Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    ngt
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 4
    Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν, 2008 15:30

    από ngt » Παρ 14 Μαρ, 2008 01:39

    Προσοχη με τις αναθυμιασεις του γαλβανιζε ειναι τοξικοι λογω του ψευδαργυρου. Βαλε κανα ανεμιστηρα να φευγει ο καπνος παραπερα
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Παρ 14 Μαρ, 2008 14:34

    Echidna.
    Auto pou proteines na kaneis. Eimai mazi sou 100%.
    Epilegeis oti kommati thes to bazeis kainourio h reconditioned k exeis gia panda to kefali sou hsyxo. Ftiaxneis kati para poly wraio. Mh tsigouneuteis. Egw ta plhrwnw apo thn arxh ta pragmata..

    Ase pou meta epilegeis oti sasman theleis, oti diafoiko koronopinia klp.
    100% mazi sou.
    K se oti mporw na se boh8hsw apo aglia pes mou.

    Krima pou den eisai atikh kai ithela na mou kollhseis 2 sidera..
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 14 Μαρ, 2008 22:15

    Duke μπορεί να στα κολλήσει ο γιώργος αν του το ζητήσεις ευγενικά.
    Σε κάθε project ότι καλύτερο μπορεί να μπει ανάλογα με το πορτοφόλι του καθενός είναι καλο να μπαίνει.
    Το μεταχειρισμένο συμφέρει περισσότερο και το καινούργιο είναι πάντα καλύτερο αυτό είναι ο κανόνας
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 23 Μαρ, 2008 08:33

    Λίγη καθυστέρηση στην πορεία του project λόγω σχεδόν παντελούς έλλειψης ελεύθερου χρόνου... :/
    Έχω σχεδόν ολοκληρώσει όμως το σχεδιασμό του σασί σε CAD απ' όπου θα μπορέσω να κάνω δομική ανάλυση με τη βοήθεια προγράμματος FEA.
    Μπορεί να φαίνεται λίγο μη παραγωγικό ως στάδιο και εξέλιξη όμως εγώ τη θεωρώ ως ίσως τη σημαντικότερη εφόσον θα μου επιτρέψει να κάνω εκείνες τις διορθώσεις/μεταβολές στο σασί που θα χρειαστούν ώστε να αυξηθεί η ακαμψία του χωρίς να αυξηθεί δραματικά το βάρος του. Δυστυχώς το laptop μου δεν μπορεί να σηκώσει την ανάλυση ενός τόσο πολύπλοκου δικτυώματος, και θα χρειαστεί να περιμένω λίγο ώστε να επαναφέρω το PC μου σε κατάσταση... πλήρους λειτουργίας ώστε να ξεκινήσω την ανάλυση.

    Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Τρί 25 Μαρ, 2008 12:33

    Kalo kouragio aderfe..
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    clovis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 14
    Εγγραφή: Παρ 14 Σεπ, 2007 21:53
    Τοποθεσία: Σαλονίκη

    από clovis » Τρί 25 Μαρ, 2008 19:16

    Συγχαρητήρια φίλε, πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά, καλή συνέχεια.

    Τώρα με βάζεις σε σκέψεις να ξεκινήσω και εγώ το σασί μου, χωρίς να έχω το donor car, θα δω...
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τρί 25 Μαρ, 2008 22:00

    Συγχαρητήρια φίλε, πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά, καλή συνέχεια.

    Τώρα με βάζεις σε σκέψεις να ξεκινήσω και εγώ το σασί μου, χωρίς να έχω το donor car, θα δω...
    Σ' ευχαριστώ πολύ!
    Ούτε κι εγώ είχα donor car όταν ξεκίνησα. Για την ακρίβεια δεν έχω ακόμη donor car και μάλιστα δεν έχω καταλήξει αν θα προμηθευτώ τα ανταλλακτικά με κάποιον τρόπο (είτε καινούργια είτε ΜΤΧ) ή αν θα αγοράσω τελικά ένα donor car.
    Ξεκίνα το σασί και στην πορεία βλέπεις τί κάνεις! :wink:
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τρί 25 Μαρ, 2008 22:01

    Ολοκληρώνοντας πλέον το υποπλαίσιο της πίσω ανάρτησης, κατέληξα τελικά στο χωροταξικό κομμάτι της πίσω ανάρτησης.
    Θα είναι κάπως έτσι, όπως δείχνει το σχηματάκι της φωτογραφίας παρακάτω. Ο διαθέσιμος χώρος μου επιτρέπει να τοποθετήσω αμορτισέρ με open length 13'', έτσι ώστε να μην πάω σε κάτι ακόμη μικρότερο και μειώσω κατά πολύ τη μέγιστη διαδρομή της ανάρτησης η οποία επιπλέον θα είναι ούτως ή άλλως μειωμένη κατά ένα βαθμό προς το τέλος της διαδρομής της λόγω του μοχλισμού που θα δοθεί από το rocker arm.
    Τώρα μένει να μεταφράσω όλα αυτά στο πρόγραμμα ανάρτησης ώστε να υπολογιστεί και wheel ratio.

    Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 26 Μαρ, 2008 00:53

    gia na epele3es 13' anarthsh fantaqzomai pws exeis apofasisei oristika oti8a valeis moter apo mhxanaki giati gia moter apo autokinito tha xreiastei kati poio konto logo au3ishs tou varous.
    sugnwmh gia ta greeklish alla to site pou metafrazw sunh8ws den douleuei...
    Giwrgo (ex_husler) steile allo giati den vlepw na katalavainei kaneis ti lew!!!
    (eimai kai trelos hacker opws vlepetai thn tufla mou den 3erw..)
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 18 Απρ, 2008 19:30

    Δυστυχώς δεν έχω να παρουσιάσω ακόμη κάποιο update, καθώς έχω αφιερωθεί στη δουλειά και δε μου μένει σχεδόν καθόλου ελεύθερος χρόνος... :(
    Θα επανέλθω σύντομα όμως!
    Αυτές τις μέρες θα πάρω και μερικά ΜΤΧ ανταλλακτικά από Sierra, τα οποία έχω βρει σε πολύ καλή τιμή. Διαφορικό, ημιαξόνια, κεντρικός άξονας, κολώνα τιμονιού κομπλέ με διακόπτες και χειρόφρενο,μόνο 200 Ευρώ!
    Τα υπόλοιπα μηχανικά θα τα αγοράσω καινούργια από rallydesign.
    Εννοώ, εμπρός άκρα Sierra, φρένα Wilwood, κοντή κρεμαγιέρα, αντλία φρένων και παρελκόμενα για τα εμπρός ψαλίδια.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 18 Απρ, 2008 19:32

    Προσοχη με τις αναθυμιασεις του γαλβανιζε ειναι τοξικοι λογω του ψευδαργυρου. Βαλε κανα ανεμιστηρα να φευγει ο καπνος παραπερα
    Όταν κολλάω με την αργκόν φοράω πάντα μάσκα!
    Είναι σαν αυτές που φοράνε οι βαφείς στα φανοποιεία.
    Κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά!
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Σάβ 19 Απρ, 2008 17:34

    wraia ola auta kai sumfwnw sta perissotera.
    Exeis apofasisei ti moter 8a valeis telika? to lew auto gia na upologiseis to swsto diaforiko. Oso anafora thn rally design kalh einai alla teleutaia exei polu douleia kai exw akousei kapoia parapona. Ektos autou den exoun konth kremariera gia sierra 8a prepei na pareis gia escort, h na pareis to quaife kit to opoio 8elei arketh tropopoihsh gia na mpei sthn sierra kremariera (ase pou nomizw oti oute auto to exei h rally design)
    swsta ta frena (best value for money), omws giati vazeis uprights apo sierra kai den vazeis apo cotina pou exeis perissoteres epiloges gia frena ktl (vlepe raceledda)
    An xreiazesai kainourgies phges gia antallaktika apo agglia pes mou na se kateu8unw pros kapoia kateu8unsh. Gia ta frena kalh einai h rally design alla oxi gia ta upoloipa mporeis na pareis ta idia pragmata se kaluteres times pisteuw.
    Ta metaforika ta exeis skeftei??
    Ti diaforiko vrhkes telika??
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 19 Απρ, 2008 18:53

    Το διαφορικό είναι 3.62 από Sierra.
    Το μοτέρ θα είναι κατά 90% R1 και μάλλον θα προσανατολιστώ σε παλαιότερα μοντέλα. Αν υποθέσουμε ότι τελικά βρίσκω R1 του 2001 με τελική σχέση 1.115:1 και πάλι υποθετικά οι τροχοί είναι 205/55R14, τότε θα έχουμε μια τελική περίπου στα 200 χ.α.ω. στις 12.000 σ.α.λ.
    Αν τώρα πούμε ότι βάζω κάτι νεότερο (R1 2004, χλωμό βέβαια) με σχέση 1.264, τότε η τελική γίνεται 180 χ.α.ω.

