Σίδερα κατασκευής
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 20 Νοέμ, 2007 16:38

    An kai einai ena 8ema pou den exw asxoli8ei idiaitera na pw kai egw hn gnwmh mou ws filos tou autokinitou alla polu perissotero san arxitektwnas pou asxolitai me statika kai sidera.
    To diko mou sassi einai apo thn MK kai eimai apoluta euxaristimenos me auto. an kai fetos to kalokairi 8a to gdusw olo to ama3i kai 8a to 3anavapsw giati exei skouriasei se merika shmeia vlepe photo

    (http://s148.photobucket.com/albums/s30/ ... MK%20Indy/)

    To ti paxos sidirovergas 8a xreisimopoihseis exei megalh shmasia alla thn perissoterh shmasia gia to poso 'kalo' 8a gieni to sassi sou exei o tropos pou 8a to koliseis kai pou 8a to koliseis metaksy tou.
    An 8ewrisoume dedomeno oti oloi akolou8eite ta sxedia tou 'vivliou' opws apokalute, tote o sxediasmos tou sassi exei hdh sxediastei gia sas apo ton Ron. Tote to mono pou apomenei einai na xreisimopoihsetai ta sxedia me ta sidera pou xreisimopoiei o idios sto vivlio gia na ftia3ete to sassi. Opote to mono pou prepei na sas apasxolei einai oi kolliseis.
    To diko mou sassi einai mia xara gia ta 130 aloga pou exw an kai sikwnei polu perissotera (eukola mexri 200-230 aloga) kai mporw na to apodi3w me parageigmata filwn pou exoun ta idia sassi me polu parapanw dunamh apo mena, malista enas tupos sthn amerikh evale moter apo Viper 520 aloga.
    Mhn sas fovizei an 8a shkwsei ta aloga na sas apasxoeli pws 8a ginei poio elafru! Oso poio elafri toso kalutera strivei, epitaxinei kai frenarei!! kai poio oikonomiko einai apo pleura kausima kai takakia ktl.
    Opoios 8elei voh8eia sto CAD as mou pei (arxitektwnas vlepeis olh mera auto kanw...) an kai ta sxedia tou Ron einai eparkei pisteuw.
    Oso anafora thn stiri3ei twn swlinwn gia thn dimiourgia enos sxetika dunatou kai akamptou sassi pisteuw pws to vivlio exei polu kala designs mesa kai den 8a xreiasteite pote kati kalutero apo auto ektos kai an 8elete na kanete ena dragster locost pou tote allazoun ta dedomena.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 372
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Τετ 06 Φεβ, 2008 04:39

    Xeroume ti diastaseis xrhsimopoioun sta sidera kai ti ylika akribws oi:

    Caterham
    Westfield
    MK Indy
    MNR
    MAC
    Dorverkoort

    Nomizw tha einai xrhsimo na ta exoume san reference
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    johnyb
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 2
    Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ, 2008 00:31

    από johnyb » Τρί 16 Δεκ, 2008 18:56

    Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα μιας και είμαι καινούργιος στο forum σας. Εχω να πω ότι έχετε κανει πολύ ωραία δουλειά και ότι το site ειναι πολύ χρήσιμο! Εδω και αρκετό καιρό μου έχει μπει η ιδέα να ξεκινήσω ένα locost...(Το θέμα είναι και να το τελειώσω βέβαια!!!). Καταρχήν για να το φτιάξω θα συνεργαστώ με άλλα 4 ατομα έτσι ώστε και να κάνουμε την "πλάκα" μας και να μοιράσουμε τα έξοδα. Έτσι λοιπόν η πρώτη απορία έφτασε!!!
    Αντί για 19χ19χ1.5 στρατζαριστό βρήκα 20χ20χ1.5, λέτε να έχω πουθενα προβλημα?
  • Άβαταρ μέλους
    TheodoreSavvidis
    Administrator
    Administrator
    Δημοσιεύσεις: 200
    Εγγραφή: Τρί 31 Ιούλ, 2007 23:40
    Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Επικοινωνία:

    από TheodoreSavvidis » Τρί 16 Δεκ, 2008 20:22

    Καλός ήρθες στην παρέα μας και ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. . .

    Εγώ χρησιμοποίησα 30x30x3 και δεν είχα πρόβλημα, μόνο οι μετρήσεις χρειάζονται προσοχή μιας και θα έχεις απόκλιση 1 χιλιοστό αν θες να το πας by the book.

    Είναι δύσκολο να βρεις 19x19x1.5, αλλά όχι ακατόρθωτο, μιας και είναι σε ίντσες
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 276
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 13 Ιαν, 2009 17:32

    Για μένα ερίφθει ο κύβος. Ανοξείδωτο 304 ματ σε διάσταση 25Χ25Χ2mm. Το ανοξείδωτο έχει μεγαλύτερη αντοχή από τα σιδερένια στρατζαριστά και θα μπορούσε να έχει και λεπτότερο τοίχωμα, αλλά για να μή τα τρυπήσω με την ηλεκτροκόλλυση προτίμησα 2mm. Τα τελευταία χρόνια εισάγωμε σίδερα κυρίως από την Τουρκία και είναι και αυτό ένας ανασταλτικός παράγοντας. Τα 6 εξάμετρα που χρειάζονται για το Locost σε σίδερο κοστίζουν περίπου 100€ ενώ σε ανοξείδωτο περίπου 250€. Πιό ακριβό είναι το γυαλιστερό και ακόμα ακριβώτερο το 316. Ανοξείδωτα της σειράς 400 φέρνει κανείς στην Ελλάδα;
    Περισσότερα στην ενότητα παρουσιάστε..... όταν προχωρήσει το χωροδικτύωμα.
  • Άβαταρ μέλους
    swtiriskal
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 9
    Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ, 2009 16:06

    από swtiriskal » Δευ 17 Αύγ, 2009 23:15

    Οτι εχω ξεμπερδεψει μια για παντα απο σχολεια πλεον και σαν ονειρο το χα ολα αυτα τα χρονια να φτιαξω μονος μου ενα καρτ!Θελω να με βοηθησετε!Θελωα να φτιαξω ενα καρτ Με μοτερ απο μηχανη (υπολογιζω κανα 250cc-400cc απο καμια παλια honda) Αυτο που θελω να μαθω ειναι τι νουμερα και τι ειδους σιδερα να χρησιμοποιησω? Για να ναι ελαφρυ σαν καρτ αλλα και να εχει αντοχη!Στο youtube εχω δει εναν αθεοφωβο με ενα καρτ με μοτερ R1 1000cc και τα σιδερα που επερικλειουν το σασι φενονται παρα μα παρα πολυ λεπτα αλλα ομως με παρα μα παρα πολλες ενισχυσεις!


    Τι μου προτεινεται να χρησιμοποιησω εγω για αυτο που θελω να φτιαξω??
    Και ποσο παει περιπου το "μαλλι" μονο για τα σιδερα?
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 276
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 18 Αύγ, 2009 10:36

    Το μαλλί γιά τα σίδερα δεν είναι μεγάλο.
    Γιά τα locost που βλέπεις προτείνεται στρατζαριστό 25Χ25 1,6mm πάχος τοιχώματος. Το locost όμως έχει ανάρτηση η οποία αποροφά τους κραδασμούς του δρόμου, ενώ το καρτ δεν έχει, και ο σκελετός του locost είναι χωροδικτύωμα, ενώ του ασφάλτινου καρτ σε ένα επίπεδο συνήθως.
    Θα πρέπει λοιπόν να διαλέξεις πολύ πιό χοντρά σίδερα.
    Προτίμησε ένα απλό σχέδιο με χοντρά σίδερα, παρά ένα πολύπλοκο με λεπτά σίδερα που θα γίνει ελαφρύτερο. Ούτως ή άλλως η κατασκευή σου δεν θα ανήκει σε κάποια κατηγορία.
    Γιά μοτέρ πιθανόν να βρής και στον ΟΔΔΥ καμιά καλή περίπτωση, αλλά έχει το μειονέκτημα ότι δεν μπορείς να το βάλεις μπροστά και έτσι δεν γνωρίζεις τίποτα για τον κινητήρα πριν τον πληρώσεις. Η επισκευή για ένα κολλημένο ή με σπασμένο κιβώτιο παληό Honda θα σου κοστίσει πολλά. Ίσως είναι καλύτερα από κάποιο τρακαρισμένο που να μπορείς να το βάλεις μπροστά.
    Καλή αρχή!!!
  • Άβαταρ μέλους
    swtiriskal
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 9
    Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ, 2009 16:06

    από swtiriskal » Τρί 18 Αύγ, 2009 14:54

    Το μαλλί γιά τα σίδερα δεν είναι μεγάλο.
    Γιά τα locost που βλέπεις προτείνεται στρατζαριστό 25Χ25 1,6mm πάχος τοιχώματος. Το locost όμως έχει ανάρτηση η οποία αποροφά τους κραδασμούς του δρόμου, ενώ το καρτ δεν έχει, και ο σκελετός του locost είναι χωροδικτύωμα, ενώ του ασφάλτινου καρτ σε ένα επίπεδο συνήθως.
    Θα πρέπει λοιπόν να διαλέξεις πολύ πιό χοντρά σίδερα.
    Προτίμησε ένα απλό σχέδιο με χοντρά σίδερα, παρά ένα πολύπλοκο με λεπτά σίδερα που θα γίνει ελαφρύτερο. Ούτως ή άλλως η κατασκευή σου δεν θα ανήκει σε κάποια κατηγορία.
    Γιά μοτέρ πιθανόν να βρής και στον ΟΔΔΥ καμιά καλή περίπτωση, αλλά έχει το μειονέκτημα ότι δεν μπορείς να το βάλεις μπροστά και έτσι δεν γνωρίζεις τίποτα για τον κινητήρα πριν τον πληρώσεις. Η επισκευή για ένα κολλημένο ή με σπασμένο κιβώτιο παληό Honda θα σου κοστίσει πολλά. Ίσως είναι καλύτερα από κάποιο τρακαρισμένο που να μπορείς να το βάλεις μπροστά.
    Καλή αρχή!!!
    To 25x25 τι ειναι ακριβως?Ναι σαφως κατι πιο απλο και λυτο απο ενα locost!Και οταν λες πολυ πιο χοντρα σιδερα τι εννεοις δλδ τι διαστασεις??Και τι ειδος σιδερ να ζητησω?Το στρααντζαριστο τι ειναι ακριβως?Και μια ενδεικτικη τιμη αν γινεται για τα σιδερα!! Ναι και απο τρακαρισμενο σκεφτομαι για μοτερ αλλα ομως μεσο του οδδυ!ξερεται καναν αλλο τροπο να βρω κανα τρακαρισμενο ή κατι τετοιο?οτιδηποτε απλα να ναι φθηνο!
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 276
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 18 Αύγ, 2009 17:05

    Το στρατζαριστό είναι τετραγωνικής ή παραλληλόγραμμης διατομής σωλήνας, κούφιος δηλαδή εσωτερικά, που διαμορφώνεται στο εργοστάσιο με δίπλωμα (στρατζάρισμα) γι' αυτό λέγεται έτσι και στη μια πλευρά του υπάρχει κόλληση (ραφή) για να κλείσει. Το 25Χ25 είναι η διάσταση της διατομής σε χιλιοστά. Το τρίτο νούμερο π.χ. 25Χ25Χ1,6 σημαίνει πάχος τοιχωμάτων 1,6mm. Δες και φωτό στην ενότητα παρουσιάστε την κατασκευή σας.
    Χωρίς το σχέδιο δεν μπορούμε να μιλήσομε για διάσταση, αλλά εν πάσει περιπτώση θα έλεγα 30Χ30Χ3.
    Τρακαρισμένη μηχανή μπορείς να βρης και στα μαγαζιά και στις αγγελίες.
  • Άβαταρ μέλους
    swtiriskal
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 9
    Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ, 2009 16:06

    από swtiriskal » Τρί 18 Αύγ, 2009 20:11

    Το στρατζαριστό είναι τετραγωνικής ή παραλληλόγραμμης διατομής σωλήνας, κούφιος δηλαδή εσωτερικά, που διαμορφώνεται στο εργοστάσιο με δίπλωμα (στρατζάρισμα) γι' αυτό λέγεται έτσι και στη μια πλευρά του υπάρχει κόλληση (ραφή) για να κλείσει. Το 25Χ25 είναι η διάσταση της διατομής σε χιλιοστά. Το τρίτο νούμερο π.χ. 25Χ25Χ1,6 σημαίνει πάχος τοιχωμάτων 1,6mm. Δες και φωτό στην ενότητα παρουσιάστε την κατασκευή σας.
    Χωρίς το σχέδιο δεν μπορούμε να μιλήσομε για διάσταση, αλλά εν πάσει περιπτώση θα έλεγα 30Χ30Χ3.
    Τρακαρισμένη μηχανή μπορείς να βρης και στα μαγαζιά και στις αγγελίες.
    Ευχαριστω πολυ!Πραγματικα τωρα ξεκινησα και μπαινω στο κλημα! :wink: Μια ενδεικτικη τιμουλα το μετρο ποσο παει ή το πανε με τα κιλα?

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης