Ζάντες - Λάστιχα
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    Ζάντες - Λάστιχα

    από DUKE » Παρ 17 Οκτ, 2008 21:29

    Λείπει αυτό το topic παιδιά...
    Echidna θα σου έλεγα να αποφύγεις τις ζάντες που έβαλα.
    Με το που βρω λίγο χρόνο θα γράψω τους λόγους.
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 07 Νοέμ, 2008 21:57

    Για πες μας γιατί δεν έμεινες ευχαριστημένος από τις ζάντες!
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Παρ 07 Νοέμ, 2008 23:14

    Shmera epitelous mphkan kai oi 4 zantes me ta lastixa panw sto amaxi.

    Opws oi perissoteroi tha xerete apofasisa na balw tis 13ares zantes tou Caterham CSR.

    6J Et24
    8J Et24

    Kai oi tesseris zantes molonoti kainouries htan elaxista strabies. Pragma pou den to thewrw apodekto apo tetoia etairia.


    Metepita ta problhmata pou synatnhsa htan ta exhs:

    a) O afalos ths zantas den htan idios gia ta akra tou Escort k eprepe na mpei daxtylidi toso lepto pou den briskotan sto emporio k eprepe na ftiaxtei.

    b) Oi pisw troxoi briskan sto sasi tou autokinhtou logo fardous. Opote eprepe na mpei prosthikh gia na bgoun pio exw (thn balame presaristh se kathe zanta ston torno gia na bgei san ergostasiakh). Kata synepoia eprepe na allaxtoun kai ta mpouzonia me pio makria. Opote xana lysimo ta frena.

    To apotelesma einai pws kathe mpouzoni (RalliArt) stoixise 8Euro (8x8=64)
    Xrhsimopoioithikan prosthikes 20mm pros 30 ekasth (2x30=60)
    Tornos (10Euro)
    4 Daxtulidia 2x62mm k 2x67mm (4x2.5=10)

    To mono thetiko sthn ypothesh einai oti den xreiastike na mpei prosthikh mprosta enw fardune to autokinhto pisw pou pisteuw oti mono thetika apotelesmata mporei na exei ws exei to amaxi twra..

    Ta elastika pou xrhsimopoithikan telika einai ths Toyo ta R888 se diastaseis 185/60/13 k 205/60/13. Me to shmerino mirko test drive h diafora me ta politika lastixa htan xaodhs...

    Kai merikes photo: 1493907843_dsc03011.jpg 1493907832_dsc00721.jpg 1493907786_dsc03019.jpg 1493907739_dsc03030.jpg 1493907731_dsc03036.jpg 1493907705_dsc03016.jpg Perissotero feedback meta to strato..
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    westy turbo
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 210
    Εγγραφή: Τετ 27 Αύγ, 2008 00:15

    από westy turbo » Σάβ 08 Νοέμ, 2008 14:57

    Autes piso sth gonia i einai...???:):)
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Κυρ 09 Νοέμ, 2008 23:16

    Arh m areseis pou eisai parathritikos..
    Einai BBS Mahle 7x15 k 9x15 me kare Porsche 5x130 gia to Beach buggy pou ftiaxnw pou exei akra apo 944 Turbo.
    Tis phra apo episkeuh k bapsimo prin kanena mhna.
    Autes piso sth gonia i einai...???:):)
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    westy turbo
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 210
    Εγγραφή: Τετ 27 Αύγ, 2008 00:15

    από westy turbo » Κυρ 09 Νοέμ, 2008 23:22

    7 kai 9.5 .......ti oraia diastash....opote tha eisai kai asfaltinos kai xomatinos :)
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 26 Οκτ, 2009 16:14

    Meta apo merika test pisteuw pws ta seven 8eloun idia diastash mprosta pisw... toulaxiston to diko mou.
    Sto kartodromo me stenoterh zanta mprosta petaei polles moures sta megara einai ligo kalutera.
    Ta toyo 888 einai ta xeirotera lastixa pou exw valei pote! Kratane ena guro kai meta uper8emenonte, ama to seven sas exei pollh dunamh na ta apofugete.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Δευ 26 Οκτ, 2009 19:31

    αυτό που λες είναι ενδιαφέρον για τα λάστιχα. Έχεις δει αν υπερθερμαίνονται και τα τέσσερα ή μόνο κάποιο / κάποια. Υπερθερμαίνονται ομοιόμορφα ή σε κάποια περιοχή ?
    Σε ρωτάω γιατί ο υπολογισμός μου γίνεται με βάση αυτό το λάστιχο και αν είναι "μάπα" την κάτσαμε. Αυτό δεν το λένε τα charts και τα manual, θέλει εμπειρία, οπότε κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη ...
    ευχαριστώ :D
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 27 Οκτ, 2009 10:18

    sto diko mou kratane ena guro meta zestenonte kai o kolos ginete mpeto kai h mourh feugei eu8eia
    Alla3a ta camber alla den eida fws alla3a pieseis to idio, evala tis zantes tou antwnh pou einai 6ares all around kai eida ligo fws sto tounel.
    Twra exw paraggeilei slicks idia diastash gurw gurw kai pisteuw pws 8a to lusw to provlhma.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 27 Οκτ, 2009 10:19

    ola auta sumvenoun sthn pista se foul attack etsi
    ston dromo einai allo senario
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Τρί 27 Οκτ, 2009 13:07

    έψαξα τα βιβλία για αυτό που αναφέρεις και συνοπτικά σου λέω ότι φαίνεται θέμα ανάρτησης/στησίματος και όχι τόσο διαστάσεων ζαντών. Θέμα τύπου ελαστικών δεν είναι.

    Όταν χρησιμοποιείς μεγαλύτερες ζάντες πίσω προσπαθείς να καλύψεις κάποια αδυναμία της σχεδίασης (υπερβολικό βάρος, λάθος σχεδίαση ανάρτησης ή αεροδυναμικής). Το 7 δεν έχει γενικότερα κάτι τέτοιο οπότε η συμπεριφορά που αναφέρεις είναι αναμενόμενη.
    Το πρόβλημα είναι όμως ότι η συμπεριφορά δεν άλλαξε με ίδιες ζάντες εμπρός - πίσω. Αυτό είναι θέμα στησίματος, δεν είναι θέμα ελαστικών και πολύ φοβάμαι ότι μόλις ανεβάσεις το επίπεδό σου ώστε να πιέζεις τα slicks στα όριά τους (λογικά σε λίγους γύρους ή μια δυο συναντήσεις στην χειρότερη) θα βρεθείς αντιμέτωπος με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.
    Για την περίπτωσή σου οι γραφές αναφέρουν ότι μπορείς να κάνεις 3 πράγματα (ένα, συνδυασμό δύο ή και τα τρία μαζί αποφασίζεις μόνο με δοκιμές):

    - μαλακότερα μπροστινά ελατήρια (η προφόρτιση δεν παίζει ρόλο μιλάμε για το rate)
    - σκληρότερα πίσω ελατήρια (η προφόρτιση δεν παίζει ρόλο μιλάμε για το rate)
    - σκληρότερη αντιστρεπτική πίσω.

    με την λογική πάντα ότι το αυτοκίνητο είναι ίσιο, η γωνία camber σωστή, όπως και η σύγκλιση των μπροστινών τροχών.
    Το camber το βρίσκεις κάνοντας μετρήσεις στην θερμοκρασία των ελαστικών (αφού έχουν ζεσταθεί καλά στην πίστα).
    Αν έχεις πετύχει το σωστό (ή περίπου) camber δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι πειράζοντας το. Ως προς την πίεση των ελαστικών συναρτάται με το βάρος που τρώει κάθε λάστιχο. Αυτό το μαθαίνεις από τον κατασκευαστή που δίνει το αντίστοιχο διάγραμμα. Από εκεί και πέρα κάνεις fine tunning μόνο μετρώντας θερμοκρασίες.

    Θεωρήτικά μπορείς να αλλάξεις την μπροστινή αντιστρεπτική σε μαλακότερη αλλά έτσι θα πηγαίνεις αργότερα και με μεγαλύτερες κλίσεις οπότε δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση.

    Χωρίς να σε κουράζω με το γιατί, εγώ θα δοκίμαζα με σκληρότερα πίσω ελατήρια.

    Υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις πολύ εύκολα και εντελώς ανέξοδα για να δεις αν με αυτό που σου λέω διορθώνεται το πρόβλημα. Αν είσαι τυχερός θα εξαφανιστεί τελείως και δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάποια άλλη μετατροπή. Χαμήλωσε το ύψος της μπροστινής ανάρτησης 1cm και σήκωσε το ύψος της πίσω άλλο ένα (παίζοντας με την προφόρτιση). Λογικά θα βελτιωθεί κάπως η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αν συμβεί αυτό με σκληρότερα πίσω ελατήρια το αυτοκίνητό σου θα είναι άψογο. Αν τα ύψη των αναρτήσεων σου είναι "λάθος" για τα λάστιχα που φοράς, κάνοντας αυτό που σου είπα μπορείς να εξαφανιστεί το πρόβλημα εντελώς, μετά από δοκιμές που θα σου δώσουν το σωστό ύψος για εμπρός και πίσω.

    ελπίζω να βοήθησα κάπως ...
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 28 Οκτ, 2009 13:27

    Se euxaristw gia to post
    H B15A Workshop pou mou steinei to ama3i einai panta ekei se olous tous agwnes alla kai tis dokimes me 8ermometra piesometra kai ola ta ergaleia.
    Exoume psa3ei arketa to camber kai to toe. To prwto pragma pou kaname htan na shkwsoume to pisw meros kai na xamhlwsoume to mprosta. Mataia...
    Otan alla3a zantes kai evala idies gurw gurw to autokinito htan polu kalutero ekane auta pou tou elega ka iden petage tosh mourh. Dustuxws omws ta lastixa pou eixa stis zantes me idia diastash all around htan fagwmena kai gia auto den ekana polu kalutero xrono (epesa mono miso deuterolepto sto kartodromo)
    Sta megara to ama3i htan polu kalutero den eixa provlhma me tis farduteres zantes pisw.
    Antistreptikes den exw oute mprosta oute pisw... alla o echidna douleuei puretwdws gia na mou ftia3ei mprosta na einai kala to paidi!!
    elpizw me idies zantes gurw gurw kai mia kalh antistreptikh mprosta na e3aleiftei to provlhma an den 8a alla3w elathria pisw opws mou les.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 28 Οκτ, 2009 13:31

    auto einai to timhma gia na ma8ainoun oi kainourgioi tou BEC. H eleipsh varous mprosta kanei to autokinito na mouriazei se kleistes pistes me kakh asfalnto vlepe kartodromo.
    By the way exw pros pwlhsh 4 kainourgia Toyo 888 exoun path8ei 2 fores gia 6 gurous sunolika 3 karodromo kai 3 megara.
    plhrwsa 350 euro gia auta opoios mou dwsei 250 ta dinw
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Τετ 28 Οκτ, 2009 22:42

    Sorry, νόμιζα ότι με ίδια γύρω γύρω δεν άλλαξε κάτι σημαντικό.
    Αν είδες τέτοια βελτίωση (0.5 sec με φαγωμένα λάστιχα) νομίζω ότι δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με ίδιες ζάντες και slicks.
    Γιατί όμως επέλεξες να βάλεις αντιστρεπτική μπροστά ?
    Νομίζω ότι εφόσον σου πετάει μούρη, με την αντιστρεπτική μπροστά θα
    πιέσεις περισσότερο το εξωτερικό εμπρός λάστιχο και θα σου πετάει περισσότερο μούρη...
    Η αντιστρεπτική ουσιαστικά όταν σκληραίνει μεταφέρει περισσότερο βάρος στον εξωτερικό τροχό.
    Αν χάνεις την πρόσφυση μπροστά με περισσότερο βάρος τα πράγματα θα είναι χειρότερα,
    έτσι δεν είναι ? Ειδικά εφόσον δεν έχεις καθόλου αντιστρεπτικές.

    Ρωτάω για να καταλάβω, σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι έχεις άδικο ή κάτι τέτοιο ...
    Οι γνώσεις μου είναι καθαρά θεωρητικές και μπορεί η πράξη να απέχει πολύ από την θεωρία
    για λόγους που δεν γνωρίζω...

    Θεωρητικά (σύμφωνα με τα βιβλία) θα έπρεπε να βάλεις πίσω (διατηρώντας τις ανισομεγέθεις ζάντες)
    για να κλέψεις βάρος από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και να το μεταφέρεις στον πίσω
    εξωτερικό τροχό που έχει πολύ μεγαλύτερα περιθώρια (απ' ότι φαίνεται). Πάλι θεωρητικά, αν αλλάξεις
    ζάντες και βάλεις παντού ίδιες με slicks θα έπρεπε να προσθέσεις μπρος πίσω σχετικά μαλακές
    αντιστρεπτικές για να εκμεταλλευθείς την μεγαλύτερη πρόσφυση που σου δίνουν τα slicks (με προαπαιτούμενο
    πάντα ότι δεν θα σου πετάει μούρη με τις ίδιες ζάντες).

    Στην f1 αυτή τη στιγμή οι αντιστρεπτικές έχουν καταργηθεί εντελώς πίσω ενώ είναι αρκετά χοντρές
    μπροστά. Εκεί όμως έχουν μαγικά λάστιχα και τρελές ιπποδυνάμεις πίσω που ισοσταθμίζουν και με
    το παραπάνω την τάση του setup για μούρη. Επίσης πτέρυγες που παίζουν εκεί είναι πολύ μεγάλες
    και βιδώνουν το αυτοκίνητο κάτω.

    Sorry αν σε ζαλίζω, απλώς προσπαθώ να μάθω ότι περισσότερο μπορώ από την εμπειρία σου καθότι δεν
    έχω καθόλου σε αγωνιστικές κατασκευές.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Πέμ 29 Οκτ, 2009 08:39

    Συμφωνώ με τον JohnL για την αντιστρεπτική. Αυτός είναι και ο λόγος που η παραδοσιακή αγγλική σχολή είναι κατά των αντιστρεπτικών γενικώς. Την άποψη ότι λόγω BEC είναι ελαφρύ μπροστά και φεύγει την ακούω με επιφύλαξη, αλλά αν έτσι λέει η εμπειρία των BEC πάω πάσο. Σε ένα νήμα που παραπέμπει ο Duke γιά την αεροδυναμική, πραγματικά τρόμαξα όχι τόσο με το μεγάλο συντελεστή, αλλά με το πόσο ελαφρώνει το αυτοκίνητο μπροστά. Προσοχή, άλλο η μικρή μάζα μπροστά λόγω κινητήρα, άλλο το ελάφρωμα λόγω αεροδυναμικής. Παίζει η αεροδυναμική κάποιο ρόλο στις ταχύτητες που πιάνεις στιςσυγκεκριμένες πίστες;

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες