Θα φρικάρουν οι ιστορικοί! Αγόρασα έναντι πενιχρού τιμήματος ένα Volvo 144 του 66 μάλλον, γιατί έχει δυναμό! Νομίζω ότι από το 68 μπήκε αλτερνέιτορ. Είχα σκοπό να το ανακατασκευάσω γιά κανένα ιστορικό Ακρόπολις, αλλά δεν έχω χώρο και χρόνο γιά φαναριτζοδουλειές. Έτσι το επέλεξα γιά donnor, αν και πολύ βαρύ.
Εκτός από βάρος βλέπετε το 144 ξεχειλίζει και ποιότητα. Είναι πρώτο χέρι, έχει 431.000 χλ. και έχει όρεξη γιά άλλα τόσα. Πράγματι κάποια παληά Βόλβο έβγαζαν 1 εκατομύριο χλ. Το πήρα οδηγώντας και από τα λίγα χιλιόμετρα που έκανα - γιατί οι δαγκάνες είναι κολλημένες - δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα ο κινητήρας εσωτερικά. Έτσι δεν θα τον ανακατασκευάσω με αποτέλεσμα το Locost μου να γίνει εκτός από πιό φτηνό και πιό σύντομα.
Έχει κλασσική αρχιτεκτονική και διπλά ψαλίδια εμπρός, οπότε δεν χρειάζεται εξάρτημα από άλλο αυτοκίνητο γιά να ολοκληρωθεί το Locost. Εχει 4 δισκόφρενα και είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κάθε κύκλωμα από τα 2 κυκλώματα φρένων περιλαμβάνει τους 2 εμπρός και τον 1 πίσω τροχούς. Οι ακριβές εκδόσεις είχαν τον περίφημο μηχανικό ψεκασμό Bosch K Jetronic.
ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΜΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; 2 ΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ!