FORD CORTINA 1.6 ?
  • Άβαταρ μέλους
    NGTECH
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 14
    Εγγραφή: Δευ 27 Αύγ, 2007 07:51
    Τοποθεσία: Ag.Marina-Koropi

    FORD CORTINA 1.6 ?

    από NGTECH » Παρ 07 Σεπ, 2007 13:02

    Αν και δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω καταφέρει να ξεκινήσω το δικό μου locost ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τη σκέψη μου. Έχω ένα αυτοκίνητο ford cortina 1.6 αuto με a/c . Ο κινητήρας του με βελτίωση τύπου 2 2πλα καρμπυρατερ weber και ότι άλλο μπορώ να κάνω χωρίς υπερσυμπιεστή θα αξίζει και θα το κινεί με γρήγορους ρυθμούς? Το σασμάν δεν είναι καλύτερα να το αλλάξω με χειροκίνητο? Σαν σύνολο αξίζει ή να προτιμήσω κινητήρα από μηχανή κι εγώ? :?:
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 07 Σεπ, 2007 13:25

    Den mporw na katalavw giati vazete moter apo autokinita sta autokinita sas!!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Παρ 07 Σεπ, 2007 14:47

    Νίκο εξαρτάται απόλυτα από εσένα τι θες να φτιάξεις και για τι χρήση.
    Το θές απλά για βόλτα? το θές για γκάζια, ταχύτητες και αδρεναλίνη στη
    πίστα? Το θες να βγεί "Low Cost" και να χαλάσεις όσο γίνεται λιγότερα???

    Αν σκέφτεσαι να κάνεις οικονομική κατασκευή θα χρησιμοποιείς όλα τα
    μηχανικά του αυτοκινήτου ΟΠΩΣ είναι χωρίς να πειράξεις σασμάν και
    καρμπυρατέρ. Γιατί, μια χαρά δε θα πηγαίνει και με αυτόματο σασμάν και το
    απλό καρμπυρατέρ? Τη πλάκα σου δε θα τη κάνεις?

    Έπειτα αν θελήσεις λίγα παραπάνω άλογα βάζεις τα 2πλά καρμπυρατέρ και
    να άλλο κιβώτιο χειροκίνητο. Εμένα πάντως δε θα με πείραζε το Locost μου
    να έχει αυτόματο σασμάν.


    Αν πάλι το θέλεις για γκάζια, ταχύτητες και αδρεναλίνη στη πίστα το θες όσο
    γίνεται πιο ελαφρύ με ένα "φτηνό" σε σχέση με την απόδοση κινητήρα
    από μοτοσυκλέτα.

    Απλά σκέφτομαι για σένα ότι είναι κρίμα να μη χρησιμοποιήσεις τα μηχανικά
    του Cortina εφόσον τα έχεις ήδη. Και όσο για σασσί θα πρότεινα το
    4'+2' που είναι πιο μακρύ 4 ίντσες και πιο φαρδύ 2 ίντσες και θα ταιριάζει
    πολύ καλά το διαφορικό του Cortina και δε θα κάνει τις ρόδες να φαίνονται
    σα να έχουν πεταχτεί έξω. Σχέδια για αυτό το μεγαλομένο σασσί
    έχει εδώ http://www.mcsorley.net/locost/

    Αυτά από μένα!
  • Άβαταρ μέλους
    xrhstos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 25
    Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2007 17:57
    Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
    Επικοινωνία:

    από xrhstos » Παρ 07 Σεπ, 2007 18:11

    NΙΚΟ
    Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΑ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΣΑΣΙ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ ΒΛΕΠΕ ΦΟΤΩ XRHSTOS
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Τρί 02 Οκτ, 2007 19:37

    Πήγα σήμερα και είδα το Cortina του Νίκου. Εφόσον δε σκοπεύει να το
    χρησιμοποιήσει άμεσα θα το πάρω εγώ. Θα χρειαστεί να φορτωθεί σε
    γερανό όμως γιατί χωρίς ασφάλεια, πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας δεν
    ρισκάρω να το κυκλοφορήσω 40 km από Αγία Μαρίνα στο Αιγάλεω με
    τίποτε...

    Και έστω ότι δε με σταματήσει κανείς, το ενδεχόμενο να κυκλοφορίσω
    με τόσο παλιό αμάξι που δε κινείται εδώ και καιρό και όλο και κάτι μπορεί
    να παρουσιάσει (από το να μείνει μέχρι να σπάσουν τα φρένα πχ) είναι
    αρκετά αποτρεπτικό...

    Είπαμε αλλά... να μη κάνουμε αυτά που κοροιδέυουμε και συχτιρίζουμε!
    Οπότε αν κάποιος έχει τηλέφωνο φίλου με γερανό που κάνει ρυμουλκίσεις
    σε λογικές τιμές ας το στείλει με pm! :)


    Το αμάξι εξωτερικά κάνει δείχνει να κάνει μόνο για αμερικάνικο Destruction
    Derby σε αρένα... Πολύ σαπίλα. Ο κινητήρας όμως φαίνεται να έχει ζωή
    μέσα του ενώ στην εισαγωγή έχει ένα διπλό weber. Επίσης μου
    άρεσαν οι 13άρες ζάντες του και πιθανό να τις χρησιμοποιήσω.



    Ερώτηση : Οι πίσω σιαγόνες έχουν μαγκώσει και το αμάξι δε τσουλάει.
    Κανένα κόλπο να ξεμαγκώσουν οι σιαγώνες για να ανέβει στο γερανό και
    να κατέβει χωρίς να συρθεί?

    να και μερικές φωτογραφίες
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ex_hustler την Πέμ 11 Οκτ, 2007 10:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 02 Οκτ, 2007 20:21

    niko exw thn entupwsh pws ama to kaneis automato 8a einai to prwto automata locost ever!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    donor @ home

    από ex_hustler » Τετ 10 Οκτ, 2007 01:06

    Σήμερα το απόγευμα πήρα το αμάξι από το Κορωπί με ένα γερανό. Τα ταμπούρα
    ξεκόλλησαν με το τράβηγμα από το βίντσι. Μου έκανε εντύπωση ότι
    λειτουργούσαν τα φρένα στο αμάξι καθώς και οι κλειδαριές! Μετά από τόσα
    χρόνια...

    Το μόνο σφάλμα ήταν το να μη φουσκώσω τα λάστιχα πριν μετακινηθεί το
    αμάξι. Γιατί με το τράβηγμα τα λάστιχα χάσαν τη φόρμα τους και την εφαρμογή τους στις ζάντες και σχεδόν βγήκαν. Τελικά κατάφερα να
    φουσκώσω μόνο τα 2 από τα 4. Για τα άλλα 2 χρειάστηκε να πάω σε
    βουλκανιζατέρ και να βάλω 2 μεταχειρισμένα (με αρκετή ζωή ακόμη).

    Και έτσι με τα λάστιχα φουσκωμένα καταφέραμε με το Soto να το παρκάρουμε προσωρινά στο δρόμο μέχρι να βρούμε 2 ακόμη άτομα για να το σπρώξουμε στο πάρκιγνκ.

    Αύριο θα κάνω μια απόπειρα να το βάλω μπροστά για ελάχιστο χρόνο μήπως
    καταφέρω να το βάλω στο πάρκινγκ χωρίς σπρώξιμο. Δε μπορώ να το
    αφήσω μπροστά για ώρα γιατί λείπει μια σωλήνα σε σχήμα γωνίας που
    συνδέει τη μηχανή με τη πλαστική σωλήνα του ψυγείου.

    Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Κυρ 21 Οκτ, 2007 12:51

    Ναμε και εγώ. Δυστυχώς στη Θεσσαλονίκη δεν έχω Internet και χάθηκα για λίγο.

    Γιώργο καλορίζικο και καλό tuning :) :) :) :) εεεεε :roll: ξήλωμα ήθελα να πω :fix:
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Δευ 22 Οκτ, 2007 11:02

    Και χωρις σωληνα για ψυκτικο δεν θα εχεις προβλημα να το αναψεις για λιγο.
    Δεν πιστευω να το κανεις αυτοματο!!! :cry:
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 22 Οκτ, 2007 13:26

    egw pisteuw oti se auta ta set up to type 9 gearbox einai h monh fthnh lush!
    Alliws uparxei kai h elite www.eliteracingtransmissions.com gia akomh perissoterh a3iopistia!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    φωτογραφίες θερμοστάτη

    από ex_hustler » Παρ 26 Οκτ, 2007 18:13

    Αγόρασα πριν κάποιες μέρες ένα μεταχειρισμένο λαιμό για το θερμοστάτη (μαζί με το θερμοστάτη) με 5 ευρώ και μόλις το βίδωσα πάνω στο μοτέρ έκανε ένα κράκ και μου έμεινε στο χέρι. :oops: Το έσφιξα λίγο παραπάνω... Τελικά
    πήρα από μαγαζί με ανταλλακτικά την επόμενη μια καινούργια γωνία με 9 ευρώ και έκανα τη δουλειά μου. Έβαλα και λίγη φλατζόκολλα για να στεγανοποιήσει.

    Αφού συμπλήρωσα νερό στο ψυγείο βάλαμε μπροστά το μοτέρ με το Soto για να το ακούσουμε πως δουλεύει. Το βάλαμε μπρος με ρεύμα από το Matiz. Μόλις αφαίρεσα όμως τα καλώδια της μπαταρίας έσβησε. Δυστηχώς το δυναμό δε φαίνεται να δουλεύει. Το είδε και ο Βαγγέλης (vangelis7) μια Κυριακή πρωί, το άκουσε να δουλεύει και μου είπε τη γνώμη του. Θα του πάω το μοτέρ μόλις το βγάλω από το αμάξι να του κάνει ένα συμμάζεμα.


    H 3η φωτογραφία είναι το σέτ με τις φλάτζες που πήρα. (θα χρειαστούν του Βαγγέλη όταν θα κάνει την εγχείρηση)
    PA120535.JPG PA120536.JPG PA120537.JPG
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Σάβ 27 Οκτ, 2007 08:53

    Well done!!! :fix:
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Κυρ 04 Νοέμ, 2007 02:07

    Oxi, oxi, oxi

    O-X-I AYTOMATO!
    oute kan sto rolling chassis

    An einai na baloume kati sto paidei na tou paroume ena sasman!!
    Oxi aytomato se parakalw!!
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    clovis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 14
    Εγγραφή: Παρ 14 Σεπ, 2007 21:53
    Τοποθεσία: Σαλονίκη

    από clovis » Πέμ 06 Μαρ, 2008 23:35

    Γιώργο ο γερανός πόσο σου στοίχησε για 40km που λες, για να έχω υπ' όψιν.
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Παρ 07 Μαρ, 2008 08:31

    Καλημέρα, κόστισε 80 ευρώ. Μάλλον καλή τιμή γιατί σε αντίστοιχη περίπτωση 15 χιλιομέτρων πήρε 65 ευρώ από γνωστό μου.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης