Εγώ το σχεδιάζω όπως θα είναι στην πραγματικότητα. Δηλαδή ότι είναι κολλημένο είναι ένα κομμάτι στη σχεδίασή μου, και κυρίως αυτό το κάνω γιατί έτσι νοιώθω ασφαλής με το κομμάτι του FEA.χαιρετω την ομορφη παρεας σας!!!με λενε Βασιλη και προκειται να σχεδιασω με pro engineer ενα σασι με σκοπο την δομικη του αναλυση με πεπερασμενα στοιχεια στα πλασια της διπλωματικης μου..Η σχεδιαση εχει ηδη αρχισει..αυτο που ρωταω ειναι αν εσεις σχεδιασατε ολο το σασι σαν ενα part η με περισσοτερα απο ενα part πχ.top frame,bottom frame klp
Είναι πιθανό να συμβαίνει, έχει να κάνει με το πρόγραμμα που χρησιμοποιείς. Εγώ το έκανα από την αρχή κούφιο για να μην μπω σε διαδικασία μετά....μια αλλαη απορια ειναι εαν στο αρχικο σας σχεδιασμο οντως οι λαμαρινες ειναι κουφιες...γινεται να το σχεδιασεις ολο το σασι solid και μετα στο προγραμμα που θα χρησιμοποιησεις να βαλεις το αναλογο παχος στις λαμαρινες???????το προγραμμα με το οποιο θα κανω FEA ειναι το Comsol Multiphysics.......
Εξαρτάται αν το σασί που φτιάχνεις θα βγει στο δρόμο ή όχι.και μια τελευταια ερωτηση..απο σασι που εχω δει ολα σχεδον το πανο μερος ειναι πιο φαρδυ στο μερος του κινητηρα και πιο μπροστα με αποτελεσμα οι δοκοι που συνδεουν το πανω με το κατω μερος να δημιουργουν γωνιες που με δυσκολευουν στη σχεδιαση....εαν επιλεξω να σχεδιασω το πανω με το κατω μερος με ιδιες διαστασεισ θα υπαρχει προβλημα???
Εξαρτάται αν το σασί που φτιάχνεις θα βγει στο δρόμο ή όχι.Εγώ το σχεδιάζω όπως θα είναι στην πραγματικότητα. Δηλαδή ότι είναι κολλημένο είναι ένα κομμάτι στη σχεδίασή μου, και κυρίως αυτό το κάνω γιατί έτσι νοιώθω ασφαλής με το κομμάτι του FEA.χαιρετω την ομορφη παρεας σας!!!με λενε Βασιλη και προκειται να σχεδιασω με pro engineer ενα σασι με σκοπο την δομικη του αναλυση με πεπερασμενα στοιχεια στα πλασια της διπλωματικης μου..Η σχεδιαση εχει ηδη αρχισει..αυτο που ρωταω ειναι αν εσεις σχεδιασατε ολο το σασι σαν ενα part η με περισσοτερα απο ενα part πχ.top frame,bottom frame klp
Είναι πιθανό να συμβαίνει, έχει να κάνει με το πρόγραμμα που χρησιμοποιείς. Εγώ το έκανα από την αρχή κούφιο για να μην μπω σε διαδικασία μετά....μια αλλαη απορια ειναι εαν στο αρχικο σας σχεδιασμο οντως οι λαμαρινες ειναι κουφιες...γινεται να το σχεδιασεις ολο το σασι solid και μετα στο προγραμμα που θα χρησιμοποιησεις να βαλεις το αναλογο παχος στις λαμαρινες???????το προγραμμα με το οποιο θα κανω FEA ειναι το Comsol Multiphysics.......
και μια τελευταια ερωτηση..απο σασι που εχω δει ολα σχεδον το πανο μερος ειναι πιο φαρδυ στο μερος του κινητηρα και πιο μπροστα με αποτελεσμα οι δοκοι που συνδεουν το πανω με το κατω μερος να δημιουργουν γωνιες που με δυσκολευουν στη σχεδιαση....εαν επιλεξω να σχεδιασω το πανω με το κατω μερος με ιδιες διαστασεισ θα υπαρχει προβλημα???
σε ευχαριστω πολυ!!!βασικα θα δουλεψω με comsol οποτε θα ηθελα να επιλεξω ενα υλικο απο την εκει library και δε ξερω ποιο υλικο να βαλω...Το υλικό είναι ... ότι αγοράσεις.
Τα πιό κοινά είναι τίποτα. Δηλαδή δεν συμμορφώνονται με κάποια διεθνώς αναγνωρισμένη κατηγοριοποίηση. Αν επιμείνεις όμως μπορείς να βρεις ANSI 1010 ή πολύ καλύτερα ANSI 1020. Το δεύτερο είναι και το ποιό σύνηθες.
Poisson: 0.29
Elastic modulus: 2.05e+11 N/m^2
Shear modulus: 8e+10 N/m^2
Tensile strength: 420000000 N/m^2
Yield strength: 350000000 N/m^2
Density: 7870 kg/m^3
Ελπίζω να σε κάλυψα ...
Καλημέρα!!! Γιάννη αν κατάλαβα από το Tensile strength, το ANSI 1020 είναι το st42 που λέγαμε παληά, δηλαδή ένα σκαλί καλύτερο από το φτηνότερο που μπορεί να βρεθεί, το st37......πολύ καλύτερα ANSI 1020.
Poisson: 0.29
Elastic modulus: 2.05e+11 N/m^2
Shear modulus: 8e+10 N/m^2
Tensile strength: 420000000 N/m^2
Yield strength: 350000000 N/m^2
Density: 7870 kg/m^3
Καλό βράδυ,Καλημέρα!!! Γιάννη αν κατάλαβα από το Tensile strength, το ANSI 1020 είναι το st42 που λέγαμε παληά, δηλαδή ένα σκαλί καλύτερο από το φτηνότερο που μπορεί να βρεθεί, το st37.
Έχεις ιδέα που βρίσκεται από αντοχή το ανοξείδωτο 304 που χρησιμοποιώ εγώ; Κάτι έχω βρει αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες
Powered by phpBB and Board3. Theodore Savvidis - TSV.gr © 2007 - 2024