Επιλογή Κινητήρα
  • Άβαταρ μέλους
    Gtb
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 2
    Εγγραφή: Τετ 04 Μάιος, 2011 20:34

    Επιλογή Κινητήρα

    από Gtb » Τετ 04 Μάιος, 2011 21:27

    Καλησπέρα στην παρέα.

    Είμαι νεότατο μέλος εδώ, αλλά από την πρώτη ματιά βρίσκω πολλούς ψαγμένους, και γνώστες του αντικειμένου. Κοινώς, έχουν "ψηθεί" στα συνεργεία ή τα γκαράζ τους και βοηθάνε τους λιγότερο "ψημένους" :)

    Στο θέμα μου. Έπεσε στα χέρια μου ένα PGO Bugster 150, το οποίο έχει γράψει περίπου 20k χιλιόμετρα σαν νοικιαζόμενο!!! Φυσικά δεν πάει με τίποτα πάνω από 25-30 km/h και έτσι έλεγα να κάνω κάποιο engine swap για να το δυναμώσω λίγο.

    Οι πιθανοί donnors είναι :

    XT 600 με μίζα (τρακαρισμένο, αλλά με πλήρες κινητήρα και ηλεκτρικά)
    BMW F650 (τρακαρισμένο, με πλήρες κινητήρα και ηλεκτρικά, αλλά πιθανότατα κολλημένο κινητήρα)
    Piaggio Beverly 500 (μόνο πλήρες κινητήρας, ντεποζιτο, πλεξούδα)

    Ποιο από τα τρία θα επιλέγατε, με γνώμονα την δύναμη (όχι πιστάδικο κλπ, μόνο σε καμιά παραλία ή/και αλάνα για εντελώς της πλάκας "drift"), την ευκολία εγκατάστασης, και την αξιοπιστία?

    Έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο, με τέτοιου τύπου βάση/σασί?
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Re: Επιλογή Κινητήρα

    από γκ » Παρ 06 Μάιος, 2011 13:01

    Αν σε ενδιαφέρει και η πινακίδα, πιθανόν να έχεις πρόβλημα, ίσως να μη γίνεται να δηλώσεις αλλαγή τόσο μεγαλύτερου και διαφορετικού κινητήρα.
    Τα δύο είναι με ταχύτητες και συμπλέκτη, το τελευταίο είναι αυτόματο.
    Αν είναι στην ίδια κατάσταση και τιμή, προσωπικά θα διάλεγα το ΧΤ, έχοντας υπόψη ότι σασί, ανατρήσεις, φρένα θα έχουν πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή να αντιμετωπίσουν.
  • Άβαταρ μέλους
    Gtb
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 2
    Εγγραφή: Τετ 04 Μάιος, 2011 20:34

    Re: Επιλογή Κινητήρα

    από Gtb » Παρ 06 Μάιος, 2011 22:20

    Κατ'αρχάς να σε ευχαριστήσω για την απάντηση σου.

    Πινακίδα έχει το Bugster, την οποία έλεγα να κρατήσω. Μια και δεν πρόκειται να κυκλοφοράει και πολύ πολύ, νομίζω (θέλω να πιστεύω καλύτερα) ότι δεν θα έχω πρόβλημα.

    Όσον αφορά το κόστος, και οι 3 κινητήρες υπάρχουν και είναι τσαμπέ. Το θέμα είναι ότι ο φίλος μηχανικός που ξεκινάμε το project, μου λέει για τον τρόπο λίπανσης τόσο του BMW όσο και του ΧΤ. Το λάδι λέει "αποθηκεύεται" στο σασί, και θα πρέπει να κατασκευάσουμε δοχείο λαδιού, που δεν ξέρει αν θα μας κάνει την δουλειά κλπ κλπ.

    Αυτό που θέλω να αποφύγω είναι ότι στο αυτόματο, νομίζω ότι η δύναμη μεταφέρεται με τέτοιο τρόπο, που θα είναι εντελώς ψόφιο στις εκκινήσεις και στις γκαζιές με το πόδι στο πάτωμα.

    Δεν κυνηγώ τελικές, απόλυτους χρόνους σε πίστα, αλλά την πλακίτσα μας... και ας πηγαίνει με 60 km. Ούτως ή άλλως, το σασί του δεν είναι και για τρελές ιπποδυνάμεις, όπως και τα φρένα που έχει τώρα, τα οποία φυσικά θα αντικατασταθούν. Την πλάκα μας είπαμε να κάνουμε, όχι να μας βάλουν την πλάκα...
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Re: Επιλογή Κινητήρα

    από γκ » Δευ 09 Μάιος, 2011 08:53

    Συμφωνώ ότι για διασκέδαση είναι καλύτερα να έχει χειροκίνητο συμπλέκτη και κιβώτιο.
    Όσο αφορά τη λίπανση, κάποιοι κινητήρες, - λέγονται ξηρού κάρτερ, γιατί το λάδι δεν είναι στο κάρτερ - έχουν το λάδι σε κάποια δεξαμενή, έξω από τον κινητήρα. Για λόγους εκμετάλευσης του χώρου, σε κάποιες μοτοσυκλέτες χρησιμοποιήται για δοχείο ο σκελετός. Δεν θα έχεις πρόβλημα αν φτιάξεις ένα άλλο δοχείο για το λάδι, με προσοχή όμως στη χωρητικότητα και στο ύψος των σωλήνων που φέρνουν και παίρνουν το λάδι από το δοχείο.
  • Άβαταρ μέλους
    dmathio
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Παρ 27 Δεκ, 2013 13:59

    Re: Επιλογή Κινητήρα

    από dmathio » Παρ 27 Δεκ, 2013 14:58

    tha sou paratheso tin diki m empeiria...
    to taksidi me to buggy ksekinise to 05 pou to agorasa 250 kivika markas dazon....
    mexri to 08 eixa allaksei ta panta sto kinitira kai otan tou evala ena krbirater fcr33 varese biela kai apofasisa na to allakso!
    To proto moter pou evala to 09 itan ena beverly 500 pou prin to valo tou allaksa biela,pistoni,kefali variator me mallosi....
    sinolo vgike sta 53 aloga...O monos logos pou to evala pano itan giati fovomoun mipos den antexe to sasi kai vevea ithela kai tin opisthen apo tin iparxousa traversa...To apotelesma itan mia malakia...ok nai ksekinouse kalitera kai teliki eixa me tin iparxousa traversa xoris na allakso granazia 110km....Mia vlakeia!!!!!!!!!!!!!
    To 2011 apofasisa na kano to vima...epese sta xeria m ena tdm 900 me TA PANTA kai ksekinisame.....Sta misa tis kataskeuis tou piso merous epese ena cbr 600rr....opote kai telika auto epilexthike....To moter aniuxtike kai egine olo sfirilato apo tin arxi(rigas enginetuning rektifie kolitos filos...) gia na min exo pote provlima me spasimata.....
    To apotelesma ekpliktiko.....To buggy petaei kai exei ginei foneas giganton.....Vevea meta apo 1 xrono to theoro ok kai o kollitos exei ksekinisei idia kataskeui(eixame to idio modelo) me ninja 1000.....opote tha doume!!
    Simvouli m...KSEXNA to beverly!Axristo kai akrivo!!tha to metanioseis....
    Vale pano kati me simplekti kai na arpazei apo xamila....mono etsi tha to euxaristitheis....etsi kai allios meta ta 140 einai epikindino an den allakseis ta panta mprosta!Episis koita kai ta frena!!!!Ego tou evala piso sta 2 diskofrena tis mprostines 2pistones brembo tou tdm kai rixnei agkira!sinoliko valos 390kg...to exo fortosei me arketes vlakeies!!!!
    I tapeini m gnomi panta mias kai tin exo patisei....
  • Άβαταρ μέλους
    sotoss1
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 4
    Εγγραφή: Τρί 05 Νοέμ, 2013 23:26

    Re: Επιλογή Κινητήρα

    από sotoss1 » Πέμ 09 Ιαν, 2014 16:31

    Καλησπερα και απο μενα και Καλη χρονια ! Σχετικα με το beverly (500), εχω βαλει και γω σενα μπαγκυ , μια χαρα κατα την γνωμη μου ,αλλα καθαρα για χαλαρη κατασταση και οχι για εξτριμ καταστασεις .

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες