Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιουν, 2010 14:35
Κύριε καθηγητά,
Έχω πολύ δουλειά ακόμη για το σχεδιασμό του σασί. Θα πρέπει να ξεκινήσω με ένα αρχικό μοντέλο, το οποίο στη συνέχεια να το βελτιστοποιήσω στο FEA όσον αφορά το λόγο στρεπτικής ακαμψίας/βάρους.
Μετά από συμβουλές από τον Doug Milliken αρχικά θα πειραματιστώ θεωρητικά με χαμηλότερο λόγο wheelbase/track, κάτι που ούτως ή άλλως θα κάνει το αυτοκίνητο ταχύτερο αφού η μεταφορά πλευρικών φορτίων μειώνεται με τη μείωση του λόγου αυτού. Δηλαδή με χαμηλό λόγο τα ελαστικά πλέον φορτίζονται περισσότερο ομοιόμορφα κάτι που μόνο θετικά προσφέρει στη συμπεριφορά. Σε ερώτησή μου για το αν ο χαμηλότερος του 1.6:1 λόγος (είναι σχεδόν ο ίδιος με μιας Ferrari 360 Modena για παράδειγμα) θα κάνει το αυτοκίνητο ασταθές στις γρήγορες στροφές, η απάντησή του είναι πως εάν έχεις αρκετό downforce πίσω, η σταθερότητά σου θα είναι εγγυημένη.
Αυτός ο πειραματισμός θα επηρεάσει ταυτόχρονα και το offset των ζαντών που θα χρειαστώ και αυτό επίσης θα εξαρτηθεί και από τη γεωμετρία της ανάρτησης, τουλάχιστον μπροστά.
Όσο για το Άκερμαν, θα ήθελα να το κάνω ρυθμιζόμενο, κάτι που γίνεται μόνο με ρυθμιζόμενα steering arms στα άκρα. Οπότε μάλλον θα πρέπει να καταφύγω σε δικής μου σχεδίασης άκρα.
Ο δρόμος που έχω διαλέξει είναι δύσβατος, όπως καταλαβαίνεις!
Και μια εικόνα από το τελευταίο update στο σχέδιο..
Έχω πολύ δουλειά ακόμη για το σχεδιασμό του σασί. Θα πρέπει να ξεκινήσω με ένα αρχικό μοντέλο, το οποίο στη συνέχεια να το βελτιστοποιήσω στο FEA όσον αφορά το λόγο στρεπτικής ακαμψίας/βάρους.
Μετά από συμβουλές από τον Doug Milliken αρχικά θα πειραματιστώ θεωρητικά με χαμηλότερο λόγο wheelbase/track, κάτι που ούτως ή άλλως θα κάνει το αυτοκίνητο ταχύτερο αφού η μεταφορά πλευρικών φορτίων μειώνεται με τη μείωση του λόγου αυτού. Δηλαδή με χαμηλό λόγο τα ελαστικά πλέον φορτίζονται περισσότερο ομοιόμορφα κάτι που μόνο θετικά προσφέρει στη συμπεριφορά. Σε ερώτησή μου για το αν ο χαμηλότερος του 1.6:1 λόγος (είναι σχεδόν ο ίδιος με μιας Ferrari 360 Modena για παράδειγμα) θα κάνει το αυτοκίνητο ασταθές στις γρήγορες στροφές, η απάντησή του είναι πως εάν έχεις αρκετό downforce πίσω, η σταθερότητά σου θα είναι εγγυημένη.
Αυτός ο πειραματισμός θα επηρεάσει ταυτόχρονα και το offset των ζαντών που θα χρειαστώ και αυτό επίσης θα εξαρτηθεί και από τη γεωμετρία της ανάρτησης, τουλάχιστον μπροστά.
Όσο για το Άκερμαν, θα ήθελα να το κάνω ρυθμιζόμενο, κάτι που γίνεται μόνο με ρυθμιζόμενα steering arms στα άκρα. Οπότε μάλλον θα πρέπει να καταφύγω σε δικής μου σχεδίασης άκρα.
Ο δρόμος που έχω διαλέξει είναι δύσβατος, όπως καταλαβαίνεις!
Και μια εικόνα από το τελευταίο update στο σχέδιο..