Σελίδα 1 από 1

4 Ιταλικά donors

Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν, 2009 17:46
από γκ
Καταραμένη Κίνα με τα χυτήριά σου θα μας αφήσεις χωρίς donors

Εικόνα

Ναι το τελευταίο και πάνω στη νταλίκα είναι μια Gullia. Κινητήρας bialbero γλυπτό! Με 2 επικεφαλής εκεντροφόρους, αλουμινένια κεφαλή, αλουμινένιο μπλοκ, ακόμα και το κάρτερ είναι αλουμινένιο με ψύκτρες. 5 ταχύτητες, αλουμινένιο κέλυφος διαφορικού με ψύκτρες επίσης, 4 δισκόφρενα. Για να φτάσεις ένα παραδοσιακό οικογενειακό 1300 της εποχής (το 62 παρουσιάστηκε) σε τέτοια τελειότητα θα σκάσεις ένα κάρο λεφτά στις εξειδικευμένες βιοτεχνίες του χώρου. Ίσως η ανακατασκευή ενός κινητήριου συνόλου από παληά Alfa (γιατί όποια βρήτε θα είναι σίγουρα λυωμένη) να μην είναι τελικά ακριβή. Το αφεντικό τρελάθηκε όμως, αγαπητέ JοhnnyL και ζητά 200€. Με δεδομένο ότι την πήρε τσάμπα και η νταλίκα για να έλθει στην Αθήνα από Χίο πληρώνει 1000€ για τα 6 αυτοκίνητα που έχει πάνω, είναι πολλά. Αλήθεια πόσο τους δίνουν αυτοί που τα πέρνουν για ανακύκλωση;

Εικόνα

2 Berlines. Το μεγάλο τετράθυρο προ Alfeta. Ίδια τεχνολογία, αλλά πάνω από 1750cc.

Εικόνα

Ένα σπάνιο στην Ελλάδα αυτοκίνητο, κατάλληλο για locost με κινητήρα στο κέντρο. Lancia flavia. Boxer κινητήρας με έναν επικεφαλής εκεντροφόρο σε κάθε πλευρά, 5 ταχύτητες, διπλά ψαλίδια εμπρός, 4 δισκόφρενα. Υπήρχε σε εκδόσεις με 1 κάθετο weber, 2 κάθετα και μηχανικό ψεκασμό. Ζάντες campaniolo εποχής, πούπουλο. Γι' αυτό εικάζω μαγνησίου. Τιμή δωρεάν, αλλά είναι μακρυά παρατημένη και ο γερανός θέλει 150€.

Αμάν τι μας έκανες ...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν, 2009 13:46
από JohnL
Flavia

Εικόνα

Στην πραγματικότητα πρόκειται για την δεύτερη έκδοση της Flavia που πουλιόταν ως Lancia 2000HF από το 71 -> 74, αν δεν με γελούν τα μάτια μου. Λογικά έχει τον 2000cc με το μηχανικό injection. ΑΝ έχω δίκιο έχει 125Hp μαμά. Είναι ταλαιπωρημένη αρκετά και νομίζω ότι το κόστος να φτιαχτεί με restoration είναι απαγορευτικό (για normal βαλάντια). Σίγουρα όμως είναι ιδανική βάση για μονοθέσιο open wheel. Με τον αλουμινένιο boxer το κέντρο βάρους θα είναι χαμηλά και η κίνηση κανονικά πίσω με πέντε ταχύτητες. Αν ο κινητήρας δεν είναι κατεστραμμένος πέραν ελπίδας ανακατασκευής αξίζει τον κόπο για πρωτότυπη κατασκευή. Πιθανό πρόβλημα τα πολύ ακριβά λόγω σπανιότητας ανταλλακτικά. (αν δεν είχα ξεκινήσει το δικό μου project θα το βούταγα ψυχρά το αυτοκίνητο) Πού βρίσκεται Αθήνα ή Χίο ?

1750 (2000 ? ) Berlina

Εικόνα

AMAN !!!! Αυτά είναι ότι πρέπει για restoration !!!! Ειδικά το αριστερό δείχνει έτοιμο να πάρει εμπρός !!!! Και είναι και δύο ! Διαλύεις το ένα και φτιάχνεις το άλλο καινούριο. Και με ότι περισσέψει Locost !!! Είναι ουσιαστικά μεγάλες Giulia με 115Hp αν είναι η 1750 και 130 αν είναι η 2000. Εννοείται με τον κινητήρα διαμάντι της Alpha και 5 ταχύτητες και 4 δισκόφρενα. Εννοείται ότι ο κινητήρας είναι όλος αλουμίνιο όπως και το διαφορικό. To μεταξόνιο είναι 2570 mm όταν το κλασικό ford based locost έχει 2336, άρα χρειάζεται κάποια προσαρμογή αλλά δεν είναι κάτι φοβερό. Ιστορικά αυτοκίνητα, τέλεια ευκαιρία για όποιον έχει μεράκι για restore + locost, Ειδικά όταν το ένα είναι σε τόσο καλή κατάσταση.

Φίλε γκ πού βρίσκονται αυτά ? Αθήνα ή Χίο ? Είναι διαθέσιμα ? Πόσο ?

Giulia

Εικόνα

O πατέρας μου είχε τέτοιο πριν γεννηθώ εγώ ... Ο γκ περιέγραψε επακριβώς. Το συγκεκριμένο είναι πολύ ταλαιπωρημένο και θεωρώ ότι είναι ιδανικό για locost αφού για να ανακατασκευαστεί θέλει τρελά λεφτά. Ο κινητήρας σίγουρα θέλει ανακατασκευή (όντως αυτά τα αυτοκίνητα τα έλιωναν) και το μεταξόνιο είναι 2510mm που σημαίνει ότι θέλει κάποια προσαρμογή. Αυτοί που τα ανακυκλώνουν δίνουν 0 Ευρώ !!!
(σου κάνουν την χάρη να σε απαλλάξουν από αυτό τζάμπα)
Δεν κατάλαβα ακριβώς, 200Ε ζητάει ο ιδιοκτήτης και 1000 η νταλίκα ?
Είναι πολλά αλλά όχι και εξωφρενικά. Μόνο το βάρος που γλιτώνεις σε σχέση με τον pinto από το Sierra είναι ίσως αρκετό να δικαιολογήσει ένα τέτοιο κόστος.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Φεβ, 2009 21:34
από γκ
Αγαπητέ JohnL και λοιποί ιταλόποληκτοι,
όλα τα αυτοκίνητα βρίσκονται στη Χίο.
Η Giulia είναι τελείως σάπια. Όταν την κατέβασε το κλαρκ σχεδόν κόπηκε. Πήρα τα 2 διπλά Delorto, αλλά όταν ξαναπήγα ήταν θαμένη κάτω από 2 αυτοκίνητα. Θα ξαναπεράσω, αλλά δεν αισιοδοξώ. Ίσως αν αγοράσετε καμμιά αλουμινένια κατσαρόλα στην προηγούμενη ζωή της να ήταν bialbero.
Οι Berlines είναι μακρυά από κάποιο σπίτι, αλλά έμαθα ότι ανοίκουν σε ... Αθηναίο. Όταν έλθει για διακοπές τα ξαναλέμε.
Με τη Flavia τα πράγματα είναι πιό πολύπλοκα. Επιβεβαίωσα από το Δήμο ότι το αυτοκίνητο είναι εγκαταλελημένο. Μέσω Lancisti Βρήκα τον μηχανικό κ. Σκριάπα ο οποίος ανακατασκευάζει και αγωνιστικές ιταλίδες και μου είπε ότι στην Ιταλία σε καλή κατάσταση η τιμή αρχίζει από 13.000€. Η συγκεκριμένη χρειάζεται πολύ περισσότερα από 20.000€. Κι αυτό χωρίς να γνωρίζει οτι το αυτοκίνητο είναι χωρίς καπώ και παπά και άρα το weber θα έχει κατεβάσει πολύ νερό στον κινητήρα. Ανακατασκευή γιόκ λοιπόν, αλλά η Flavia δίνει το διαβατήριο για ανεξάρτητη και ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση. Δυο επιλογές έχω:
1 Αγοράζω ένα διαφορικό κατάλληλο για το αρχαίο Volvo 1,8 (γνωρίζει κανείς τι και από που) κατά προτίμηση να αναβαθμίζεται σε μλοκέ και χρησιμοποιώ τα ημιαξόνια και τα άκρα της ιταλίδας.
2 Χρησιμοποιώ και το κιβώτιο και το διαφορικό της ιταλίδας σε μια πιο εξελιγμένη μορφή κλασσικής αρχιτεκτονικής, μπροστά κινητήρας πίσω κιβώτιο (Alfeta, 924). Στη δεύτερη περίπτωση έχω 5 αντί 4 ταχύτητες, καλύτερη κατανομή βάρους, αλλά λίγο μεγαλύτερο βάρος, λόγω μακρύτερου κεντρικού άξονα, προέκτασης λεβιέ κλπ.
Γνώμες μεταξύ των 2 επιλογών ευπρόσδεκτες.
Ο Θεός των Volvo με τιμωρεί ακόμα! Βρήκα και ένα Fiat 132.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Φεβ, 2009 22:35
από JohnL
RIP Giulia ...

κρίμα ...

Με δεδομένο ότι ο κινητήρας θα είναι λιωμένος (αν και ποτέ δεν ξέρεις) ίσως να είναι καλύτερα να μην ασχοληθείς.

Οι Berlines είναι καλή φάση... Αν θέλεις κράτα με ενήμερο, με ενδιαφέρουν. Ίσως το επόμενο project (που πιθανώς να τελειώσει πριν από το πρώτο :D ) να είναι αυτές ...

Λοιπόν φίλε μου η ιδέα είναι περίφημη για κινητήρα εμπρός και κιβώτιο πίσω !
Ομολογώ ότι δεν το είχα σκεφτεί καθόλου. (Σημείωση και το τελευταίο GT-R την Nissan χρησιμοποιεί αυτή τη λογική) ... Δεν νομίζω να είναι τραγικό το έξτρα βάρος. Μεγάλη περιπέτεια αλλά πραγματικά μοναδικό προτζεκτ. Γιατί όχι αν έχεις όρεξη...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ, 2009 18:03
από DUKE
H FLavia htan ena polu wraio autokinhto..
Krima..
Symfwnw en merh.. Alla isws einai kalyutero na pas se kati pio sugxrono k axiopisto.

Re:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Δεκ, 2013 16:58
από Fastalex
Αγαπητέ JohnL και λοιποί ιταλόποληκτοι,
όλα τα αυτοκίνητα βρίσκονται στη Χίο.
Η Giulia είναι τελείως σάπια. Όταν την κατέβασε το κλαρκ σχεδόν κόπηκε. Πήρα τα 2 διπλά Delorto, αλλά όταν ξαναπήγα ήταν θαμένη κάτω από 2 αυτοκίνητα. Θα ξαναπεράσω, αλλά δεν αισιοδοξώ. Ίσως αν αγοράσετε καμμιά αλουμινένια κατσαρόλα στην προηγούμενη ζωή της να ήταν bialbero.
Οι Berlines είναι μακρυά από κάποιο σπίτι, αλλά έμαθα ότι ανοίκουν σε ... Αθηναίο. Όταν έλθει για διακοπές τα ξαναλέμε.
Με τη Flavia τα πράγματα είναι πιό πολύπλοκα. Επιβεβαίωσα από το Δήμο ότι το αυτοκίνητο είναι εγκαταλελημένο. Μέσω Lancisti Βρήκα τον μηχανικό κ. Σκριάπα ο οποίος ανακατασκευάζει...
Σημείωση προς αποφυγήν παρεξηγήσεων: Ο κύριος Σκριάπας από τη Λάρισα, δεν είναι μηχανικός! Ασχολείται με την ανεύρεση ανταλλακτικών κυρίως από εξωτερικό και συνεργάζεται με μηχανικούς, φανοποιούς κλπ.