Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    από Psilos » Πέμ 11 Δεκ, 2008 22:44

    Αν συνεχίσεις έτσι.......θα βάλω τα κλάματα!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!

    Για προχώρα, για προχώρα...
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Παρ 12 Δεκ, 2008 11:34

    Εξαιρετικό !!
    Πραγματικά το αυτοκίνητό σου θα είναι όνειρο !!!
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    Re: Εξαίρετος ...

    από Echidna » Παρ 12 Δεκ, 2008 21:58

    Εικόνα Αγαπητέ Echidna η ποιότητα της δουλείας σου αποτελεί έμπνευση για εμένα ...

    Είσαι πολύ μπροστά !!! Εύχομαι το carbon να σου βγει τέλειο.

    Αν σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά σε αυτό. Ο τύπος βέβαια φτιάχνει αεροπλάνο με structural fiberglass αλλά νομίζω ότι έχει αρκετά tips που μπορούν να βοηθήσουν στο vacuum ...
    Σε ευχαριστώ Γιάννη! Καλή επιτυχία και σε εσένα!
    Στο λινκ που παραθέτεις η διαδικασία λέγεται vacuum infusion. Είναι ένα σκαλί πιο πάνω από τη διαδικασία vacuum bagging που κάνω εγώ τώρα. Μόλις τελειοποιήσω το vacuum bagging θα καταπιαστώ και με το infusion για το οποίο απαιτείται λίγος εξοπλισμός επιπλέον. Ουσιαστικά με το infusion ξεχνάς το hand layup και τα πινέλα, απλά βάζεις το carbon μαζί με τα peel ply (release fabric), perforated film και breather material πάνω στο καλούπι, τα κλείνεις με τη σακούλα, δημιουργείς υποπίεση και με τη βοήθεια ενός δοχείου που λέγεται pressure pot, η ρητίνη απλά κυλά μόνη της από ένα "κουβά" μέσα στο καλούπι υγραίνοντας το carbon. Βασική προυπόθεση για να κάνεις infusion είναι η επίτευξη υψηλών τιμών υποπίεσης, κάτι που δεν είναι και τόσο καθοριστικό στο vacuum bagging. Επόμενο στάδιο είναι το pre-preg με sandwich honeycomb, αλλά αυτός ο στόχος είναι λίγο μακρινός ακόμη... :D
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 12 Δεκ, 2008 22:02

    Αν συνεχίσεις έτσι.......θα βάλω τα κλάματα!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!

    Για προχώρα, για προχώρα...
    Ευχαριστώ ψηλέ! :D
    Όταν θα τελειοποιήσω τη διαδικασία εφαρμογής του PVA (το PVA είναι ένα υγρό το οποίο το απλώνεις πάνω στο καλούπι και μετά από 1-2 ώρες παγώνει και γίνεται ένα ελαστικό φιλμ και σκοπός του είναι να αποφευχθεί ο κίνδυνος να κολλήσει για πάντα το κομμάτι με το καλούπι) τότε τα αποτελέσματά μου θα είναι ακόμη καλύτερα. Το αρνητικό του PVA είναι ότι αφήνει στην επιφάνεις του κομματιού ένα ελάχιστο "γρέντζο" το οποίο το αποκαλούν orange peel. Μοιάζει με την επιφάνεια του πορτοκαλιού. Παρ'όλα αυτά στο δικό μου κομμάτι αυτό δεν ήταν και τόσο εμφανές, σχεδόν καθόλου. Το κομμάτι μου βγήκε πολύ λείο και όμορφο. Ίσως να είναι πολύ καλή η ποιότητα του PVA που πήρα, ήταν και ακριβούτσικο... :twisted:
  • Άβαταρ μέλους
    Gigi
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος, 2008 19:18

    από Gigi » Σάβ 13 Δεκ, 2008 13:15

    Kαταπληκτικο αποτελεσμα!!Νομιζω οτι αρχιζεις και πλησιαζεις εργοστατσιακα στανταρς.Συγχαρητηρια
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 14 Δεκ, 2008 11:16

    Mpravo polu kalo!!!
    ante ante proxora na paroume seira 8eloume kai emeis na mas ftia3eis carbon antallaktika!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 25 Ιαν, 2009 14:59

    Μια έτοιμη πεταλιέρα, που ολοκλήρωσα χθες. Βασικά δεν είναι δική μου, την έχω φτιάξει για έναν τύπο στην Αγγλία που φτιάχνει Locost με σασί από ανοξείδωτες δοκούς! Πώς σας φαίνεται;

    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 25 Ιαν, 2009 15:02

    Επίσης ετοιμάζω και ένα νέο σχέδιο για διπλή αντλία φρένων με balance bar, σχεδιασμένη 100% σε CAD. Μια πρώτη εικόνα... :mrgreen:

    Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 25 Ιαν, 2009 18:58

    kataplhktikh einai!!!!
    se perimena shmera den hr8es telika...
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 25 Ιαν, 2009 21:12

    Έλα ρε Γιώργο, συγνώμη ρε συ που δεν ήρθα, αλλά φοβήθηκα μήπως κολλήσω στα μπλόκα ρε γαμώτο... :(
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 26 Ιαν, 2009 00:28

    exeis dikio
    to allo sk tote
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Δευ 26 Ιαν, 2009 18:03

    Όπως πάντα εξαιρετική δουλειά.

    Με τί την έχεις βάψει και πόσα χέρια ?
    (εγώ πειραματίστηκα με μπογιά που βάφει σε σκουριά {όχι hammerite, κάποιο ελληνικό κλώνο} γιατί έβαψα μία δεξαμενή πετρελαίου και scrap που ήταν μέσα στην σκουριά, αλλά το αποτέλεσμα δεν βγήκε ούτε κατά διάνοια τόσο καλό...)
    Ποιό CAD χρησιμοποιείς και ποιό FEA ?
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 26 Ιαν, 2009 19:36

    Γιάννη, powdercoating! Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες.
    CAD χρησιμοποιώ CATIA (που είναι και το αγαπημένο μου και το πρώτο που χρησιμοποίησα στα φοιτητικά μου χρόνια), Solidworks και για FEA πάλι της Solidworks.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Echidna την Δευ 26 Ιαν, 2009 19:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 26 Ιαν, 2009 19:40

    Αυτές τις μέρες φτιάχνω και ένα carbon exhaust heatshield για έναν Άγγλο που μου έχει παραγγείλει και πεταλιέρα. Το καλό με το heatshield αυτό είναι ότι θα χρησιμοποιήσω ρητίνη όχι εποξική αλλά βινυλεστερική, η οποία θα αντέχει σε θερμοκρασίες έως τους 150 βαθμούς Κελσίου (την έχω παραγγείλει αλλά τώρα με τα μπλόκα... το κέρατό μουμέσα... :evil: ). Θα ήταν επικίνδυνο να χρησιμοποιήσω την απλή εποξική που έχω.
    Μόλις έχω τα πρώτα αποτελέσματα θα ποστάρω και φωτογραφίες.

    Γιώργο, ελπίζω να σε προλάνω πριν φύγεις για φαντάρος. :P
    Αν είναι ελεύθερος και ο DUKE καλό θα ήταν να κανονίζαμε μαζί.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 26 Ιαν, 2009 21:37

    8odwrh feugw stis 9 fev gia fantaros o Duke einai hdh mesa den 3erw pote pairnei adeia.
    Elpizw na se doume prin fugw gia mesa...
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 41 επισκέπτες