hONDA S 2000
  • Άβαταρ μέλους
    ΒΑΣΙΛΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 3
    Εγγραφή: Τρί 10 Φεβ, 2009 19:28

    hONDA S 2000

    από ΒΑΣΙΛΗΣ » Δευ 16 Μαρ, 2009 19:22

    Χαιρετώ και πάλι την παρέα ,ενώ ταυτόχρονα ζητώ τα φώτα της σχετικά με το θέμα δωρητές.
    Honda S 2000 . Τι γνωρίζετε λοιπόν ? Συμβατό με το γνωστό πλαίσιο ,από πλευράς διαστάσεων ? Κατανοώ ότι μία τέτοια κατασκευή ίσως να μην κατατάσεται στα low cost ,αλλά τη βλέπω με τόση συμπάθεια , ειναι και μακρόπνοο σχέδιο ,όπερ ,το αναφέρω πρός εκτίμηση .
    Βασίλης
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Δευ 16 Μαρ, 2009 20:30

    Δεν υπάρχει νομίζω πρόβλημα διαστάσεων, γιατί ούτως ή άλλως το πλαίσιο του Champion μεγαλώνει, ήτε όπως επιθυμείς εσύ, ήτε με έτοιμες λύσεις, όπως του Mc Sorley. Αν έχεις ολόκληρο το Honda δεν θα χρηαστείς τίποτα από Escort ή Cortina. Πιό φτηνή λύση είναι να χρησιμοποιήσεις κάποιο από τα φοβερά μοτέρ από μπροστοκίνητο Honda με χελώνα συμπλέκτη που να ταιριάζει κιβώτιο Siera.
  • Άβαταρ μέλους
    Gigi
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος, 2008 19:18

    από Gigi » Δευ 16 Μαρ, 2009 22:44

  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Τετ 18 Μαρ, 2009 10:07

    έχω μιλήσει με δύο ανθρώπους που έχουν φτιάξει Westfield με μοτέρ και σασμάν S2000.

    O Dave Higgs (το link που παρέθεσε πιο πάνω ο Νικηφόρος) αφού ανταλλάξαμε αρκετά e-mails μου είπε ότι τελικά δεν θα το ξαναέκανε.

    Η αρχική μου ερώτηση ήταν για την γνώμη του μεταξύ της χρήσης κινητήρα-σασμάν S2000 και κινητήρα Duratec (με Type9 σασμάν) και για λόγους ευκολίας κατασκευής, υποστήριξης που υπάρχει από άλλες τέτοιες κατασκευές αλλά και βάρους, θα προτιμούσε τον Duratec.

    Αλλού ίσως διαβάσεις ότι υπάρχει θέμα με την κρεμαργιέρα του η οποία δίνει κάποια εντολή στον εγκέφαλο, και θα πρέπει να ψάξεις κάποιον τύπο στο εξωτερικό που με μία μικρή πλεξούδα παρακάμπτει αυτή την εντολή (σε κάποια σκανδιναβική χώρα νομίζω ήταν αυτός αλλά δεν το θυμάμαι τώρα)

    Προσωπικά το κύριο μειονέκτημα είναι κατά την άποψή μου (και στην περίπτωση κατασκευής ενός locost από την αρχή οπότε και εξαλείφεται το θέμα της όποιας δυσκολίας στην μετατροπή ενός έτοιμου σασί) το βάρος του συνόλου έναντι του παραπάνω συνδυασμού και στην περίπτωση δεξιοτίμονου σασί (όπως το δικό μου) ο τρόπος που κάθεται το μοτέρ του S που ίσως επηρεάζει μαζί με τον οδηγό τα βάρη του αυτοκινήτου.

    Αν παρακάμψουμε αυτά τα θεωρητικά ίσως προβλήματα, ο συνδυασμός του F20c μαζί με το 6άρι σασμάν του θα είναι σίγουρα πορωτικός και αποτελεσματικός.

    Επίσης νομίζω ότι πρέπει να λάβεις υπ'οψη σου και το μεγάλο ύψος του μοτέρ, που ή θα σε αναγκάσει να φτιάξεις περίεργο "καπώ" ή να χρησιμοποιήσεις dry sump.

    Ρίξε και μία πρόχειρη ματιά εδώ:
    http://www.prbaustralia.com.au/widebody.htm

    Έχω στο pc στο σπίτι bookmarked κάποια links που αφορούν στο θέμα αυτό. Θα κοιτάξω όταν πάω σπίτι να τα ψάξω
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    Vangelis7
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 12
    Εγγραφή: Παρ 17 Αύγ, 2007 08:24
    Τοποθεσία: Δασος χαιδαριου

    από Vangelis7 » Σάβ 21 Μαρ, 2009 20:57

    Καλησπερα.
    Εχω δει αρκετα locost κυριως Αμερικη και Αυστραλια, με S2000 κινητηρα αλλα και ολο το μηχανικο του μερος προσαρμοσμενο σ'αυτο.
    Οσον αφορα τα υπολοιπα Honda τα civic vtec 160 bhp απο το '92 και μετα, υπαρχει προβλημα....ειναι δεξιοστροφοι κινητηρες και δεν μπαινουν στο locost.
    Χρειαζεται λιγη προσοχη στην επιλογη του κινητηρα,γιατι ειναι σχεδον οι μονοι αναποδοι.
    Μονο οι σειρα typeR μπαινει.
    Βαγγελης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες