BMW E30 325i
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    BMW E30 325i

    από DUKE » Τετ 11 Φεβ, 2009 19:01

    Είναι με τον κινητήρα Μ20Β25. Το μοτερ αυτό ειναι εξακύλινδρο σε σειρά. Μαμά αποδίδει 170 άλογα, μόνο που αυτό που σκέφτομαι εγώ έχει εκκεντροφόρο κ πρόγραμμα.
    Το αυτοκίνητο είναι δικό μου κ μόλις βγήκε απο ατύχημα.
    Οπότε το έχω σαν σκέψη. Εσείς τι λέτε?
    Μαζί έχω το σασμάν και τον πίσω άξονα που έχει μπλοκέ διαφορικό.
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Τετ 11 Φεβ, 2009 20:46

    6 σε σειρά ?? :o :o
    και εγώ σκεφτόμουν παλιά για τον 6 κύλινδρο opel αλλά δε νομίζω να χωράει στο σασί χωρίς μετατροπές.

    κανε μια μέτρηση και πες μας.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τετ 11 Φεβ, 2009 20:50

    Δεν είμαι σίγουρος αν θα χωρέσει στο νορμάλ locost σασί. H GKD προσφέρει κιτ με τον 6-κύλινδρο της BMW αλλά με 4in μεγαλύτερο μεταξόνιο!
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Πέμ 12 Φεβ, 2009 22:12

    Στο σασι του Ρον δεν κάνει χωρίς μετατροπές.

    Απο εκεί κ πέρα απ οτι διάβασα ειναι πολύ πιθανό να μπαίνει σε σασί

    Luego Viento (6" wider, 12" longer and about 4" taller).

    McSorley (4" Longer, 4" Wider, 2" Taller)
    http://www.mcsorley.net/locost/drawings.htm

    Τί έχετε ακούσει για αυτα τα σασί?

    Τι διαφορά έχει το Haynes Roadster απο του Ron Champion σε διαστάσεις σασί?

    Ξέρω οτι είναι 2" φαρδύτερο. Σε μήκος κ ύψως είναι ίδια?
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Παρ 13 Φεβ, 2009 09:43

    Από βάρος τι γίνεται ;

    έχω ακούσει κάτι για 120 κιλά ΧΩΡΙΣ περιφερειακά.
    δηλαδή καλά 150 - 160 με μίζα, πολλαπλές και alternator.
    Από την άλλη αφού είναι διαθέσιμος
    και "free" νομίζω ότι κάνει μια χαρά :D ?
  • Άβαταρ μέλους
    Kyriakos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 3
    Εγγραφή: Τρί 16 Νοέμ, 2010 18:55
    Τοποθεσία: Χανια Κρητη

    από Kyriakos » Παρ 26 Νοέμ, 2010 20:16

    Καλησπερα!Ειμαι το νεοτερο μελος της παρεας και σας χαιρετω ολους!Εχω καποιες αποριες!Επειδη αποφασησα να βρω πρωτα το donor και μετα να ξεκινησω την κατασκευη μου αλλα και επειδη δεν εβγαλα νοημα απο αυτα που εχετε πει πιο πριν,τι γινετε τελικα με το συγκεκριμενο κινητηρα?Εχω ενα φιλαρακι και μου δινει ενα BMW e30 2500cc εξακυλινδρο!Για πειτε την γνωμη σας!Ευχαριστω!
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Παρ 26 Νοέμ, 2010 22:00

    Καλωσόρισες.

    Ο κινητήρας έχει πολύ καλή ροπή, αρκετά άλογα και πολιτισμένη λειτουργία αλλά είναι πολύ βαρύς. Οι διαστάσεις του είναι αρκετά μεγάλες και θα χρειαστεί να κάνεις μετατροπές στο σασί για να χωρέσει.

    Έχουν γίνει locost με αυτό το μοτέρ/σασμάν/διαφορικό απλώς δεν είναι ότι πιο εύκολο.

    Αν θες απλώς να ανοίξεις το βιβλίο και να το ακολουθήσεις χωρίς πολλά πολλά πρέπει να βρεις κάτι άλλο σε τερακύλινδρο πισωκίνητο...

    Αν έχεις χρόνο/όρεξη για δουλειά μπορείς άνετα να το χρησιμοποιήσεις.
  • Άβαταρ μέλους
    Kyriakos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 3
    Εγγραφή: Τρί 16 Νοέμ, 2010 18:55
    Τοποθεσία: Χανια Κρητη

    από Kyriakos » Σάβ 27 Νοέμ, 2010 01:13

    Πριν λιγο ημουν στο site του Locostusa και ειδα φωτο οπου ενα παλικαρι εχει ξεκινησει με αυτον τον κινητηρα και οντως εχει πεσει αρκετη πατεντα!Εκτος απο αυτο που δεν με ανχωνει και πολυ το κακο ειναι οτι το συγκεκριμενο μοτερ ειναι αρκετα ψηλο!Την Κυριακη θα παω να το δω απο κοντα και θα κανω και τις αναλογες μετρησεις!John ευχαριστω για την βοηθεια! :D
  • Άβαταρ μέλους
    maik
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 134
    Εγγραφή: Παρ 24 Απρ, 2009 12:25

    από maik » Σάβ 27 Νοέμ, 2010 19:45

    τετοιο μοτεπ ειχα και εγω οταν ξεκινισα αλλα δεν χωράει ουτε στο wide σασι θελει να το μετρισεις καλα και να φτιαξεις την μουρι και το τουνελ απο την αρχη στα μετρα σου,οποτε θα χασεις πολα απο τα υπερ που εχει του σασι.
  • Άβαταρ μέλους
    Kyriakos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 3
    Εγγραφή: Τρί 16 Νοέμ, 2010 18:55
    Τοποθεσία: Χανια Κρητη

    από Kyriakos » Κυρ 28 Νοέμ, 2010 15:08

    Maik ευχαριστω για την διευκρινηση!Το θεμα ομως ειναι οτι ο φιλος που το εχει μου ειπε να παρω οτι θελω απο το αμαξι(μοτερ,σασμαν,διαφορικο,καλοδιοση κ.α).Το αμαξι ειναι στην πενα!το ειχε παρει για δικια του χρηση!Και ασε που ψαχνω για donor 1 μηνα και ειναι ως τωρα η μονη ολοκληρομενη λυση!
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τετ 01 Δεκ, 2010 10:04

    Στο +4, +4, +2 του Mc Sorley πρέπει να μπαίνει. Επειδή γράφεις ότι είσαι νέος στην "τρέλα" το εν λόγω σασί είναι 4 ίντσες, δηλαδή 10 πόντους πιό μακρύ, 10 πόντους πιό φαρδύ και 5 πόντους πιό ψηλό. Τα σχέδια τα κατεβάζεις δωρεάν και για τα υπόλοιπα χρησιμοποιείς το βιβλίο. Αυτό το σασί κατασκευάζω και εγώ, αν και χρησιμοποιώ κόμπακτ κινητήρα, επειδή δεν είμαι κόμπακτ .... εγώ!
    Αν πορώνεσαι με τον ήχο του εξακύλινδρου, και δεν είσαι πολύ αυστηρός σε θέματα βάρους, αν σκέφτεσαι αυτοκίνητο βόλτας και όχι πίστας, προχώρει.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης