Volvo 144
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Volvo 144

    από γκ » Τρί 20 Ιαν, 2009 19:47

    Θα φρικάρουν οι ιστορικοί! Αγόρασα έναντι πενιχρού τιμήματος ένα Volvo 144 του 66 μάλλον, γιατί έχει δυναμό! Νομίζω ότι από το 68 μπήκε αλτερνέιτορ. Είχα σκοπό να το ανακατασκευάσω γιά κανένα ιστορικό Ακρόπολις, αλλά δεν έχω χώρο και χρόνο γιά φαναριτζοδουλειές. Έτσι το επέλεξα γιά donnor, αν και πολύ βαρύ.
    Εκτός από βάρος βλέπετε το 144 ξεχειλίζει και ποιότητα. Είναι πρώτο χέρι, έχει 431.000 χλ. και έχει όρεξη γιά άλλα τόσα. Πράγματι κάποια παληά Βόλβο έβγαζαν 1 εκατομύριο χλ. Το πήρα οδηγώντας και από τα λίγα χιλιόμετρα που έκανα - γιατί οι δαγκάνες είναι κολλημένες - δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα ο κινητήρας εσωτερικά. Έτσι δεν θα τον ανακατασκευάσω με αποτέλεσμα το Locost μου να γίνει εκτός από πιό φτηνό και πιό σύντομα.
    Έχει κλασσική αρχιτεκτονική και διπλά ψαλίδια εμπρός, οπότε δεν χρειάζεται εξάρτημα από άλλο αυτοκίνητο γιά να ολοκληρωθεί το Locost. Εχει 4 δισκόφρενα και είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κάθε κύκλωμα από τα 2 κυκλώματα φρένων περιλαμβάνει τους 2 εμπρός και τον 1 πίσω τροχούς. Οι ακριβές εκδόσεις είχαν τον περίφημο μηχανικό ψεκασμό Bosch K Jetronic.
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΜΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; 2 ΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ!
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος γκ την Τετ 21 Ιαν, 2009 18:06, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Τρί 20 Ιαν, 2009 20:48

    Μπορείς να τις ανεβάσεις εδώ:
    album_upload.php?cat_id=8
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Heavy metal, cast-iron power

    από γκ » Κυρ 25 Ιαν, 2009 19:57

    album_pic.php?pic_id=93
    Ο κινητήρας του 144: Πάρτε μαντέμι να έχετε! Μαντέμι στο μπλοκ, μαντέμι στη κεφαλή, δεν είναι cross flow, αλλά τουλάχιστον έχει οριζόντια το καρμπυρατέρ. Το βαρέλι στο βάθος είναι το δυναμό. Γιά το βάρος δεν με πολυπειράζει, γιατί δεν υπάρχει φως γιά πινακίδες. Αν και όποτε υπάρξει, μια είναι η λύση: Το μπλοκ που παντρεύει κιβώτιο αυτοκινήτου με εντόσθια από Hayabussa. http://locostbuilders.gr/album_picm.php?pic_id=94
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 25 Ιαν, 2009 21:11

    Νομίζω είναι κρίμα να το χρησιμοποιήσεις ως donor car.
    Εγώ -ως νεκρόφιλος εκτός των άλλων- ψηφίζω ανακατασκευή!
  • Άβαταρ μέλους
    westy turbo
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 210
    Εγγραφή: Τετ 27 Αύγ, 2008 00:15

    από westy turbo » Κυρ 25 Ιαν, 2009 23:12

    +1
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 26 Ιαν, 2009 00:26

    +2
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Δευ 26 Ιαν, 2009 17:50

    Το βάρος παίζει ρόλο αν θέλεις ένα επίπεδο επιδόσεων... αλλά είναι ιστορικό αυτοκίνητο, κρίμα δεν είναι να το στείλεις το κακόμοιρο ?

    +3 υπέρ διατήρησης και ανακατασκευής του Μαθουσάλα
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Δευ 26 Ιαν, 2009 19:40

    Και εγώ νεκρόφιλος είμαι και με την πρόθεση της ανακατασκευής πήρα το Volvo. Δυστυχώς δεν έχω χώρο και χρόνο όπως είπα. Ούτως ή άλλως φεύγουν τόνοι αυτοκίνητα για τα χυτήρια της Κίνας κυρίως και δεν είναι δυνατόν να σωθούν όλα. Τις μέρες που πάλευα μέσα μου για το τι θα κάνω το Volvo έπεσα πάνω σε 4 ιταλικά αυτοκίνητα κατάλληλα για Locost για τα οποία θα άξιζε μια ενότητα στην κουβέντα μας. Παρηγοριά για τον ιστορικό εαυτό μου: Επεσήμανα σε χωράφι ένα συμπαθητικό ραλλοαυτοκινητάκι της δεκαετίας του 60. Ένα Hilman Imp.
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Τρί 27 Ιαν, 2009 13:43

    :!: Όπα !!!! Ιταλικά ?? τι Ιταλικά (μάρκες, μοντελάκια), που Ιταλικά (που είναι, είναι διαθέσιμα), πόσο Ιταλικά (σε ευρώ πλιζ :D )????

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες