Σελίδα 1 από 1

Πρόβλημα με θερμοκρασία

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 00:58
από TheodoreSavvidis
Εξαρχής από την ώρα που έβαλα μπροστά το locost μου είχα πρόβλημα με την θερμοκρασία. Στην αρχή πίστευα πως έφταιγε το aftermarket θερμόμετρο και δεν έδειχνε την σωστή θερμοκρασία. Αλλά τελικά κατάλαβα πως όντος η θερμοκρασία ήταν πόλη ψηλά 100-110 βαθμούς ( σύνδεσα ταυτόχρονα και το μαμά θερμόμετρο και έδειχναν το ίδιο με το aftermarket). Ο Vangelis7 με συμβούλεψε να καθαρίσω το ψυγείο μιας και ήταν παλιό και να βάλω μικρότερης θερμοκρασίας θερμοστάτη.

Πήγα το ψυγείο για καθάρισμα και τελικά είχε 9 κυψέλες βουλωμένες ( κόστος 25 ευρώ ).
Ο μαμά θερμοστάτης ήταν 88 βαθμούς!!!!!!! έβαλα 76.5 ( κόστος 6 ευρώ ).

Τελικά κατάφερα και έριξα την θερμοκρασία στους 90 βαθμούς.

Θα ψάξω να βρω κανένα θερμοστάτη ποιο χαμηλό μπας και γίνει τπτ.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 07:25
από ex_hustler
Ποιά είναι η φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα Θόδωρε? Το
λέω στο Leon εμένα δουλεύει στους 90-91 βαθμούς και 88-89 αν έχει πολυ
κρυο έξω. Αντίστοιχα κι ο κινητήρας του matiz ανεβάζει στα ίδια επίπεδα
θερμοκρασίες.

Δοκίμασες να βάλεις παραφλού στο ψυγείο ή το έχεις με νερό ακόμη?

Επίσης μου είχες πει ότι βγάζει σκουριές εσωτερικά το ψυγείο. Μήπως θα
ήταν καλό να το έβαζες σε μια πλαστική μπανιέρα κάποια στιγμή και να
δοκιμάσεις να το καθαρίσεις με "ηλεκτρολυση" ? http://www.locostbuilders.co.uk/viewthread.php?tid=9158

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 09:45
από TheodoreSavvidis
Από ότι ξέρω η φυσιολογική θερμοκρασία που πρέπει να δουλεύει ο κινητήρας
είναι 80-85 βαθμούς μετρημένη κοντά στον θερμοστάτη. Εμένα η θερμοκρασία
φτάνει μέχρι και τους 100 βαθμούς. Μου έχουν πει ότι το πρόβλημα μπορεί να
είναι και από το ότι δεν έχω βάλει καλοριφέρ επειδή έχει ένα επιπλέον
ψυγειάκι που δουλεύει συνέχεια.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 12:32
από Vangelis7
Θοδωρε αλλαξες την βαλβιδα του ανεμιστηρα?
Αφου εβαλες χαμηλο θερμοστατη, πρεπει να βαλεις και χαμηλη βαλβιδα, αυτα τα δυο συνεργαζονται.
Οσο για το θερμοστατη,μην βαλεις χαμηλοτερο,ειναι καλος αυτος.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 13:20
από TheodoreSavvidis
Φούσκα για το βεντιλατέρ φοράω 82/72. Το θέμα είναι πως όταν αρχίζει και
κάνει κύκλο το νερό ( ανοίγει ο θερμοστάτης ) το θερμόμετρο δείχνει 85+ ενώ
ο θερμοστάτης είναι 76,5 βαθμών. Έτσι είναι το φυσιολογικό ή έχει κανα
πρόβλημα ο θερμοστάτης μιας και είναι κινέζικος?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 17:52
από Pegan
Δεν ξερω το μοτερ του οπελ που εχεις βαλει σε τι θερμοκρασιες δουλευει απο το εργοστασιο αλλα εμενα στο ψηφιακο πολυοργανο Stack στην elise μου δειχνει και 104 στην κινηση και κανονικη θερμοκρασια λειτουργειας 88. Θα σου προτεινα να μην ριξεις πολυ την θερμοκρασια λειτουργειας του μοτερ.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 18:00
από TheodoreSavvidis
Οκ τότε μάλλον θα το αφήσω ως έχει το κύκλωμα ψύξης και θα βάλω paraflu.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 02 Νοέμ, 2009 12:59
από kastrato
Emena douleuei metta3u 90 va8mous kai 100 va8mous alla einai mhxanaki. Auto pou exw kanei einai na valw to ventilater se diakopth kai na to anoigw egw opote 8elw. Sthn pista to kalokairi as poume to exw panta anoixto to xeimwna to exw kleisto mexri na zesta8ei to autokinito kai meta otan mpainw sthn pista to exw anoixto sunexeia gia tous opoious gurous kanw.