αναβαθμιση κινητηρα zetec
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 02 Ιούλ, 2010 09:38

    Συμφωνώ με τα όσα έγραψες νίκο.
    Παρόλα αυτά μπορεί μερικές αλλαγές στο μοτέρ να επιφέρουν μεγαλύτερη καταπόνηση από κάποιες άλλες. Ενδεχόμενα τα παιδιά στην power house να αναφερόντουσαν σε πιεσμένες εφαρμογές, δεν λέω παρόλα αυτά μπορεί(και τονίζω μπορεί δεν είμαι σίγουρος για αυτό που λέω γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία) η ζυγαριά να γέρνει λίγο περισσότερο από τους εκκεντροφόρους από ότι για "παραdειγμα" θα έγερνε με την τοποθέτηση σφυρήλατων πιστονιών.
    Να προλάβω την απάντηση ότι με τους εκκεντροφόρους ενδεχομένως να βγάλεις περισσότερη δύναμη (με τα πιστόνια κυρίως ροπή παίρνεις και όχι άλογα αλλα και τα δυο προσδιορίζουν την δύναμη) από ένα μοτέρ από ότι θα έβγαζες με την τοποθέτηση σφυρήλατων "πιστονιωv" όμως όπως προείπαμε η ζυγαριά πρέπει να λαμβάνει υπόψη της όλες τις παραμέτρους. "δηαλδη" ίσως εκκεντροφόροι μονο να πιέζουν ένα μοτέρ ενώ εκκεντροφόροι μαζί με σφυρήλατα πιστόνια να φτιάχνουν eνά αξιόπιστο (μέσα σε όρια) μοτέρ. Για αυτό συμφωνώ με σένα νίκο γιατί όντως η ζυγαριά χρειάζεται και επειδή τίποτα δεν είναι απόλυτο πρέπει να λαμβάνουμε όλες τις παραμέτρους για να βγάζουμε πόρισμα.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες