Σελίδα 1 από 1

H1 V8 Engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν, 2009 19:38
από Echidna
Όσοι ψάχνονται για κινητήρα, υπάρχει έτοιμη λύση! :shock: :D
www.h1v8.com
400 άλογα, 100 κιλά βάρος!
Τα σχόλιά σας!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν, 2009 21:20
από DUKE
Απλά κλαίω

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν, 2009 00:25
από Psilos
Και το μοτεράκι του Hayabusa σε μπλοκ που ταιριάζει με κιβώτιο Ford Sierra Type 9, όπως το δικό μου, δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα......!!!! Με ξηρό κάρτερ...

Πολύ ωραίο το link που έδωσες, πάντως! Μπράβο! Το έκανα ήδη bookmark... :D

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν, 2009 13:50
από kastrato
sklhrooo!!!!
poso na exei?

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν, 2009 13:52
από nillion
kseroume endixtiki timi

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν, 2009 15:07
από JohnL
Είναι καταπληκτικό μοτέρ αλλά η τιμή είναι πολύ μακριά από locost αν
αυτό που έχω ακούσει για 12500 Ευρώ + ΦΠΑ είναι αληθές ...

Πρόκειται όμως για κομψοτέχνημα...

Αν δεν υπήρχε περιορισμός χρημάτων νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή την στιγμή για kit cars. Απόδοση κατηγορίας των ισχυρότερων του αυτοκινήτου με βάρος από κινητήρα παλαιού δίτροχου...
1493907848_32.gif
(276 Ψηφιολέξεις) Μεταφορτώθηκε 1962 φορές

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν, 2009 16:18
από kastrato
na para8esw kai egw to parakatw link gia na kanoume mia kalh suzhthsh

http://www.powertecracing.com/

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν, 2009 23:00
από JohnL
Αγαπητέ kastrato αυτούς δεν τους ήξερα. Και αυτοί διαμάντια φαίνονται αλλά οι τιμές είναι αλλού ... :shock:

22000 λίρες + ΦΠΑ ... πολλά, πάρα πολλά ...

Επίσης καταπληκτικά τα κιβώτια τους ... για μονοθέσια φυσικά ...
σλουρπ σλούρπ ...

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν, 2009 23:09
από kastrato
apo "pswnizoun" ta perissotera radical
sta busa prwtou stadiou den nomizw oti einai kai e3wfrenikes oi times.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν, 2009 01:03
από JohnL
9300Euro. Βέβαια ο κινητήρας είναι καινούριος και περιποιημένος από τους συγκεκριμένους κυρίους που έχουν ξεχάσει περισσότερα απ' ότι θα μάθω εγώ πότε για κινητήρες.
Σαν ποσό όμως είναι μεγάλο. Σκέψου ότι με αυτά τα χρήματα οι περισσότεροι αγοράζουν τα εργαλεία, το donnor και φτιάχνουν όλο το locost. Επίσης με αυτά τα χρήματα μπορείς να αγοράσεις εναν ιαπωνικό ή έναν αμερικάνικο V8 το αντίστοιχο κιβώτιο και να τους φτάσεις πάνω από 800Hp (φυσικά με διπλάσιο+ βάρος από τα μοτέρ αυτά.)

Αν τα χρήματα δεν είναι θέμα δεν το συζητώ ... Αυτές οι δύο εταιρείες προφανώς είναι η κορυφή για 7 clone. Το ότι τα Radical ψωνίζουν από εκεί κάτι λέει ... όπως και το ότι το Radical SR8 είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο (έστω και περιορισμένης) παραγωγής κάτι λέει επίσης.

(Nurburgring, γρηγορότερο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής :
2009 Dodge Viper SRT-10 ACR - 7:22.1
vs
Radical SR8 6:55.4)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν, 2009 16:08
από Gigi
Παιδια ωραια ολα αυτα,αλλα κατα την ταπεινη μου γνωμη ,πανω απο 250Ηp σε kit-car ειναι απλα αχρηστα,και το καθιστουν ανομοιγενες.
Επιπλεον για τις καταπληκτικες ελληνικες πιστες και 150 ΗΡ ειναι αρκετα
για ενα κιτ-καρ μισου τονου.
Τωρα αν εχεις Radical και μενεις διπλα στο Νιρμπουρινγκ,τα πραγματα αλλαζουν.. :D

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Ιαν, 2009 09:38
από kastrato
8a sumfwnisw apoluta me ton gigi!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Ιαν, 2009 14:20
από DUKE
8a sumfwnisw apoluta me ton gigi!
+1

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ, 2009 11:00
από Nikos_Bugs
μία σημείωση μόνο για τους παραπάνω V8 (και όχι μόνο) κινητήρες της Powertec και Hartley. Δεν πρόκειται για every day use κινητήρες αλλά για αγωνιστικούς κινητήρες οι οποίοι χρειάζονται συχνότερα rebuilds.

λλωστε τα Radicals με τους Powertec κινητήρες μετράνε αντίστροφα ώρες λειτουργίας μέχρι το επόμενο rebuild (δεν το λέω για κακό) αν θέλουν να είναι μάχιμα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ, 2009 13:40
από AMTperformance
Simfono apolita me ton Kastrato! Ti na tin kaneis tosi dinami an den mporeis na tin ekmetaleuteis...