    Τα άκρα από Sierra τα επιλέγω λόγω χαμηλού κόστους. Τα Raceleda δυστυχώς δεν μπορώ να τα αντέξω οικονομικά δεδομένου ότι θα χρειαστώ και μουαγιέ. Οπότε το κόστος αυξάνει κατά πολύ.

    Αν έχεις κάποια links με μαγαζιά στην Αγγλία με πράγματα σε καλές τιμές, καλοδεχούμενα! :D

    Στη rallydesign τουλάχιστον, τα ταχυδρομικά είναι αν μη τι άλλο λογικά!
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 20 Απρ, 2008 13:23

    den lew oti h rally design den einai kalh apla sou lew oti den 8a vreis auta pou 8es eukola.
    Dokimase thn MNR ltd kai thn MK opws epishs kai to ebay.
    Oso anafora ta metaforika oso eimai egw sthn agglia mporw na se voh8isw. Dhladh an kapoios den stelnei ellada steilto spiti mou kai meta 8a sto steilw egw ellada.
    Epimenw pantws pws mporeis na vreis akra apo sierra kai se kapoia mantra sthn ellada (glutwneis ta metaforika)
    Oso anafora thn kremariera 8a duskoleuteis ligo an 8es konth (vlepe analogo post diko mou paliotera sto section metatroph se agwnistiko)
    Kalo to diaforiko pou phres alla den nomizw pote na piaseis 200xlm thn wra oxi toso apo to diaforiko alla apo aerodunamikhs apopshs (meta ta 160 einai touvlo)
    Oso gia thn epilogh moter sumfwnw me to R1. Kalutera to palio me ta carbs me ena katsavidi kaneis douleia ti laptop kai malakies....

    pare kai merika link:

    http://www.burtonpower.com/Default.aspx

    http://www.mk-sportscars.fsnet.co.uk/

    http://www.fluke-motorsport.co.uk/index.php?cPath=3

    http://www.yorkshireengines.co.uk/ (zhta ton malcom polu kalo paidi 8a se voh8isei polu)

    http://www.abperformance.co.uk/ (zhta ton Andy kai pes tou oti ton pairneis ek merous tou George the Greek, kataplhktiko paidi me treles gnwseis 8a se voh8isei oso kanenas allos kai 8a sou kanei kai kalh timh, oloi oi RGB races pane ekei)

    http://www.nfauto.co.uk/cbs_products2.htm

    http://www.carbonmods.co.uk/showProduct.asp?prodID=40 (pes se opoion ka ian shkwsei to thlefwno pws ton pairneis ek merous tou george wit hthe weird surname, 8a sou kanei ekptwsh)

    http://www.catmotorsport.co.uk/

    http://www.flatshifter.com/ (epishs pes pws eisai apo ton George the Greek)

    http://www.tts-performance.com/catalog/ ... 9b3d99b756

    http://www.mac1motorsports.co.uk/ (epishs pes pws eisai apo mena den 8a sou kanoun ekptwsh alla exoun kales times kai exoun ta panta)

    http://www.mnrltd.co.uk/p_mnr_news.htm (einai malakes den tous sunistw alla einai oi monoi pou kanoun 2.4 strofes sierra kremariera oloi oi alloi kanoun 2.9 strofes kales times sxetika)

    http://www.novaracing.co.uk/

    http://www.quaife.co.uk/FORD

    http://www.siliconhoses.com/

    http://www.s-v-c.co.uk/

    http://www.procomp.co.uk/lalocostvideo.html

    http://www.softbitsforsevens.co.uk/

    auta gia twra nomizw pws sou ftanoun gia na vreis auta pou 8es se auth thn fash alla kai polla alla pou 8a skefteis oti 8a xreiasteis argotera. Gia oti allo xreiazesai steile mou munhma. Fusika kai opoiosdhpote exei kapoia aporia h xreiazetai kati as mou pei.
    Paw na pi3w sto diavasma pali... :shock: :( :idea:
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Δευ 21 Απρ, 2008 21:02

    Pot Brake on Ebay

    Xerw oti psaxneis opote serfarontas sto net brhka to anwthen.

    An s endiaferoun k mporw na boh8hsw pes mou
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 20 επισκέπτες