αναβαθμιση κινητηρα zetec
  • Άβαταρ μέλους
    ΣΤΑΥΡΟΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 38
    Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ, 2009 18:07

    αναβαθμιση κινητηρα zetec

    από ΣΤΑΥΡΟΣ » Δευ 28 Ιουν, 2010 14:48

    καλησπερα,θα ηθελα την γνωμη σας οσον αφορα throtlle body kit για κινητηρα zetec 2.0l black top!

    ευχαριστω
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 29 Ιουν, 2010 10:05

    den katalavainw thn erwthsh. H gnwmh mou einai pws einai ligo akriva alla kanoun douleia kai deixnoun panemorfa!!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    ΣΤΑΥΡΟΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 38
    Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ, 2009 18:07

    από ΣΤΑΥΡΟΣ » Τρί 29 Ιουν, 2010 10:10

    εννοω οτι σκεφτομαι να παραγγειλω τα jenvey throtlle kit και εγκεφαλο omex!γνωριζεις αν βγαζουν τα αλογα που λενε?
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 29 Ιουν, 2010 12:07

    Ανάλογα την χαρτογράφηση και την υγεία του μοτέρ βγαίνουν τα άλογα. Κάθε μοτέρ είναι διαφορετικό και ποτε δυο μοτέρ δεν είναι ίδια. Συνήθως τα άλογα που λέγονται ότι βγάζουν είναι τα maximum άλογα που έχουν δει από παρόμοιες modifications. Εγώ πιστεύω όμως ότι τα άλογα δεν έχουν τόσο σημασία. τι εννοώ... Σίγουρα μετά από "τετραπεταλουδα" το αμάξι θα γίνει αρκετά πιο άμεσο στο πατα άσε, πιο "ροπατo" ίσως, πιο γρήγορο και τέλος ο ήχος του θα είναι φοβερός. Επίσης θα είναι αρκετά πιο ρυθμίσιμο και θα μπορεί να εκμεταλλευτεί το μοτέρ τις υπόλοιπες αλλαγές (εκκεντροφόρους κτλ ) σε μεγαλύτερο βαθμό. Εγώ προσωπικά αν είχα τα λεφτά δεν θα το συζήταγα καν θα τα έβαζα μονο και μονο για να τα βλέπω. Σημειωτέο δε ότι και εγώ τώρα στο καινούργιο μοτέρ που βάζω αυτή την εποχή στο αμάξι μου ζαχαρώνω τα FCR Keihin παρα πολύ.....
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    ΣΤΑΥΡΟΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 38
    Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ, 2009 18:07

    από ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ 30 Ιουν, 2010 15:24

    τελικα παρηγγειλα τετραπεταλουδο της jenvey με εγκεφαλο omex 600,πιστευω να εκανα καλη επιλογη!θα θελα να ρωτησω για εκκεντροφορους την γνωμη σας,ποσο μεγαλη διαφορα θα δω η οχι σε συνεργασια με το τετραπεταλουδο?αξιζει η αγορα τους?και αν ναι ποιους προτεινετε?

    ευχαριστω!
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Τετ 30 Ιουν, 2010 17:17

    τελικα παρηγγειλα τετραπεταλουδο της jenvey με εγκεφαλο omex 600,πιστευω να εκανα καλη επιλογη!θα θελα να ρωτησω για εκκεντροφορους την γνωμη σας,ποσο μεγαλη διαφορα θα δω η οχι σε συνεργασια με το τετραπεταλουδο?αξιζει η αγορα τους?και αν ναι ποιους προτεινετε?

    ευχαριστω!
    Ποιος είναι ο στόχος σου (από άποψη αποδόσεων και χρήσης του μοτέρ) ?

    Επίσης τι άλλα πράγματα θα αντικατασταθούν στο μοτέρ και τι άλλες εργασίες θα γίνουν? (ροϊκή, ελαφρώματα-συγίσματα?)

    Τι σώματα πήρες? 45αρια?

    Καλό είναι να γράψεις συνολικά ποιος είναι ο σκοπός σου καθώς και ποια θα είναι τα συνολικά χαρακτηριστικά του κινητήρα σου. Μην ξεχνάς ότι περιοριστικός παράγοντας στην ροπή/ιπποδύναμη που θα αποδώσει ένας κινητήρας είναι και το σύστημα μετάδοσης. Ένα εντελώς stock Type-9 για παράδειγμα δεν επιτρέπει "μεγαλεπήβολα" σχέδια
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    ΣΤΑΥΡΟΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 38
    Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ, 2009 18:07

    από ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ 30 Ιουν, 2010 20:27

    ναι 45 αρια πηρα!να πω την αληθεια σκεφτομουνα μονο για εκκεντροφορους και αν ειναι δυνατον να αποφυγω ροικη κλπ,κλπ!σκοπος μου ειναι να εχω ενα σχετικα σβελτο μοτερ για χρηση σε δρομο πιο πολυ αλλα πιο σπανια και σε πιστα!απο σασμαν εχω αγορασει ενα μτ 75!
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Τετ 30 Ιουν, 2010 23:38

    τα zetec με πολυπετάλουδο σύστημα εισαγωγής, εγκέφαλο, ήπιους εκκεντροφόρους και καλή εξαγωγή φτάνουν σχετικά εύκολα στα 180bhp.
    Για τη χρήση που θέλεις, είναι υπερ-αξιοπρεπές μοτέρ (μην ξεχνάμε ότι την προ Duratec εποχή, ήταν το αγαπημένο μοτέρ (εκ των σύγχρονων) των Αγγλων βελτιωτών Ford.
    Αν θέλεις να πας σε κάτι αρκετά παραπάνω από αυτά τα νούμερα, ανεβαίνεις πολύ και σε κόστος.
    Τι εκκεντροφόρους σκέφτεσαι να πάρεις?
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    ΣΤΑΥΡΟΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 38
    Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ, 2009 18:07

    από ΣΤΑΥΡΟΣ » Τετ 30 Ιουν, 2010 23:50

    σκεφτομαι για τους kent!πια ειναι η γνωμη σου?
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Πέμ 01 Ιούλ, 2010 02:53

    Εννοουσα με τι χαρακτηριστικά
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 01 Ιούλ, 2010 07:45

    Οι εκκεντροφόροι είναι ένα μεγάλο κεφαλαιο από μονοι τους. Άλλοι υποστηρίζουν ότι είναι απαραίτητοι άλλοι πάλι λένε ότι ιάνει η αρχή του τέλους του μοτέρ. Εγώ δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί δεν έχω παλαιότερη εμπειρία αφού σε όλα τα μοτέρ που περάσανε από τα χερια μου τους είχα αποφύγει. Τώρα στο μοτέρ που μου έδωσε ο bugs έχει εκκεντροφόρους (stage 1 νομίζω) οποτε θα έχω μια εμπειρία να λέω και εγώ. Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω για να μπορέσω να εκφράσω την σκέψη μου ποιο ολοκληρωμένα δηλαδή, σκέψου καλά όπως σου είπε και ο bugs τον λόγο που θες το αμάξι, την χρήση του δηλαδή μετά ζύγισε τις καταστάσεις και εξόπλισε το ανάλογα, μην κανεις αυθαίρετες αγορές και μεταποίησης και μην ρισκάρεις την αξιοπιστία σου χωρίς λόγο. Εγώ τόσα χρονια με μαμά μοτέρ ήμουν, δεν έπαθε ποτε το παραμικρό και μπορώ να πω το ευχαριστήθηκα όσο πάει. Μετά από κάποια χρονια αποφάσισα ότι πρέπει να βάλω κάτι ποιο γρήγορο γιατί πίστεψα ότι εξάντλησα (σε κάποιο βαθμό βεβαια ποτε ότι λέμε δεν είναι απόλυτο) την δύναμη του αυτοκινητου μου. Τι θέλω να πω, ότι βάζεις στο μοτέρ σου, πάντα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις... ζύγισε τα και αποφάσισε εσύ σε τι βάθο θες να φτάσεις και προπάντων ποσα λεφτά θες να ξοδέψεις.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Πέμ 01 Ιούλ, 2010 09:59

    Άλλοι υποστηρίζουν ότι είναι απαραίτητοι άλλοι πάλι λένε ότι ιάνει η αρχή του τέλους του μοτέρ.
    :shock: ποιος το λέει αυτό βρε Γιώργο.. :?
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    westy turbo
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 210
    Εγγραφή: Τετ 27 Αύγ, 2008 00:15

    από westy turbo » Πέμ 01 Ιούλ, 2010 13:12

    Prosopika eimai yper ton KENT genika,oso gia ton zetec......


    http://www.burtonpower.com/technical_1/zetec_e.aspx
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 02 Ιούλ, 2010 07:48

    Να σου πω νίκο μου. Η Power House που έχει φτιάξει όλα τα μηχανάκια του κολλητού μου (Hayabusa 210 hp, K7 200 hp και το R1 που έχει τώρα turbo +/- 300 hp) υποστηρίζουν ότι οι εκκεντροφόροι είναι η αρχή του τέλους του μοτέρ. Έτσι μου είπαν δεν ξέρω εγώ δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη όπως προείπα απλά αναφέρω τα λεγόμενα άλλον. Μπορεί βεβαια αυτοί να αναφέρονται σε ακραίες κατάσταση (ντράγκστερ ίσως αφού τα παιδιά κυρίως σε ντράγκστερ τρέχουν) και ίσως βεβαια να αναφέρονται σε πολύ αγριους εκκεντροφόρους, δεν παύει βεβαια να είναι μια φράση που μου σφηνώθηκε στο μυαλό μου όταν την άκουσα. Βεβαια με κάποιον mild εκκεντροφόρο ίσως να μην έχεις ποτε πρόβλημα.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Παρ 02 Ιούλ, 2010 09:03

    Προφανώς κάθε τι που αυξάνει άμεσα ή έμμεσα τις καταπονήσεις ενός μοτέρ, και ουσιαστικά κάθε τι που αυξάνει την ειδική του απόδοση μειώνει την διάρκεια ζωής του.
    Και φυσικά αυτά τα δύο είναι αντιστρόφως ανάλογα μεγέθη. Κατά κανόνα όσο το ένα μεγαλώνει το άλλο μειώνεται (και υπάρχουν και οι "υπερβολές" φυσικά). Η γενίκευση περί εκκεντροφόρων λοιπόν δεν έχει ουσία. Προφανώς οι άνθρωποι στην εταιρία που αναφέρεις έχουν στο μυαλό τους σχετικά πιεσμένες εφαρμογές.
    Τα ζυγίζεις και αποφασίζεις. Ή έχεις ένα Zetec 120hp και ξεχνάς ότι θέλει συντήρηση, ή ένα 220hp και ξέρεις ότι στις 30.000km (ή ας πούμε στις 80hp αγωνιστικής λειτουργίας πίστας, θα χρειαστεί να του ρίξεις μια ματιά και ενδεχομένως να αντικαταστήσεις κάποια πράγματα)

    Αναλόγως προς τα που γέρνει η ζυγαριά του καθένα την εκάστοτε στιγμή και για το εκάστοτε project :)
    Westfield Duratec-R 230

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες