Επιλογη Σασσι.
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    Επιλογη Σασσι.

    από Pegan » Σάβ 27 Οκτ, 2007 18:18

    Ψαχνοντας ειδα πως υπαρχουν αρκετα διαφορετικα σασσι για το Locost, εσεις ποιο επιλεξατε για την κατασκευη σας?
    Ειχα καταληξει στην τελευταια εκδοση του Chris Gibbs του οποιου πηρα και το βιβλιο αλλα ηθελα να ρωτησω, υπαρχει καποιο με φαρδυτερο χωρο κινητηρα ωστε να μπορει να τοποθετηθει το μοτερ εγκαρσια?
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 27 Οκτ, 2007 18:34

    Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να τοποθετηθεί το μοτέρ κατά τον εγκάρσιο άξονα. Εκτός κι αν πρόκειται να τοποθετηθεί πίσω από το χώρο των επιβατών.
    Ή αν θέλεις να το κάνεις προσθιοκίνητο... :P
  • Άβαταρ μέλους
    ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Κυρ 28 Οκτ, 2007 00:09

    Εγώ ξεκίνησα το σασσί από το βιβλίο του Ron Champion αλλά σταμάτησα να
    συμβουλεύομαι τα σχέδια του μόλις διαπίστωσα λάθη. Έτσι τύπωσα τα σχέδια
    που έχει ο Mcsorley στο site του (φτιαγμένα σε CAD) για το στάνταρ
    μέγεθος σασσί που είναι ουσιαστικά τα σχέδια του Ron αλλά διορθωμένα με
    απίστευτη ακρίβεια τόσο σε mm όσο και μοίρες.
    Το Site είναι :
    http://mcsorley.net/locost/drawings.htm

    Επίσης στο ίδιο site έχει και άλλα σχέδια για πιο φαρδύ και πιο μακρύ σασσί
    αλλά υπάρχει ένα προβληματάκι με τις διαστάσεις του πλαστικού κώνου
    μπροστά και τα ψαλίδια... Δίνει λύσεις πάντως. Κοίταξε το, τα γράφει
    αναλυτικά!

    Τέλος, αν σκέφτεσαι να στριμώξεις κάποιο ιδιαίτερο μοτέρ στο σασσί ψάξε
    και στο αγγλικό site (www.locostbuilders.co.uk) να δεις αν το έχουν
    χρησιμοποιήσει ή για ποιό λόγο δε συνιστάται να το χρησιμοποιήσεις...
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Κυρ 28 Οκτ, 2007 23:51

    Τελικα πανε ολα τα πλανα να χρησιμοποιησω το μοτερ που εχω, δεν χωραει εγκαρσια, κριμα και ειναι ενα πολυ αξιολογο μοτερ απο Ενο στα 450πς full HKS με διδισκο συμπλεκτη. Κριμα.. :cry:
    1493907675_th_003.jpg

    Τελικα θ'ακουσω την υπογραφη του καστρατο, bike engine it is then sir..
  • Άβαταρ μέλους
    ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Δευ 29 Οκτ, 2007 12:56

    Χωρίς να είμαι αρνητικός Bike engined σημαίνει ότι θα έχεις ένα βασικό
    μειονέκτημα. Δε θα έχεις όπισθεν! Εκτός αν βάλεις κάποιο ηλεκτρικό
    μοτερ για όπισθεν ή βάλεις κάποιο πανάκριβο διαφορικό που να έχει
    και όπισθεν. Αλλά και πάλι όλα είναι σχετικά! Αν το θες για πίστες μια χαρά θα είναι!
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Δευ 29 Οκτ, 2007 13:11

    Αν το θες για πίστες μια χαρά θα είναι!
    Aκριβως, καμια ιδεα για το ποιο σασσι ειναι το ιδανοκοτερο για bike engined. :roll:
  • Άβαταρ μέλους
    ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Δευ 29 Οκτ, 2007 13:56

    Τα μοτέρ από μοτοσικλέτα που βάζουν συνήθως (R1, fireblade) χωράνε και
    στο στενό (standard) σασσί.

    Εγώ προτείνω να δεις σε ποιο σασσί θα χωράς καλά εσύ. Για παράδειγμα το
    σασσί με το στάνταρ πλάτος έχει 43.5cm χώρο πλάτος για οδηγό-συνοδηγό.
    Αν φτιάξεις το +4'' (ίντσες) σασσί τότε βγαίνει 48.5cm φάρδος το πλάτος για
    οδηγό-συνοδηγό και θα βρεις και εύκολα κάθισμα να βάλεις χωρίς να
    χρειαστεί να "φτιάξεις" ένα στενό.

    Περισσότερα εδώ : http://www.becowners.co.uk/
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 30 Οκτ, 2007 00:17

    Giwrgo to link pou edwses den einai forum einai to club twn bec o Chris den apantaei se erwtiseis mesw autou tou site alla mono mesw tou locostbuilders.co.uk.
    Epidh tunxanei na eimai melos tou BEC opoios 8elei mporw na tou dwsw to kinhto tou na on parei, opws fusika kai to diko mou gia tunxon apories opoioudipote oso anafora ta BEC.
    Twra sthn erwtish peri sassi gia BEC. Swsta prepei kapoios na koita na xwraei na katsei mesa prwta prin apo ola ta alla. Den exoun idiaiteres diafores ta sassi gia BEC apo ta alla sassi (Car engine) apla exoun allo susthma gia vash mhxanhs. O xwros gia to moter einai idiws (xwrane diladi 2 moter apo mhxanh mesa!!! gia opoion 8elei e3wfrenika gkazia!!)

    Gia mena kalutera to sassi na agorazetai etoimo kai gia auto 8a sunhstousa ektos apo tis megales plewn caterham kai westfield, thn DAX, thn MK kai thn MNR isws me epifila3h thn MAC 1 kai auto logo tou oti o Mark o idiokthths pou einai ka8ara public relations kai oxi mhxanikos h welder (uparxei kai o suneteros tou pou kanei sunh8ws olh thn douleia) exei arxisei kai empleketai sta fabrications logo tis au3imenhs zhthseis twn sassi tous opote h poiothta exei ginei metria.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Τρί 30 Οκτ, 2007 12:56

    Aπ'αυτα που γραφεις μου αρεσει παρα πολυ το Dax, αυτο ειναι που ερωτευτηκα αρχικα και αρχισαν να μου αρεσουν τα "συναρμολογουμενα"..

    Απλα σε αυτην την περιπτωση, αν δεν κανω λαθος, πρεπει μετα να παρει κανεις ολα το κομματια απο την DAX και δεν υπαρχουν εναλλακτικες επιλογες, ετσι δεν ειναι?
    Και βεβαια απο πλευρας κοστους, δεν εχει καμια σχεση με το πακετακι που ειχε αναφερει και ο ex hustler της MK με τις 1000λιρες.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τρί 30 Οκτ, 2007 21:31

    Τελικα πανε ολα τα πλανα να χρησιμοποιησω το μοτερ που εχω, δεν χωραει εγκαρσια, κριμα και ειναι ενα πολυ αξιολογο μοτερ απο Ενο στα 450πς full HKS με διδισκο συμπλεκτη. Κριμα.. :cry: 1493907675_th_003.jpg Τελικα θ'ακουσω την υπογραφη του καστρατο, bike engine it is then sir..
    Τί είναι αυτό που βλέπω;;;;
    Giulia GT???
    Συνάδελφε! :D
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Τετ 31 Οκτ, 2007 10:20

    Xα, αυτο ειναι ματι. :D
    Ειναι το κλασσικο μου, μια Alfa Romeo GTVeloce 2000 του 1974 (Spica). Τετοια σε Spica υπαρχει μονο αλλη μια στην Ελλαδα.
    Οπως καταλαβαινεις, ειναι το καμαρι μου. 8)
    1493907676_th_14105.jpg 1493907676_th_14107.jpg

    Με το σασσι λεω τελικα να ακολουθησω το σχεδιο του Chris Gibbs, στο σχεδιο του Ron δεν μου αρεσει η πισω αναρτηση και ο αξονας απο cortina η Escort, γνωμες?
  • Άβαταρ μέλους
    takinennn
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 2
    Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2007 18:00

    από takinennn » Δευ 27 Απρ, 2009 11:10

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ post. Λοιπον πιστευω πως εφτασε η στιγμη για να κατασκευασω και εγω ενα catarham.

    Θα ηθελα την βοηθεια ατομων που εχουν αποψη για το σασι. Θα αναφερθω στο πως φανταζομαι εγω την κατασκευη , στο ποιες ειναι οι αναγκες μου και ο σκοπος μου.

    Σαν δεδομενα εχουμε το οτι εχω ενα πληρες μηχανουργειο στην διαθεση μου, ειμαι σε θεση να σχεδιασω οποιαδηποτε αλλαγη θελω σε προγραμμα cad.

    Το σασι θελω να εχει ψαλιδια και πισω ανεξαρτητη αναρτηση διοτι το θελω για ορεινη διαδρομη και οχι για πιστα. Εχω παρει την νεα εκδοση του βιβλιου οπου εχει το σχεδιο με την ανεξαρτητη αναρτηση.

    Θα μπει μοτερ 1600 d16 απο honda ελαφρυ, ανθεκτικο, 126 αλογα στις 6300 και αρκετη ροπη σχετικα ψηλα. οαλα τα υπολοιπα απο mx5.

    Roll cage ενα καθισμα (οποτε δεν με απασχολει το πλατος της κατασκευης)


    Ερωτησεις. Τι σασι να διαλεξω?

    τι προβληματα εχουν τα σχεδια στην νεα εκδοση του βιλιου του ron την οποια και εχω?

    παρακαλω πολυ να μου δωθει μια κατευθυνση... Ευχαριστω.
  • Άβαταρ μέλους
    CHRISTRANS
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 15
    Εγγραφή: Δευ 11 Φεβ, 2008 21:41

    από CHRISTRANS » Τετ 10 Μαρ, 2010 18:38

    Ηρθε και η δικια μου η ωρα να ξεκινησω σιγα,σιγα με το δικο μου BEC.
    Αρχιζουν οι ερωτησεις τωρα.
    Ποιο σχεδιο να διαλεξω?
    Ισχυει το οτι οσο πιο φαρδι σασι τοσο και μεγαλυτερο μετατροχιο αρα καλυτερο πατημα?
    Στοχος μου ειναι ενα ελαφρυ BEC με Hayabusa moter,με ψαλιδια widetrack, αναρτησεις,αντιστρεπτικες απο caterham μονο και αυστηρα για πιστα.

    Γιωργο τα φωτα σου.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 276
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τετ 10 Μαρ, 2010 22:33

    Γενικά όσο πιό φαρδύ μετατρόχιο (δεν είναι ανάγκη να είναι το σασί φαρδύ) τόσο καλύτερα, αλλά υπάρχουν τα εξής ...αλλά:
    1) Βάρος
    2) Δεν θα σχηματίζεται το τετράπλευρο του Άκερμαν, οπότε θα πρέπει να το μακρύνεις κιόλας, οπότε πάλι βάρος.
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Πέμ 11 Μαρ, 2010 09:30

    και επίσης με φαρδύτερο σασί αυξάνεις την μετωπική επιφάνεια άρα και την αντίσταση του αέρα. Ειδικά στα 7 clones που δεν φημίζονται για την αεροδυναμική τους παίζει ρόλο. ΟΜΩΣ στις ελληνικές πίστες που είναι πολύ κλειστές πιθανότατα να συμφέρει πολύ περισσότερο το φαρδύτερο μετατρόχιο.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης