Πολύ ενδιαφερον.. Αεροδυναμικά δεν καταλαβα πως θα προκείψουν τα οφέλη. Αφου θα βγει φαρδύτερο, θα έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια (βεβαια και περισσοτερο χώρο να πειραματιστεις αεροδυναμικα).
Οσο αφορα την ασφάλεια σε αυτα τα οχήματα καλό είναι να το ξεχάσουμε γιατί ακομα και με αυτο το ντιζαιν αν έρθει κατι προς τα πάνω μας (η εστω αν παμε εμεις πανω του) πολύ απλά το στρατζαριστο θα μας κόψει τα κόκκαλα. Το καλυτερο λοιπόν που έχουμε να κάνουμε είναι να δώσουμε έμφαση στην ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Αν δεν αλλάξει η γεωμετρια και δεν βγουν οι τροχοι αρκετά πιο έξω μιλαμε και για ενα σχέδιο αρκετά διαφορετικο απο του 7 οπως το ξέραμε σήμερα.
Οπως και να έχει καμία έτοιμη λυση δεν σου κάνει απο πλευρας Bodykit.
Αληθεια Θπδωρή τι σκοπευεις να κάνεις σ αυτον τον τομέα? Ϊσως να μπορώ να βοηθήσω.
Οσον αφορά την πεταλιέρα, την δοκίμασες καθόλου πρακτικα, και ρωτάω μονο και μόνο επειδή τα πετάλια έχουν εναν πολύ περίεργο τρόπο που πρεπει να κάτσουν (σε σχέση με τα πολιτικά αυτοκίνητα περιεγο, οχι με τις φόρμουλες). Έιχα κάνει το λάθος να χρησιμοποιήσω αυτες που έχει η Rally Design gia Escort MK2 με κάποιο modification (ανεπυτιχώς όμως) μιας και η γωνία των πεταλίων ηταν για να τα πατας απο πανω σε 40 μοιρες και όχι ευθεία σε 90 μοιρες.
Οπως και να έχει, γιατι δεν σκέφτηκες την παρακάτω που είναι και floor mounted?
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... m2lktup6l4
Άν είναι να ξαναφτιάξεις για εσένα με ενδιαφέρει παντως.
Οσο αφορά τον κινητήρα και για οτιδήποτε άλλο φτιάχνεις είμαι σίγουρος η αποτυχια είναι μια έννοια που δεν θα την δεχτείς.
Να ξερεις οτι ως μηχανολόγος σε έχω πρότυπο.