Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 19 Οκτ, 2008 11:29

    wraia 8odwrh! Apo ti einai ola auta? sierra?
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 19 Οκτ, 2008 11:34

    Ναι Γιώργο, από Sierra είναι.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 19 Οκτ, 2008 11:35

    kai o pisw a3onas ap oti einai?
    epishs sierra?
    An nai skepsou mhpws valeis kanena allo diaforiko pou na einai elafrutero giati to sierra zugizei oso to feggari...
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 26 Οκτ, 2008 11:12

    Εντάξει, δεν είναι και τόσο τραγικά βαρύ το διαφορικό του Sierra. Ζυγίζει γύρω στα 21 κιλά.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 26 Οκτ, 2008 11:30

    dhladh na skefteis oti einai to trito pio varu e3arthma sto ama3i mou. Prwto einai to moter 60 kila meta to klouvi 28 kila kai meta to diaforiko 21 kila.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 26 Οκτ, 2008 11:47

    Η καλύτερη λύση είναι διαφορικό από Land Rover Freelander που ζυγίζει 15 κιλά, αλλά άντε να το βρεις...

    Παρέλαβα και τα υπόλοιπα πράγματα, διαφορικό, ημιαξόνια, δίσκους, δαγκάνες, χειρόφρενο. Θα βάλω φωτογραφίες μόλις τα έχω έτοιμα πλυμένα!
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 26 Οκτ, 2008 18:34

    to freelander einai kalh magkia alla einai polu makru to ratio tou gia ta dika mou dedomena. Gia auto den to protimhsa. To vriskeis eukola apo to ebay alla prepei na tropopoihseis ta driveshafts gia na mpei.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Gigi
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος, 2008 19:18

    από Gigi » Δευ 27 Οκτ, 2008 09:18

    Freelander box με μπλοκε Quaife φοραω εγω, και με σχεση 1:3.6 εχει περιπου 215χαω τελικη με αρκετα κοντες σχεσεις.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 27 Οκτ, 2008 12:19

    foras mploke gigi? pws sumperiferetai? emena mou eipan oloi na mhn valw mploke... mallon giati eimai koulos...
    les na valw??
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Gigi
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος, 2008 19:18

    από Gigi » Δευ 27 Οκτ, 2008 13:14

    foras mploke gigi? pws sumperiferetai? emena mou eipan oloi na mhn valw mploke... mallon giati eimai koulos...
    les na valw??
    Mε τοση λιγη εμπειρια σε BEC Κit-car ολοι κουλοι θεωρουμαστε :)
    Το μπλοκε ανεξαρτητως εμπειριας ειναι απαραιτητο για την πιστα .
    Στον δρομο ισως φοβιζει τον αμυητο,αλλα μεσα στην πιστα βοηθαει
    παρα πολυ και κανει το αυτοκινητο πολυ πιο ελεγξιμο .
    Θα σου προτεινα να πας 2-3 φορες πιστα,να δεις το αυτοκινητο και να το βαλεις μετα για να καταλαβεις την διαφορά.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 27 Οκτ, 2008 16:09

    twra epeidh agorasa kai to kart den paizei fragko opote 8a arghsei to mploke 8elei den 8elei... alla einai sta upopshn...
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    από Psilos » Δευ 27 Οκτ, 2008 16:27

    Δεν πειράζει, το καρτ έχει 100% μπλοκέ οπότε θα το μάθεις εκεί πρώτα :D

    Καθόλου σπινιάρισμα εσωτερικού τροχού με το μπλοκέ, ποιο ομοιογενής συμπεριφορά αλλά πρέπει να ξέρεις πότε θα διώξει όλο μαζί γιατί ΔΕΝ προειδοποιεί (αν το σπινιάρισμα του εσωτερικού μπορεί να θεωρηθεί προειδοποίηση...).
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 07 Νοέμ, 2008 21:36

    Κατέφθασε το ρολό του carbon! :D
    Το Σαββατοκύριακο αυτό θα είμαι busy! 8) :D

    Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Παρ 07 Νοέμ, 2008 21:59

    Perimenoume na doume apotelemata !!
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 09 Νοέμ, 2008 11:37

    Λοιπόν, το καλούπι είναι έτοιμο. Ουσιαστικά χθες έφτιαξα το πλακάκι από το οποίο περνά η κολώνα (CP16) και το οποίο είναι ακριβώς αυτό που θα μπορούσε να τοποθετηθεί και στο αμάξι.


    Εικόνα

    Λίγη λεπτοδουλειά εδώ για να βγει το καλούπι όσο το δυνατόν καλύτερο

    Εικόνα

    Και εδώ είναι το τελικό καλούπι το οποίο φτιάχτηκε από 4 στρώσεις fiberglass twill 2x2, 192g/sqm και με μερικές λωρίδες ενίσχυσης στο ενδιάμεσο από το ίδιο ύφασμα.

    Εικόνα

    Και εδώ η "καλή" του επιφάνεια.
    Ήταν λίγο παίδεμα αλλά και αγωνία μέχρι να βγει από το μεταλλικό κομμάτι. Ακούγονταν κάποια δυνατά κρακ και νόμιζες ότι το καλούπι θα βγει σπασμένο. :P

    Εικόνα

    Εικόνα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες