Alfa Romeo 33
  • Άβαταρ μέλους
    raftopoua
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 11
    Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν, 2009 03:50
    Τοποθεσία: Πατρα

    από raftopoua » Δευ 12 Ιαν, 2009 20:33

    Πιστευετε οτι ειναι δυνατη η χρηση των μηχανικων μερων της 33 για την κατασκευη ενος locost?
    Συγκεκριμενα εχω στο μυαλο μου να τοποθετησω το μοτερ και το κιβωτιο πισω απο την θεση του οδηγου βαζοντας τα να κινουν τους πισω τροχους.
    Πισω αναρτηση θα βαλω τα gonata της 33.
    Εμπρος θα βαλω διπλα ψαλιδια. (Αν και φοβαμαι παρα πολυ οτι ειναι πολυ δυσκολη η κατασκευη τους)
    Κρεμαριερα απο την 33.
  • Άβαταρ μέλους
    nillion
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 24
    Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ, 2008 00:37

    από nillion » Τρί 13 Ιαν, 2009 01:54

    giati 8eleis na baleis moter apo 33ari???
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 13 Ιαν, 2009 09:22

    den exw akousei oute exw dei kanena allo seven (an 8es na ftia3eis kati tetoio) me moter kai mhxanika merh apo 33.
    Giati den koitas kai alles ekdoxes?? Kati pou na pairnei mprosta to prwi as poume?? asteieuomai....
    To 33 einai ena moter me liga aloga arketo varos kai mprostinh kinish. Nomizw oti den einai kai o teleios sunduasmos....
    Ti exoun na poun kai oi alloi?? Vaggelh esu pou xreisimopoihses clio moter ti exeis na peis?
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    raftopoua
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 11
    Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν, 2009 03:50
    Τοποθεσία: Πατρα

    από raftopoua » Τρί 13 Ιαν, 2009 11:38

    Τα προηγούμενα 5 χρόνια χρησιμοποιούσα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οπότε γνωρίζω οτι ειναι πολυ αξιοπιστο, ευστροφο και αρκουντος δυνατο. Το κακο ειναι ότι είναι ψεκαστο και θα δημιουργησει μεγαλους πονοκεφαλους. αν δω όμως ότι δεν βγάζω ακρη θα βάλω καρμπυρατερ από παλιοτερο μοντελο.
    Επίσης πρέπει να πω οτι για μοτερ που προερχεται απο αυτοκινητο δεν ειναι καθολου βαρυ. Δυστυχως ειναι πολυ βαρυ το κιβωτιο.
    το συγκεκριμενο οχημα βγηκε εκτος κυκλοφοριας μετα απο ενα ατυχημα που ειχε η αδερφη μου και σχεδον το κατεστρεψε. Οποτε εχω πολλα ανταλακτικα.
    Ακόμα θα ήθελα να σημειώσω οτι δεν εχω σκοπο να το κανω προσθιοκινητο, ουτε 7 clone.
    σκεφτομαι για κάτι κεντρομήχανο και μονοθεσιο. Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν εχει καμια σχεση με 7 αλλα μαλλον με Formula Lotus η τελοσπαντων κατι τέτοιο
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 13 Ιαν, 2009 15:18

    elpizw na mhn xtupise h kopela mono.
    An exeis polla antallaktika prospa8ise to giati oxi...
    Kalh arxh loipon!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Α 33

    από γκ » Τρί 13 Ιαν, 2009 16:23

    Είχα 11 χρόνια Α 33 και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Η τελευταία έκδοση είχε 90 ΗΡ στα 1400 κυβικά αν και 8βάλβιδη. Τα περισσότερα 16βάλβιδα τότε είχαν λιγότερους. Είναι από τα ελάχιστα σύνολα που μπορείς να τοποθετήσεις πίσω από τον οδηγό χωρίς πατέντες. Μπροστοκίνητο δηλαδή, αλλά με το στρόφαλο στο διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου. Μόνο τα Suba και τα Audi έμειναν με αυτή τη διάταξη! Πίσω από τον οδηγό θα βάλεις τον κινητήρα, πίσω από τον κινητήρα το διαφορικό και το νοητό άξονα των τροχών και πίσω από τον άξονα μένει μόνο το βάρος του κιβωτίου. Μπορείς να κρατήσεις τα γόνατα, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μπορείς και να μελετήσεις την ανάρτηση εκτός από να την κατασκευάσεις. Πρέπει επίσης να απαγορεύσεις στους πίσω σου πλέον τροχούς να στρίβουν. Και αυτό γίνεται με διάφορους τρόπους. Το καλό με την 33 είναι οτι κάνει και για κλασικής αρχιτεκτονικής αυτοκίνητο, γιατί έβγαινε και τετρακίνητη. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεσαι το κιβώτιο της τερακίνητης από το οποίο θα πάρεις κίνηση μόνο για πίσω και τον πίσω άξονα της τετρακίνητης, ο οποίος είναι άριστα στηριγμένος, ακριβώς όπως στο Locost. 4 διαμήκεις βραχίονες και μια Πανάρ.
    Θα μου πείτε μόνο πλεονεκτήματα έχει ρε μεγάλε;
    Όχι βεβαια: Αν ανέβεις σε ιπποδύναμη ο πρωτεύοντας του κιβωτίου ...κόβεται. Αντιρήσεις για παραπάνω ίππους έχει και ο στρόφαλος που στηρίζεται μόνο σε 3 κουζινέτα. Τα συχρονιζέ της χτυπάνε με οποιαδήποτε ιπποδύναμη.
    Οι γγλοι είναι κολλημένοι με τα Ford γιατί εκτός των άλλων έχουν τόνους μεταχειρισμένα. Εμείς δεν είναι κακό να δοκιμάζομε κι άλλα φρούτα.
  • Άβαταρ μέλους
    raftopoua
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 11
    Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν, 2009 03:50
    Τοποθεσία: Πατρα

    από raftopoua » Τρί 13 Ιαν, 2009 16:32

    Oχι ευτυχώς δεν χτύπησε.
    Εχω φτιάξει κάποια προχειρα σχεδια του δικτυώματος και θα ήθελα σαν πιο εμπειροι που είστε να μου πείτε την γνώμη σας.

    Εικόνα
    By raftopoua at 2009-01-13

    Εικόνα
    By raftopoua at 2009-01-13
    Εικόνα
    By raftopoua at 2009-01-13

    Εικόνα
    By raftopoua at 2009-01-13
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος raftopoua την Τρί 13 Ιαν, 2009 16:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
  • Άβαταρ μέλους
    raftopoua
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 11
    Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν, 2009 03:50
    Τοποθεσία: Πατρα

    από raftopoua » Τρί 13 Ιαν, 2009 16:39

    Γενικά φοβάμαι πάρα πολύ την κατασκευή της αναρτησης και ειδικά των ψαλιδιών.
    Για αυτό τον λόγο λέω να κρατήσω τα γονατα πίσω και εμπρός να βάλω διπλά ψαλιδια απο μια giulietta που έχω. Θα μπουν ακριβώς στις θέσεις τις "μαματες".
    Αν στην πορεία καταλάβω ότι μπορώ να κατασκευάσω ψαλίδια θα δούμε...
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Σάβ 17 Ιαν, 2009 00:01

    Προχώρα το και μην φοβάσαι ! Τα ψαλίδια δεν είναι κάτι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις. Απλώς χρειάζεσαι πολύ μελέτη και ακρίβεια. Δεν υπάρχει κάτι που να μην μπορείς να βρεις σε βιβλία...

    Το πλαίσιο φαίνεται καλό, μοιάζει αρκετά με του Ariel Atom :

    1493907794_60224279ne0_stronger.jpg
    Εχω τονίσει μερικά τμήματα γιατί στην σχεδίασή σου, το μόνο που με φοβίζει είναι η στρεπτική ακαμψία ....
    παρατηρώ ότι υπάρχουν ελάχιστα εγκάρσια διαγώνια τμήματα,
    ειδικά στον χώρο της εμπρός και πίσω ανάρτησης.
    Μου φαίνεται οτι πρέπει να ενισχύσεις εκεί.
    Αυτή τη στιγμή έχεις δύο πολύ ισχυρά πλαϊνά δικτυώματα
    αλλά σχεδόν τίποτα που να τα κρατά μαζί ...

    ΠΡΟΣΟΧΗ !! δεν είμαι ούτε μηχανικός ούτε μηχανολόγος ούτε τίποτα! Απλώς ιδέες λέω.

    Παρακάτω είναι μία εικόνα για το τι εννοώ.

    1493907717_ariel_frame2.jpg
    Σκέψου το, βάλτο και σε FEA και μελέτησέ το γενικότερα... Κάνε και μια γενικότερη σκέψη για την τοποθέτηση του συστήματος ψύξης. Από που θα μπαίνει ο αέρας, πού θα είναι το ψυγείο, πού η έξοδος της ροής. Απ' ότι λένε τα βιβλία για το setup που επέλεξες μπορεί να γίνει πονοκέφαλος αν δεν το σκεφτείς από την αρχή ...
  • Άβαταρ μέλους
    raftopoua
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 11
    Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν, 2009 03:50
    Τοποθεσία: Πατρα

    από raftopoua » Σάβ 17 Ιαν, 2009 00:08

    Εχεις απόλυτο δίκιο για τις ενισχύσεις.
    Είναι γνωστό ότι πρέπει να έχουμε τρίγωνα στα σασι
    Απλά ήθελα να παρουσιασω την αρχική-βασική ιδέα
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος raftopoua την Κυρ 18 Ιαν, 2009 13:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Κυρ 18 Ιαν, 2009 00:17

    Μη φοβάσαι και προχώρει. Αν δεν πετύχουν τα ψαλίδια με την πρώτη, θα πετάξεις 1€ σε σίδερα. Όμως όπως σου γράφω και παραπάνω, πρέπει να απαγορεύσεις στους τροχούς να στρίβουν. Κοίτα φωτογραφίες ψαλιδιών με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση σε διάφορα site locost μέσω του site του tsv. Καλή αρχή!
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Δευ 19 Ιαν, 2009 09:21

    Η αρχική ιδέα είναι μια χαρά. Μπορείς να φτιάξεις ένα καταπληκτικό μονοθέσιο. Δεν γνωρίζω παρά τα βασικά για τα μηχανικά της 33 αλλά από θεωρητικής άποψης είναι το ιδανικό setup.

    Boxer -> χαμηλό κέντρο βάρους,
    Τοποθέτηση στο μέσο -> ιδανική κατανομή βάρους,
    Πίσω κίνηση -> ανεξαρτησία κινητήριων τροχών από τους κατευθυντήριους.

    Προχώρα το και μην φοβάσαι.

    Νομίζω οτι αξίζει τον κόπο να παιδευτείς και να σχεδιάσεις μία δική σου ανάρτηση.

    Πάντως και το MR2 χρησιμοποιεί εμπρός - πίσω ανάρτηση σαν αυτή που λες για αρχή (McPherson γόνατα με έξτρα συνδέσμους*) και θεωρείται ένα από τα καλύτερα κρατήματα που υπάρχουν σε compact σπορ αυτοκίνητο.


    *αυτό θα το κάνεις αναγκαστικά όπως σου είπαν και πριν τα παιδιά για να μην στρίβουν οι πίσω τροχοί που κάποτε ήταν μπροστινοί.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες