Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 15 Ιουν, 2008 15:36

    Μια γεύση του τί έχω φτάξει μέχρι ώρας.

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 15 Ιουν, 2008 16:11

    mpravo re 8odwrh polu kalh douleia!!!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 15 Ιουν, 2008 21:36

    Σ'ευχαριστώ ρε Γιώργο!

    Η πλάκα στήριξης του διαφορικού. Είναι σε αρχικό στάδιο, θέλει αρκετή δουλειά ακόμα.

    ΕικόναΕικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τετ 18 Ιουν, 2008 21:42

    Έφτιαξα σήμερα τα λαμάκια στήριξης του πεντάλ του γκαζιού και τοποθέτησα το πεντάλ δοκιμαστικά ώστε να πάρουμε μια πρώτη γεύση. Πώς σας φαίνεται; :P

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 19 Ιουν, 2008 01:37

    kalo fenetai.
    poso elaftutero einai apo ena aplo petal gkaziou?
    giati to poso poio an8ektiko den nomizw oti paizei rolo afou osoi exoume sumvatika petal den exoun spasei pote oute exw akousei kati tetoio na ginete opote to pleonektima pou exei to diko sou einai to varos swsta?
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Πέμ 19 Ιουν, 2008 06:17

    Όχι τίποτα τραγικό. Είναι περίπου 15 gr ελαφρύτερο, αλλά παρόλα αυτά έχει και μεγαλύτερη αντοχή διότι οι τάσεις κατανέμονται καλύτερα. Όπως το λες είναι, το πεντάλ γκαζιού δεν δέχεται ιδιαίτερες δυνάμεις, η ουσία ήταν η μείωση βάρους αλλά και η αισθητική.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 19 Ιουν, 2008 14:12

    ais8htika sigoura einai poio omorfo!! twra 15 gr den 8a kanoun kamia diafora.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Πέμ 19 Ιουν, 2008 19:05

    Τα 15 γραμμάρια σίγουρα δε θα προσφέρουν τίποτα με την απουσία τους, αλλά αν σκεφτείς ότι είναι μείωση βάρους 10% τότε νομίζω ότι αποκτά άλλο ενδιαφέρον. Αν η ίδια τακτική ακολουθηθεί για τα περισσότερα κομμάτια της κατασκευής, τότε στο τέλος θα γλιτώσω αρκετά κιλά.
    Είδα ότι ο Gibbs σε αρκετά του σχέδια είναι αρκετά "large" στο θέμα του βάρους και αυτό με αγχώνει λίγο. λλωστε το τελικό αποτέλεσμα μιας εξέλιξης είναι προϊόν πολλών επιμέρους και φαινομενικά ανούσιων βελτιώσεων.
    Κι αν στο τέλος αποδειχθεί ότι αυτές οι βελτιώσεις έγιναν για το τίποτα, τουλάχιστον θα ξέρεις ότι έβαλες κι εσύ το χεράκι σου και τη δική σου πινελιά και δεν αντέγραψες στεγνά τα σχέδια ενός βιβλίου!
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 20 Ιουν, 2008 02:35

    swsta polu swsta.
    3erw kapoion pou ekopse kai oses vides proe3ixan gia na meiwsh ki allo to varos.
    Vevaia to vrhskw upervoliko auto alla sumbaskw
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 23 Ιουν, 2008 21:16

    Τα πεντάλ γκαζιού και συμπλέκτη είναι πλέον 100% έτοιμα!Το πεντάλ του φρένου θέλει λίγη δουλειά ακόμη αφού είναι το πιο απαιτητικό από τα τρία.

    Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Σάβ 28 Ιουν, 2008 11:47

    File wraios, poly wraios mporw na pw.
    Xefeugeis apo th logikh tou locost. Epitrepste mou na pw, pws oti einai locost me thn pragmatikh ennoia einai mia pipa kai to katalaba twra pou eida oles tis gyfties pou eixe to amaxi mou panw tou.
    Kalytera na to eftiaxna monos apo thn arxh.
    Kalo kouragio file kai mhn masas.
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 28 Ιουν, 2008 17:07

    Σ'ευχαριστώ πολύ!
    Απλά προσπαθώ ό,τι φτιάχνω να το κάνω όσο καλύτερα μπορώ. Και η πράξη έχει δείξει ότι το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από μια σειρά μικρών λεπτομερειών. Αν φτάσεις να πεις "εντάξει μωρέ, λίγα γραμμάρια είναι" τότε αυτό στο τέλος θα συσσωρευτεί και το αποτέλεσμα θα βγει εκτός αρχικών προδιαγραφών!
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 30 Ιουν, 2008 19:56

    Έτοιμα και τα 3 πεντάλ! Το πεντάλ του φρένου σαν αίσθηση στο χέρι ήταν εμφανώς ελαφρύτερο όταν έγιναν οι τρύπες. Το ξέρω ότι πρόκειται για λεπτομέρεια αλλά οι πολλές λεπτομέρειες είναι αυτές που δημιουργούν τη διαφορά. Ας ελπίσω ότι θα μπορέσω να διατηρήσω την προσοχή σε λεπτομέρειες ώστε να καταφέρω να πιάσω το στόχο του under500... :sneaky:

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 04 Ιούλ, 2008 03:37

    ama valeis moter apo mhxanh telika sigoura 8a eisai katw apo 500, arketa katw 8a elega...
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 04 Ιούλ, 2008 19:08

    ama valeis moter apo mhxanh telika sigoura 8a eisai katw apo 500, arketa katw 8a elega...
    Μακάρι Γιώργο, αλλά αν δε δώσω σημασία σε κάθε λεπτομέρεια μου φαίνεται ότι δε θα είναι τόσο εύκολο, μιας και ο Chris Gibbs είναι λίγο "large" στα σχέδιά του! Για παράδειγμα οι πλάκες στήριξης του διαφορικού στα σχέδια του Gibbs περισσότερο ταιριάζουν σε Caterpillar παρά σε Seven...

    Πήρα κι ένα κομπρεσέρ αέρος, που θα μου χρειαστεί στα βαψίματα, για την ηλεκτροστατική βαφή και για την plasma.

    Εικόνα

    Προχώρησα λίγο και το pedalbox εχθές, ενώ σήμερα πήρα ένα κομμάτι teflon για την έδραση των πεντάλ. Θα χρειαστεί να το πάω στον τόρνο για να μου το κόψουν στα μέτρα που θέλω. Μετά θα είμαι έτοιμος να μπαίνω μέσα και να πατάω γκάζι, φρένο και συμπλέκτη... :P :lol:

    Εικόνα
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Echidna την Παρ 04 Ιούλ, 2008 19:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες