Σελίδα 1 από 1

Lada 2105 donor

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Σεπ, 2007 02:27
από ex_hustler
Ένας φίλος που ήρθε να βοηθήσει στο σασσί τις προάλες με ρώτησε το εξής :
Γιατί δε παίρνεις ένα παλιό Lada των 100ευρώ να χρησιμοποιήσεις αφού δε
βρίσκεις φτηνό Ford Escort?

Ψάχνοντας στο www.locostbuilders.gr βρήκα το ακόλουθο μήνυμα
http://www.locostbuilders.co.uk/viewthr ... ?tid=73368

Είναι από κάποιον Σέρβο που φτιάχνει locost με μηχανικά μέρη από Lada!!!
Ειναι μια ακόμη ολοκληρωμένη λύση για donor car.

Ψάχνοντας λίγο ακόμη εντόπισα και μια εταιρία στην Εσθονία που πουλάει
Lotus 7 replica kit cars με μηχανικά μέρη από Lada.

http://www.racetech.ee/a/fh12-index.htm

Ξαναμιλώντας με το φίλο, μου ανέφερε ότι οι γονείς του έχουν ένα lada έξω
από το σπίτι τους παρατημένο 4 χρόνια τώρα το οποίο ...χρησιμοποιούν ως αποθήκη!

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μου το χαρίσουν ΔΩΡΕΑΝ!!! θα ξέρω σύντομα αν θα αποφασίσουν να πετάξουν την αποθήκη τους...
Νομίζω πιο Low Cost από αυτό δε γίνεται!!!

Ααα όχι υπάρχει : Αγγελία στη Χρυσή Ευκαρία του στύλ "Ζητώ να μου χαρίσουν Lada".... (το έχω δει παλιότερα....)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ, 2007 08:53
από opelcorsa-a
Ειναι μια φτινη λυση.Αλλα δεν θα εχει καμια σχεσει με τα αλλα.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ, 2007 15:07
από TheodoreSavvidis
Γιώργο μηχανικά μέρη από Lada ναι.

Αλλά για μοτέρ δεν μου πολύ αρέσει η ιδέα.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ, 2007 17:29
από opelcorsa-a

Δημοσιεύτηκε: Δευ 17 Σεπ, 2007 16:31
από NGTECH
Ε όχι ρε φίλε κι από L A D A ! ! ! Ήμαρτον βρεεεε!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 17 Σεπ, 2007 20:40
από ex_hustler
Νίκο το διαφορικό των lada είναι "αντίγραφο" αυτό του escort καθώς η ford
πούλησε τα σχέδια στη fiat και η fiat τα μεταπώλησε στη Lada. H μόνη
διαφορά τους είναι ότι η Lada έβαλε ένα πιο γίγα ταμπούρο για να σταματάει
και τα αυξημένα κιλά του lada και δεύτερον το διαφορετικό καρέ...

Βάζοντας όμως πίσω διαφορικό lada το καρέ πρέπει να είναι και αντίστοιχο
με των μπροστινών άκρων προκειμένου να μπορείς να μπορείς να βάλεις μια
τετράδα ίδιες ζάντες με ίδια καρέ.
Με μια επέκταση (για να δοθεί το απαιτούμενο ύψος) στη πάνω πλευρά του
μπροστινού άκρου όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, φεύγει η ανάρτηση και
βιδώνει εκεί το ακρόμπαρο (δεν είμαι σίγουρος για την ορολογία) έτσι ώστε
να αξιοποιηθεί αυτό το άκρο.

Και κάπου εδώ κολλάει αυτό που έλεγε ο Θόδωρος, ότι δε χρειάζεται
απαραίτητα μπροστινά άκρα που να είναι φτιαγμένα για διπλά ψαλίδια καθώς
σε ένα απλό μπροστινό άκρο βγάζεις την ανάρτηση mcferson από πάνω και
με μια επέκταση δίνεις ύψος ώστε να χρησιμοποιηθεί το άκρο με διπλά
ψαλίδια.

Τέλος αν γίνει χρήση μηχανής και κιβωτίου Lada, ως άμεση αναβάθμιση
για μετά κουμπώνει στις ίδιες βάσεις και ταιριάζει απόλυτα στο lada κιβώτιο η
Fiat Twin Cam 2000cc που βγάζει αρκετά αλογάκια και είναι και σύγχρονη.
(τη φοράει το Fiat coupe...)



Στις φώτο ο Σέρβος το έφτιαξε μια χαρά και με λίγα λεφτά!!! :)


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ, 2007 06:13
από opelcorsa-a
1493907663_img_8127.jpg
Αυτο αρηστερα ειναι το καλητερο. :D