Σελίδα 2 από 19

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Ιαν, 2008 19:59
από Echidna
Pragmatika entupwsiastika!
Mpravo re file exeis meraki! Pisteuw pws to autokinito sou 8a vgei polu wraio!
Posa edwses an epitrepetai gia ton e3oplismo?
Ti moter skeftesai na valeis?
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :D

Έχω δώσει αρκετά χρήματα για τον εξοπλισμό μέχρι ώρας, αλλά αν το project αποδειχθεί επιτυχηνένο, ίσως τον ξαναχρειαστώ! :)

Όσον αφορά τον κινητήρα, κατά πάσα πιθανότητα θα στραφώ προς Yamaha R1.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Ιαν, 2008 20:05
από kastrato
polu kalo moter. 8es to karmilaterato h to injection?
Paradw3os ex8es espase ena apo ta poio grhgora R1 ths a8hnas pou tunxanei na einai tis oikogeneias gia poto pata to link apo katw

http://s148.photobucket.com/albums/s30/ ... 7%20Turbo/

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν, 2008 13:57
από Echidna
Ολοκλήρωσα πλέον και την κατσσκευή της "μούρης" του seven. Όπως λέει και ο Chris Gibbs πρόκειται για το δυσκοκολότερο κομμάτι στην κατασκευή ολόκληρου του σασί. Και κατάλαβα ότι έχει απόλυτο δίκιο!
Διπλές γωνίες, κοψίματα, λυγίσματα και δε συμμαζεύεται! Τελικά μπορεί να αφιέρωσα λίγο χρόνο παραπάνω, όμως πέτυχα φοβερά καλή ακρίβεια (δείτε και το γωνιόμετρο στις 154.3 μοίρες :) )
Ύστερα κόλλησα και τα κάθετα uproght tubes και τέλος δοκίμασα με τις επάνω μεγάλες δοκούς (χωρίς να τις κόψω και κολλήσω ακόμη) ώστε να πάρω μια πρώτη γεύση από τη μορφή που πρόκειται να πάρει το σασί.
Πώς σας φαίνεται; :D

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν, 2008 20:36
από Echidna
Λίγη εξέλιξη στο σασί και αυτά για σήμερα! :)

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν, 2008 23:49
από Echidna
Μερικά βήματα και για σήμερα...
Πλέον αρχίζει και σχηματοποιείται και αρχίζει να παίρνει τη μορφή ενός σασί! :D
Η Telmig δουλεύει άψογα, τα χέρια μου πονάνε (αμέλησα να φορέσω γάντια στις τελευταίες κολλήσεις για να έχω καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια στο κόλλημα), τα σίδερα λιγοστεύουν και η κατασκευή γίνεται ολοένα και πιο στιβαρή :)

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2008 00:08
από Echidna
Μια εξέλιξη και για το πίσω τμήμα σήμερα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2008 12:46
από ex_hustler
Μπράβο σου, πολύ καλή δουλειά κάνεις! Σύντομα θα τελειώσεις το σασσί όπως προχωρας. Έχεις κάποιο άτομο να σε βοηθάει να σου κρατάει τα σίδερα ή προχωράς μόνος σου?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2008 13:33
από kastrato
me auth thn taluthta mporeis na kaneis kai paragwgh fantazomai.
ena thn vdomada kai ploutises...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2008 15:23
από Echidna
Μπράβο σου, πολύ καλή δουλειά κάνεις! Σύντομα θα τελειώσεις το σασσί όπως προχωρας. Έχεις κάποιο άτομο να σε βοηθάει να σου κρατάει τα σίδερα ή προχωράς μόνος σου?
Σ'ευχαριστώ!
Φυσικά έχω ξεχάσει να αναφέρω ότι σε αυτή την προσπάθεια έχω την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια του αδερφού μου, ο οποίος όχι απλά με βοηθά αλλά ουσιαστικά το φτιάχνουμε μαζί! :)
me auth thn taluthta mporeis na kaneis kai paragwgh fantazomai.
ena thn vdomada kai ploutises...
Πραγματικά ούτε κι εγώ περίμενα ότι θα προχωρούσα τόσο γρήγορα. Και να σκεφτείς ότι έχω ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. Το σημαντικό είναι ότι δίνω όσο περισσότερη προσοχή είναι δυνατόν στις λεπτομέρειες και στην ακρίβεια. Κι ας αργήσω λίγο παραπάνω.

Όσο για την παραγωγή, πραγματικά το σκέφτομαι! :D
Ο εξοπλισμός υπάρχει, οπότε γιατί όχι; Let's wait and see! :)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2008 17:12
από Echidna
Σκέφτομαι ακόμη να ξεφύγω λίγο από τη συνηθισμένη οδό του κλασικού 7even και να πρωτοτυπήσω λίγο σχεδιάζοντας μια inboard ανάρτηση και δικής μου σχεδίασης αμάξωμα από fiberglass ή carbon, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική του συμπεριφορά σε ειδικό πρόγραμμα CFD.
Ελπίζω σε λίγο καιρό να είμαι σε θέση να ξεκινήσω να πειραματίζομαι στην κατασκευή "κομματιών" από fiberglass και carbon!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2008 21:45
από Echidna
Κάτι λίγα και για σήμερα. Ολοκληρώθηκε η ουρά και κόλλησα και τα δύο διαγώνια σίδερα στο πάνω μέρος του ρύγχους.
Μπορεί να φαίνονται λίγα, αλλά ξόδεψα αρκετό χρόνο ώστε να κόψω τους σωλήνες με ακρίβεια. Από τους πιο δύσκολους σωλήνες με διπλές γωνίες και μερικές από αυτές μεγαλύτερες των 47 μοιρών, η οποία είναι και η μέγιστη που μπορεί να κόψει το Rage3.

Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2008 22:51
από DUKE
Σκέφτομαι ακόμη να ξεφύγω λίγο από τη συνηθισμένη οδό του κλασικού 7even και να πρωτοτυπήσω λίγο σχεδιάζοντας μια inboard ανάρτηση και δικής μου σχεδίασης αμάξωμα από fiberglass ή carbon, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική του συμπεριφορά σε ειδικό πρόγραμμα CFD.
Ελπίζω σε λίγο καιρό να είμαι σε θέση να ξεκινήσω να πειραματίζομαι στην κατασκευή "κομματιών" από fiberglass και carbon!

An xereis kala kai to CFD eisai arxontas!!
Exw anthrwpo gia kaloupia klp an xreiazesai.
An mporeis na anafereis k poses wres sou pernei kathe tmhma tou autokinhtou nomizw tha einai poly endiaferon.
Apo Donnor car ti les?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2008 22:55
από Echidna
Σκέφτομαι ακόμη να ξεφύγω λίγο από τη συνηθισμένη οδό του κλασικού 7even και να πρωτοτυπήσω λίγο σχεδιάζοντας μια inboard ανάρτηση και δικής μου σχεδίασης αμάξωμα από fiberglass ή carbon, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική του συμπεριφορά σε ειδικό πρόγραμμα CFD.
Ελπίζω σε λίγο καιρό να είμαι σε θέση να ξεκινήσω να πειραματίζομαι στην κατασκευή "κομματιών" από fiberglass και carbon!

An xereis kala kai to CFD eisai arxontas!!
Exw anthrwpo gia kaloupia klp an xreiazesai.
An mporeis na anafereis k poses wres sou pernei kathe tmhma tou autokinhtou nomizw tha einai poly endiaferon.
Apo Donnor car ti les?
Τις καθημερινές ξοδεύω το πολύ 3 ώρες για κάθε βήμα/ημέρα.
Γυρνάω αρκετά αργά στο σπίτι από τη δουλειά (γύρω στις 7 το απόγευμα) οπότε δεν έχω στη διάθεσή μου πάνω από 3 ώρες την ημέρα.

Για donor car κατά 99% Ford Sierra. Με βολεύει και η δουλειά μου σε αυτό! :wink:

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ, 2008 16:49
από kastrato
sunexizw na entupwsiazomai!!
Aneferes fiberglass kai carbon. Loipon an o kaneis apo carbon 8a zhlepsw polu alla elpizw na mou ftia3eis kai mena liga komatia argotera giati to diko mou einai kata to 1/3 carbon auth thn stigmh (deite section MK gia na deis poia komatia exw kanei carbon) 8elw na kanw kai to upoloipo alla 8elei polla lefta.
Oso anafora thn aerodunamikh diale3es polu la8os ama3i gia na ftia3eis thn aerodunamikh. Ta seven exoun aerodunamikh psugeiou, kalutera na eftiaxnes integrale as poume. Mhn prospa8iseis exoun prospa8isei alloi prin apo esena opws h playskool motosport, h cat motorsport kai poloi poloi alloi me pragmatika apogouteutika kai geleia apotelesmata.
Opws legane oi palioi h aerodunamikh einai gia flwrous vale panw polla aloga kai 8a strwsei! Egw den uposthrizw auth thn apopsh alla me ta seven den mporeis na kaneis kai polla.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ, 2008 16:59
από Echidna
Αν οι δοκιμές μου πάνε καλά (ελπίζω να αρχίσω σε λίγο καιρό) θα έχεις ό,τι θέλεις, εάν είναι κάτι που μπορώ να φτιάξω φυσικά!

Όσον αφορά την αεροδυναμική, συμφωνώ ότι η αεροδυναμική ενός κλασικού 7even είναι απογοητευτική, όμως προσανατολίζομαι προς την κατασκευή ενός εντελώς δικού μου αμαξώματος, κάτι αντίστοιχο με εκείνα που φοράνε τα αγωνιστικά της κλάσης RGB του 750 Motor Club. Εννοώ κάτι τέτοιο:

Εικόνα Εικόνα