Μετατροπή δοχείου βενζίνης
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    Μετατροπή δοχείου βενζίνης

    από Psilos » Πέμ 28 Αύγ, 2008 21:33

    Σκεφτόμουν να βάλω ένα swirl pot kit, σαν κι αυτό για παράδειγμα, γιατί παρατηρείται έλλειψη τροφοδοσίας όταν ανεβαίνουν τα πλευρικά g

    Μετά από συζήτηση και με τον φίλο gigi, μάλλον καταλήγουμε στη λύση του να τροποποιήσουμε εσωτερικά το τεπόζιτο ώστε να χρησιμοποιήσουμε την δική του τρόμπα βενζίνης και να μην εξέχει τίποτα πίσω ή κάτω από το τεπόζιτο.

    Έχει κανείς να προτείνει κάτι σχετικά ή τι να προσέξουμε στη διαδικασία αυτή;
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    από Psilos » Σάβ 13 Σεπ, 2008 02:29

    Τελικά βρέθηκε λύση και μάλιστα πολύ άρτια τεχνικά και με διατήρηση όλων των γνήσιων εξαρτημάτων (τρόμπα βενζίνης, σωληνώσεις κλπ).

    Εικόνα Πιο πάνω φαίνεται το τεπόζιτο το οποίο τελείωνε στην κόκκινη γραμμή. Προστέθηκε επιπλέον δοχείο κατάλληλου σχήματος ώστε να παγιδεύει εσωτερικά τη βενζίνη. Έχει κολληθεί κάτω από το κυρίως δοχείο και επικοινωνεί μέσω μίας μεγάλης τρύπας (διαμέτρου 6-7 εκατοστά) καθώς και 3 μικρότερες στα άκρα. Έτσι, βενζίνη θα πέφτει πάντα μέσα στο δοχειάκι και μάλιστα αρκετά παγιδευμένη ώστε να μην φεύγει από την τρόμπα που βρίσκεται κάτω αριστερά.

    Μερικές ακόμα φωτό:



    Εικόνα

    Εικόνα

    Εικόνα

    Η μετατροπή έγινε στο συνεργείο του Γιώργου Σεβνταλή στο Γαλάτσι, στοίχησε συνολικά €100 και έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις από την φιλικότητα αλλά και την αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου μηχανικού.

    Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα :wink:

    Απομένει δοκιμή σε πίστα για επιβεβαίωση. Στο δρόμο λειτουργεί με χαμηλά τη στάθμη της βενζίνης και κανένα πρόβλημα όταν στρίβω. Επιτέλους!
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Σάβ 13 Σεπ, 2008 09:56

    Wraia h metatropoula sou psile, menei twra na doume an ontws kanei douleia sthn pista!
    Pote 8a pas gia dokimh na er8w kai egw na piw ena kafe na sas dw kai ligo.
    Na gnwrisw kai ton GIgi epishs.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 15 Σεπ, 2008 20:33

    Πολύ ωραία δουλειά!
    Όταν γίνει η δοκιμή στην πίστα ενημερώστε μας ώστε να παραβρεθούμε κι εμείς! :)
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    από Psilos » Δευ 15 Σεπ, 2008 23:33

    Με το καλό να ανοίξει και η κολόπιστα........

    Για το καρτόδρομο είναι λούνα παρκ για τα αμάξια.....
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 16 Σεπ, 2008 15:19

    h kolopista lene oti 8a anoi3ei meta ta xristougenna...
    An kapios 3erei tipota allo as enhmerwsh giati kai mena opou na nai teleiwnei!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες