Σελίδα 2 από 4

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 22:26
από ligos
gi'afto leo re paidi mou. aftoi den tous peirazei. vazoun kai seamless giati etsi kai allios o allos tha to xrysoplirosei. kai sto kato kato, to epipleon varos tou 30x30 i o,ti alli diastasi xrisimopoioun, to afairoun apo allou xrisimopoiontas titania, alouminia, carbon fibre kai tetoia. emeis omos pou den exoume tetoia budget de ginetai

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ, 2007 19:06
από xrhstos
ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ
ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΝΑ ΣΑΣΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΣΑΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΛΟΥΣ ..
ΚΥΝΔΙΝΕΥΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΣΑΝ ΥΨΙΛΟΝ ΑΝ ΠΕΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΜΑΡΑΚΗ .Η ΚΑΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΛΑΚΚΟΥΒΑ
[ΤΕΡΑΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ]

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ, 2007 23:41
από ex_hustler
Γεια σου Χρήστο,
στο βιβλίο του Ron Champion φαίνονται στις φωτογραφίες οι ραφές από τα
στραντζαριστά. Οπότε δεν είναι κάτι καινούργιο και το κάνουν σε αρκετά
locost οι γγλοι.

Στο τέλος λόγω ελαφρύτερων σωλήνων θα βγεί πιο ελαφρύ το σασσί. Αλλά
σκέφτομαι ότι γιαυτό το λόγο δεν έχουμε τις αναρτήσεις? Για να αποροφάνε
τις ανωμαλίες του δρόμου ώστε να μη καταπονείτε το σασσί και η μέση μας.
Μια μια μαλακή ή μέτρια ανάρτηση δε θα γλιτώσουμε από το κίνδυνο αυτό?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ, 2007 12:04
από xrhstos
......

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ, 2007 13:30
από kapsopod
Για οποιοδήποτε από εμάς είναι κάτι το καινούριο να ξεκινήσει ένα τέτοιο εγχείρημα. Όμως τα 7 σαν κατηγορία αυτοκινήτων είναι υπερβολικά παλιά. Με αυτό εννοώ πως δεν μπορείς να ανακαλύψεις τον κύκλο ξανά.

Κοιτάς τι σασί έχει η Caterham και η Westfield και όλες οι άλλες μαζί και βλέπεις το προς τα που θα κατευθυνθείς. Είναι δοκιμασμένα πράματα και ποτέ δεν έσπασε ένα τέτοιο 7 επειδή ήταν λεπτά τα σίδερα. Αν είναι δυνατόν...

Βέβαια άλλη δουλειά έχουν αυτά τα σασί επάνω τους και άλλη ένα σασί που το φτιάχνει κάποιος ερασιτέχνης. Γι'αυτό και κοστίζουν πιο ακριβά αυτά τα 7 από όλα τα υπόλοιπα locost.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ, 2007 13:50
από ex_hustler
Χρήστο ευχαριστώ για τις συμβουλές, σίγουρα η μακρόχρονη πείρα βοηθάει.
Και ειδικά για μένα που είμαι και άσχετος με τα αμάξια γενικά κάθε
συμβουλή είναι πολύτιμη.

Το θέμα ασφάλειας και αντοχής του σασσί σε αυτό το αμάξι το σκέφτομαι κι
εγώ έντοντα με αυτά τα σίδερα. Το ίδιο και όλοι όσοι το έχουν δει από
κοντά. Γιαυτό και θα περάσει από πολλές δοκιμές στην οδήγηση πριν πιάσω
ταχύτητες. Και θα δείξει στη πορεία. Αν βγάλει προβλήματα το πολύ πολύ
κάνω άλλο σασσί στα ίδια μέτρα με πιο δυνατά σίδερα και μεταφέρω όλα τα
μηχανικά από το παλιό στο νέο σασσί. Και αυτό γίνεται στη περίπτωση που
αποτύχει τελείως το σασσί.

Χρήστο να σε ρωτήσω, τα αρχικά πονταρίσματα και τις τελικές κολλήσεις
στις σωλήνες του σασσί τις έκανες με ηλεκτροκόληση και αν ναι με τι πάχος
ηλεκτρόδια? Η εναλλακτική φαντάζομαι είναι να χρησιμοποίησες αργκόν. Τι
από τα δυο έκανες?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ, 2007 18:02
από xrhstos
.......

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 02:01
από ex_hustler
Κάπως έτσι θα κάνω κι εγώ με τις κολλήσεις. Μετά τα πονταρίσματα και
αφού μπουν όλες οι σωλήνες θα το φορτώσω σε αμάξι με σχάρα (αφού το
κατεβάσω επιτυχώς από τη ταράτσα με τριχιές) και θα το πάω να μου το
κολλήσουν με αργκόν. Το εναλλακτικό σενάριο είναι να φέρω κάποιον με
φορητή αργκόν να μου το κολλήσει. Αλλά ούτως η άλλως εκεί που θα
κολληθεί με αργκόν θα γίνει και ηλεκτροσταστική βαφή οπότε δε τη
γλιτώνει τη μεταφορά με τη σχάρα...

Εχώ κι άλλη ερώτηση για σένα Χρήστο και για όποιον άλλο ξέρει.
Τις τελικές κολλήσεις στις σωλήνες του σασσί τις κάνουμε πριν η μετά τη
προσαρμογή των μηχανικών μερών στο σασσί?

Εννοώ όταν φτιάξουμε τις βάσεις για τη μηχανή, τη βάση για τη στήριξη του
σασμαν, τα "Π" που κουμπώνουν τα ψαλιδια και τα λοιπά σημεία στήριξης
της πίσω ανάρτησης οι σωλήνες του σασσί θα πρέπει να έχουν ήδη
κολληθεί κανονικά?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 02:16
από TheodoreSavvidis
Εγώ Γιώργο αυτό που έκανα ήταν να προσαρμόσω πρώτα τον κινητήρα,
σασμαν, κεντρικό, διαφορικό ώστε να δω αν θα χρειαστεί να κάνω κάποια
αλλαγή στο σασσι ( που χρειάστηκαν αρκετές μιας και δεν χωρούσαν ούτε η
χελώνα, ούτε το καρτερ ούτε το διαφορικό ) και μετά το κόλλησα καλά με 3αρι
ηλεκτρόδιο. Αφού το κόλλησα καλά έκανα τα Π και τα ψαλιδιά γιατί δεν
επηρεάζουν σε κάτι στο βασικό σασσι.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 07:41
από xrhstos
....

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ, 2007 10:04
από Kostas Papamichalis
Καλημέρα σε όλη την παρέα και απο εμένα ... Την γνώμη βέβαια περί κιλοδοκού ή στραντζαριστού την έχω ξαναπεί. Να μην γίνομαι κουραστικός. Και μόνο Γιώργο το ότι κολλάς το στραντζαριστό και σε κάποια σημεία ανοίγει τρύπα τα λέει όλα για το πόσο αδυνατίζει σε εκείνο το σημείο η αντοχή του σιδήρου, οπότε θέλει τρομερή προσοχή στις κολλήσεις σου, πρόβλημα που δεν έχεις στον κιλοδοκό. Ο Χρήστος που τυγχάνει να είναι καλός φίλος, συνάδελφος και ο άνθρωπος που ξεκινήσαμε και συνεχίζουμε μαζί τις κατασκευές μας έχει τρομερή εμπειρία σε θέματα κατασκευών που δοκιμάζονται εδώ και πολλά χρόνια και η γνώμη του και κατασκευές του για μένα είναι χρυσάφι εδώ και πέντε χρόνια που ασχολούμαστε με τα locosts. Οπότε να μην επαναλάβω ότι είπε ο Χρήστος. Πρόσεχε μόνο πολύ τις κολλήσεις για να μην εξασθενήσεις τις αντοχές του σασσί σου γιατί όλη η δουλειά σου ια στηριχτεί εκεί. Είναι οι κολόνες της οικοδομής σου. Καλημέρα και πάλι !!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Σεπ, 2007 10:37
από Pegan
Ξερουμε ποσο αντεχει αυτο το σασι απο πλευρας ιπποδυναμης?

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Σεπ, 2007 10:59
από TheodoreSavvidis
Αν έχεις το βιβλίο του Ron Champion και δεις στο τέλος στην 187 σελίδα μια
φωτο από έναν τρελό που το φόρτωσε 300hp!!! Αλλά δεν αναφέρει αν έχει
κάνει το απλό ή αν το έχει ενισχύσει.

25x25 σιδερα...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Σεπ, 2007 12:31
από Pegan
Δεν ξερω πως τα καταφερατε αλλα δεν βρισκω στρατζαριστο 25Χ25 και 1,6 παχος. :x
Αυτο που εχω βρει ειναι 25Χ25 και 1,8mm παχος :? .
Ισως και να ειναι καλυτερα μιας και δεν πιστευω αυτο να μου προσθεσει πανω απο 10 κιλα και αφου το μοτερ που σκευτομαι να βαλω θα ειναι αρκετα δυνατο, χρειαζομαι την παραπανω στοιβαροτητα.

Για να δουμε...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Σεπ, 2007 00:55
από ex_hustler
Η επωνυμία της εταιρίας που προμηθεύτηκα τα σίδερα είναι
Καλαιτζής Ευάγγελος και το τηλέφωνο είναι 210 2464613.
Η διεύθυνση τους είναι ΑΧΑΡΝΕΣ Θρακομακεδόνων 9Α ΤΚ 13672.

Δεν είχε απλά στρατζαριστά όταν ζήτησα εγώ αλλά με επίχρυσμα γαλβανιζέ.
Έχουν μια μικρή διαφορά στη τιμή. Καλύτερα Pegan να τους καλέσεις να
ρωτήσεις ακριβώς τιμή και τι έχουν.