζει σκουριές εσωτερικά το ψυγείο. Μήπως θα
    ήταν καλό να το έβαζες σε μια πλαστική μπανιέρα κάποια στιγμή και να
    δοκιμάσεις να το καθαρίσεις με "ηλεκτρολυση" ? http://www.locostbuilders.co.uk/viewthread.php?tid=9158
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Τετ 05 Σεπ, 2007 09:45

    Από ότι ξέρω η φυσιολογική θερμοκρασία που πρέπει να δουλεύει ο κινητήρας
    είναι 80-85 βαθμούς μετρημένη κοντά στον θερμοστάτη. Εμένα η θερμοκρασία
    φτάνει μέχρι και τους 100 βαθμούς. Μου έχουν πει ότι το πρόβλημα μπορεί να
    είναι και από το ότι δεν έχω βάλει καλοριφέρ επειδή έχει ένα επιπλέον
    ψυγειάκι που δουλεύει συνέχεια.
  • Άβαταρ μέλους
    Vangelis7
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 12
    Εγγραφή: Παρ 17 Αύγ, 2007 08:24
    Τοποθεσία: Δασος χαιδαριου

    από Vangelis7 » Τετ 05 Σεπ, 2007 12:32

    Θοδωρε αλλαξες την βαλβιδα του ανεμιστηρα?
    Αφου εβαλες χαμηλο θερμοστατη, πρεπει να βαλεις και χαμηλη βαλβιδα, αυτα τα δυο συνεργαζονται.
    Οσο για το θερμοστατη,μην βαλεις χαμηλοτερο,ειναι καλος αυτος.
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Τετ 05 Σεπ, 2007 13:20

    Φούσκα για το βεντιλατέρ φοράω 82/72. Το θέμα είναι πως όταν αρχίζει και
    κάνει κύκλο το νερό ( ανοίγει ο θερμοστάτης ) το θερμόμετρο δείχνει 85+ ενώ
    ο θερμοστάτης είναι 76,5 βαθμών. Έτσι είναι το φυσιολογικό ή έχει κανα
    πρόβλημα ο θερμοστάτης μιας και είναι κινέζικος?
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Τετ 05 Σεπ, 2007 17:52

    Δεν ξερω το μοτερ του οπελ που εχεις βαλει σε τι θερμοκρασιες δουλευει απο το εργοστασιο αλλα εμενα στο ψηφιακο πολυοργανο Stack στην elise μου δειχνει και 104 στην κινηση και κανονικη θερμοκρασια λειτουργειας 88. Θα σου προτεινα να μην ριξεις πολυ την θερμοκρασια λειτουργειας του μοτερ.
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Τετ 05 Σεπ, 2007 18:00

    Οκ τότε μάλλον θα το αφήσω ως έχει το κύκλωμα ψύξης και θα βάλω paraflu.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 02 Νοέμ, 2009 12:59

    Emena douleuei metta3u 90 va8mous kai 100 va8mous alla einai mhxanaki. Auto pou exw kanei einai na valw to ventilater se diakopth kai na to anoigw egw opote 8elw. Sthn pista to kalokairi as poume to exw panta anoixto to xeimwna to exw kleisto mexri na zesta8ei to autokinito kai meta otan mpainw sthn pista to exw anoixto sunexeia gia tous opoious gurous kanw.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης