Σελίδα 1 από 1

Volvo 144

Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Ιαν, 2009 19:47
από γκ
Θα φρικάρουν οι ιστορικοί! Αγόρασα έναντι πενιχρού τιμήματος ένα Volvo 144 του 66 μάλλον, γιατί έχει δυναμό! Νομίζω ότι από το 68 μπήκε αλτερνέιτορ. Είχα σκοπό να το ανακατασκευάσω γιά κανένα ιστορικό Ακρόπολις, αλλά δεν έχω χώρο και χρόνο γιά φαναριτζοδουλειές. Έτσι το επέλεξα γιά donnor, αν και πολύ βαρύ.
Εκτός από βάρος βλέπετε το 144 ξεχειλίζει και ποιότητα. Είναι πρώτο χέρι, έχει 431.000 χλ. και έχει όρεξη γιά άλλα τόσα. Πράγματι κάποια παληά Βόλβο έβγαζαν 1 εκατομύριο χλ. Το πήρα οδηγώντας και από τα λίγα χιλιόμετρα που έκανα - γιατί οι δαγκάνες είναι κολλημένες - δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα ο κινητήρας εσωτερικά. Έτσι δεν θα τον ανακατασκευάσω με αποτέλεσμα το Locost μου να γίνει εκτός από πιό φτηνό και πιό σύντομα.
Έχει κλασσική αρχιτεκτονική και διπλά ψαλίδια εμπρός, οπότε δεν χρειάζεται εξάρτημα από άλλο αυτοκίνητο γιά να ολοκληρωθεί το Locost. Εχει 4 δισκόφρενα και είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κάθε κύκλωμα από τα 2 κυκλώματα φρένων περιλαμβάνει τους 2 εμπρός και τον 1 πίσω τροχούς. Οι ακριβές εκδόσεις είχαν τον περίφημο μηχανικό ψεκασμό Bosch K Jetronic.
ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΜΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; 2 ΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Ιαν, 2009 20:48
από TheodoreSavvidis
Μπορείς να τις ανεβάσεις εδώ:
album_upload.php?cat_id=8

Heavy metal, cast-iron power

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιαν, 2009 19:57
από γκ
album_pic.php?pic_id=93
Ο κινητήρας του 144: Πάρτε μαντέμι να έχετε! Μαντέμι στο μπλοκ, μαντέμι στη κεφαλή, δεν είναι cross flow, αλλά τουλάχιστον έχει οριζόντια το καρμπυρατέρ. Το βαρέλι στο βάθος είναι το δυναμό. Γιά το βάρος δεν με πολυπειράζει, γιατί δεν υπάρχει φως γιά πινακίδες. Αν και όποτε υπάρξει, μια είναι η λύση: Το μπλοκ που παντρεύει κιβώτιο αυτοκινήτου με εντόσθια από Hayabussa. http://locostbuilders.gr/album_picm.php?pic_id=94

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιαν, 2009 21:11
από Echidna
Νομίζω είναι κρίμα να το χρησιμοποιήσεις ως donor car.
Εγώ -ως νεκρόφιλος εκτός των άλλων- ψηφίζω ανακατασκευή!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιαν, 2009 23:12
από westy turbo
+1

Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Ιαν, 2009 00:26
από kastrato
+2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Ιαν, 2009 17:50
από JohnL
Το βάρος παίζει ρόλο αν θέλεις ένα επίπεδο επιδόσεων... αλλά είναι ιστορικό αυτοκίνητο, κρίμα δεν είναι να το στείλεις το κακόμοιρο ?

+3 υπέρ διατήρησης και ανακατασκευής του Μαθουσάλα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Ιαν, 2009 19:40
από γκ
Και εγώ νεκρόφιλος είμαι και με την πρόθεση της ανακατασκευής πήρα το Volvo. Δυστυχώς δεν έχω χώρο και χρόνο όπως είπα. Ούτως ή άλλως φεύγουν τόνοι αυτοκίνητα για τα χυτήρια της Κίνας κυρίως και δεν είναι δυνατόν να σωθούν όλα. Τις μέρες που πάλευα μέσα μου για το τι θα κάνω το Volvo έπεσα πάνω σε 4 ιταλικά αυτοκίνητα κατάλληλα για Locost για τα οποία θα άξιζε μια ενότητα στην κουβέντα μας. Παρηγοριά για τον ιστορικό εαυτό μου: Επεσήμανα σε χωράφι ένα συμπαθητικό ραλλοαυτοκινητάκι της δεκαετίας του 60. Ένα Hilman Imp.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν, 2009 13:43
από JohnL
:!: Όπα !!!! Ιταλικά ?? τι Ιταλικά (μάρκες, μοντελάκια), που Ιταλικά (που είναι, είναι διαθέσιμα), πόσο Ιταλικά (σε ευρώ πλιζ :D )????