Σελίδα 1 από 1

κινητηρας moto η αυτοκινητου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Οκτ, 2009 01:20
από VAGROUL
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ?
ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΤΟ ΤΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΩΣΤΑ?
ΠΑΝΤΡΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΒΩΤΙΟ?
ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥ ΟΠΙΣΘΕΝ...

ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ LOWCOST ΑΛΛΑ ΝΕ ΕΙΝΑΙ LOWCOST ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ..

ΕΧΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ R1 2001 KAI ΑΠΟ ZZR 1100 1994.

ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ DONER CAR ΜΕ 120-150 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΡΟΠΕΣ.

ΤΙ ΛΕΤΕ?ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡ..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ, 2009 14:34
από JohnL
Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις ?
Ένα γρήγορο αυτοκίνητο ?
Μια αγωνιστική κατασκευή ?
Ή απλώς την πλάκα σου μαθαίνοντας ?

Το locost από το βιβλίο είναι αρκετά locost και αρκετά γρήγορο.
Αν θέλεις το maximum τότε κινητήρας μηχανής είναι μονόδρομος,
για locost. Οι μετατροπές που χρειάζονται δεν είναι και τόσο εκτεταμένες
και το βάρος που κερδίζεις είναι σημαντικό (αν το εκμεταλλευθείς και
δεν το σπαταλήσεις γεμίζοντας το όχημα με άχρηστα βάρη).

Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ, 2009 19:22
από kastrato
Επισης διαβασε μερικα ποστ απο το section BEC

Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Οκτ, 2009 02:10
από VAGROUL
βασικα αυτο που θελω ειναι να φτιαξω ενα locos που να μπορει να κινηθει γρηγορα(δεν με νοιαζει να ειναι πυραυλος).
το προβλημα μου ειναι οτι και εγω ειμαι υπερ του μοτερ απο μηχανη αλλα επειδη θα ειναι η πρωτη μου κατασκευη πιστευω οτι θα μου ειναι πιο ευκολο μια κομπλε μετατροπη απο αυτοκινητο.
πιστευω οτι για το μοτερ μοτοσυκλετες θα θελει αρκετα περισοτερες μετατροπες και ρυθμισεις για να δουλεψει σωτσα και αυτο πιο πολυ στο συστημα μεταδοσης.
τι διαβασα την ενοτητα με τα BEC...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Οκτ, 2009 16:03
από kastrato
File mou auth h erwthsh einai isws to megalutero debate ston xwro twn kit cars...
Egw proswpika den mporw na katalavw giati vazoun moter apo autokinito sta autokinita tous....
An 8es ela ston epomeno agwna (11Noe) ston kartodromo gia na deis apo monos sou ti protimas. O antwnhs me moter apo autokinito (Rover K series) kai egw me moter apo mhxanaki (CBR 900RR) 8a eimaste ekei.
Vevaia ston kartodromo den mporeis na deis polla alla an er8eis sta Megara 8a deis megalh diafora meta3u twn duo.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Οκτ, 2009 21:43
από JohnL
o kastrato έχει δίκιο από την πλευρά του.
Όπως είπα και πριν η διαφορά είναι σαφής υπέρ
του bec, λόγω βάρους ευστροφίας κλπ
Υπάχουν κάποια θέματα που πρέπει να ξεπεράσεις,
αλλά δεν είναι κάτι τραγικό.

Δεν είμαι ειδικός αλλά αυτά σίγουρα πρέπει να τα έχεις υπ΄ όψη σου :
- πρέπει να αλλάξεις το γρανάζι μετάδοσης κίνησης ώστε να βγάζει άξονα
- πρέπει να μετατρέψεις το κάρτερ για να μην μείνεις από λάδια στις στροφές ή να αγοράσεις κάτι έτοιμο.
- προαιρετικά να προσθέσεις ρεβέρσα για την όπισθεν.

Είναι πράγματα που έχουν γίνει πολλές φορές, δεν είναι κάτι φοβερό.
Από την άλλη μεριά είναι ένας κόπος τον οποίο αποφεύγεις εντελώς
χρησιμοποιώντας κάτι έτοιμο από αυτοκίνητο.
Όπως είπαμε θα είσαι θεωρητικά πιο αργός αλλά (πιθανώς) θα βγεις στο
δρόμο γρηγορότερα και ευκολότερα.

Όπως πάντα ... δική σου επιλογή.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ, 2009 09:13
από westy turbo
Me to thema aksiopistias kai value for money ti ginete anamesa sta 2?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ, 2009 10:12
από kastrato
h a3iopistia e3artatai apo para pollous paragontes den einai mono 8ema Bec h Cec

Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ, 2009 12:02
από JohnL
ο Kastrato έχει δίκιο ως συνήθως.
Η αξιοπιστία είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Έχει να κάνει με το τι κάνει ο οδηγός κυρίως.
Εγώ στο ascona μου είχα καταστρέψει 3 κιβώτια
και 2 διαφορικά. Οκ πήγαινα γρηγορότερα από ότι
έπρεπε, αλλά όχι τόσο που να δικαιολογεί
την καταστροφή. Όταν αργότερα έμαθα πήγαινα
εξίσου γρήγορα χωρίς απώλειες.
Νομίζω ότι αν αντιμετωπίσεις το σύστημα
κινητήρα/μετάδοσης όπως πρέπει και δεν ξεχνάς
συχνό service δεν θα έχει πρόβλημα ούτε με το
ένα ούτε με το άλλο.

Υπάρχουν builds κινητήρων μοτοσυκλέτας που
αποδίδουν 400++ άλογα με turbo και βγάζουν
μία και δύο χρονιές πρίν διαλυθούν, κάτι που είναι
ένα μικρό θαύμα.

Γενικά πάντως στην βιομηχανία
του μηχανοκίνητου αθλητισμού η ζωή ενός
κινητήρα πριν χρειαστεί ανακατασκευή είναι
στην καλύτερη περίπτωση 24 αγωνιστικές ώρες.

Από την άλλη σε χρήση δρόμου όπως ξέρεις
(συνήθως) αρκετά μετά τις 200 000 χιλιόμετρα θέλουν
οι σύγχρονοι κινητήρες αυτοκινήτων ανακατασκευή.

Ανάλογα με την χρήση λοιπόν και τις (καλές ή κακές) συνήθειες
είναι και το αποτέλεσμα.

Ως προς το value for money εξαρτάται από αυτό που ψάχνεις.
Ένας κινητήρας από sierra/scorpio που μπαίνει κατευθείαν χωρίς καμία
αλλαγή είναι μεγάλο value για πολύ λίγα χρήματα.

Από την άλλη ένας κινητήρας από 750 ή 900 έχει περισσότερα άλογα
ζυγίζει εύκολα τα μισά κιλά και είναι εξίσου μεγάλο value αν και πρέπει να δώσεις τα διπλά χρήματα ...

Αν δεν έχεις πολλά χρήματα μοτέρ από αυτοκίνητο είναι μονόδρομος.
Αν έχεις σχεδίασε τα έξοδά σου για να έχεις ένα μπούσουλα (έξω θα πέσεις έτσι κι αλλιώς αλλά δεν έχει σημασία) και πάρε το καλύτερο που μπορείς να αντέξεις.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ, 2009 22:24
από westy turbo
Na se kala gia to post sou,alla ena moter mhxanhs pou exei mathei na "sernei" 200 kgr sta 500 pos thn paleuei?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Οκτ, 2009 11:15
από kastrato
den thn paleuei mhn 3egeliesai...
O sumplekths thn akouei sunexeia (allagh arketa suxna, alla einai eukolh douleia kai oxi idiaitera akrivh)
Oso anafora alles vlaves e3artatai apo to moter pou 8a xrhsimopoihseis as poume to honda pou exw valei egw einai ale3isfero to exw liwsei kai den exei vgalei tipota allo ektos apo sumplekth.
Ta kawasaki spane kivwtia ta suzuki stegnwnoun apo ladi kai ta agusta 8a doume (etsi teo?? :D )