Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 16 Φεβ, 2008 00:02

    Καλή συνέχεια σου εύχομαι και το ίδιο δυναμική να είναι με την αρχή που έκανες! :shock:

    Είδα είσαι απο το αίγιο?εγώ ειμαι στην πάτρα τωρα επειδη χρωστάω καποια τελευταια μαθήματα, ισως γυρνώντας κανονίσουμε να περάσω να τα πουμε και απο κοντα.


    σε τί προγράμματα δουλεύεις για σχέδιο και αναλύσεις?
    Όποτε έρθεις Πάτρα ενημέρωσέ με! Με χαρά να τα πούμε και από κοντά!
    Σε ποιά σχολή είσαι;

    Το αγαπημένο μου πρόγραμμα σχεδιασμού είναι το CATIA, αλλά χρησιμοποιώ επόσης και το Solidworks.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 16 Φεβ, 2008 00:03

    Σειρά είχε η κατασκευή των πλακιδίων (3mm λαμαρίνα) όπου και θα βιδώσει το roll bar. Η κοπή του περιγράμματος έγινα με τη βοήθεια μιας σέγας (φοβερό εργαλειάκι!) και το τρύπημα με το δράπανο πάγκου που έχω. Τα εργαλεία αυτά μου έχουν δώσει πολύ καλή ακρίβεια μέχρι ώρας! Απόλυτα ευχαριστημένος! :win:
    Το σχέδιο περιλαμβάνει ακόμη την κόλληση του bracket για το πίσω αμορτισέρ. Δηλαδή εκτός από βάση για το roll bar, το πλακίδιο αυτό αποτελεί και το σημείο στήριξης του αμορτισέρ. Στην περίπτωσή μου όμως αυτό θα το παρακάμψω, εφόσον το αμορτισέρ θα εδράζεται σε άλλο σημείο.

    Έφτιαξα επίσης και μερικά ακόμη πλακίδια που απαιτούνται για το πίσω τμήμα και έκανα και μερικές τελικές κολλήσεις σε αυτά με την αργκόν.

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Σάβ 16 Φεβ, 2008 13:16

    8odwrh an mporeis 8a h8ela na se parakalesw na vazeis mikroteres photos giati xreiazomaste o8onh apo cinema gia na diavasoume ta post sou.
    Euxaristw

    p.s sunexise thn kalh douleia!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 16 Φεβ, 2008 15:38

    Γιώργο, στο δικό μου PC μόλις φορτώσουν πλήρως, μικραίνουν αυτόματα. Προφανώς κάνεις διακοπή πριν ολοκληρωθεί το κατέβασμά τους. Αν περιμένεις μέχρι να φορτώσουν όλες θα δεις ότι θα μειωθεί το μέγεθός τους.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 17 Φεβ, 2008 21:52

    Ολοκλήρωσα σήμερα και τα "κουτιά" στα οποία θα βιδωθεί το roll bar, όμως ακόμη δεν τα κόλλησα πάνω στο σασί αφού δεν είχα τα παξιμάδια που χρειάζεται να κολληθούν πάνω στα πλακίδια ( :/ )
    Όπως βλέπετε, στο κάτω μέρος των "κουτιών" λείπουν τα brackets όπου κανονικά θα εδράζονταν τα αμορτισέρ. Είπαμε πως η ανάρτηση θα γίνει inboard και πλέον νιώθω δεσμευμένος μετά την απόφαση να αφήσω τα "κουτάκια" χωρίς brackets... :brrr:

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα

    Επίσης και μια πανέμορφη ραφή που έκανα ( :oops: ) η οποία κατανάλωσε το μέγιστο της ισχύος που μπορεί να δώσει η αργκόν μου.

    Εικόνα

    Η επόμενη δουλειά -αφού αναγκαστικά δεν μπορούσα να συνεχίσω με το πίσω τμήμα- ήταν να φτιάξω το πλαισιάκι για το τιμόνι και από όπου θα περάσει και η κολώνα του τιμονιού.

    Εικόνα Εικόνα

    Και σιγά σιγά νομίζω ότι αρχίζουν τα πιο δύσκολα βήματα του project τα οποία είναι καταρχάς ο σχεδιασμός του συστήματος ανάρτησης με βάση το διαθέσιμο χώρο, η κατασκευή των πίσω uprights και των ψαλιδιών.
    Επίσης θα πρέπει σιγά σιγά οπωσδήποτε να αποφασίζω για το μοτέρ ώστε να έχω μια κάποια άποψη για το διαθέσιμο χώρο μπροστά.

    Αρχίζω και ζαχαρώνω GSX-R K5. Φανταστικό μοτέρ, με πολλά τεχνολογικά "αβαντάζ", διπλές πεταλούδες, βαλβίδες τιτανίου, σφυρήλατα πιστόνια, μικρές διαστάσεις και βάρος, 175 άλογα και ροπή στην κορυφή των χιλιαριών για το 2005.
    Και δυό φωτογραφίες παρακάτω όπου φαίνεται πόσο μικρό δείχνει το μοτέρ μέσα στο σασί!

    Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    panais
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 1
    Εγγραφή: Δευ 11 Φεβ, 2008 20:54

    από panais » Δευ 18 Φεβ, 2008 21:35

    φιλε echidna πραγματικα πολυ καλη η δουλεια σου αλλα η ταχυτητα σου ειναι το κατι αλλο .
    πολυ θα ηθελα να κανονιζαμε καποια συναντηση ?
    (σπουδαζω πατρα )
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 19 Φεβ, 2008 15:40

    file 8odwrh kai grammh paragwghs na eixes sto garage sou poio arga 8a proxwrouses! Mpravo! Pragmatika mpravo!
    Kalo moter to GSXR! ama einai kai 1300 einai akoma kalutero omws!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 23 Φεβ, 2008 20:21

    Μια μικρή καθυστέρηση στην εξέλιξη του σασί, καθώς πριν λίγες μέρες τα έφτυσε ο δίσκος του φαλτσοκοπτικού και έτσι δεν μπορούσα να κόψω σωλήνες. Παρήγγειλα ένα δίσκο στην Αθήνα και μου ήρθε χθες. Σήμερα προχώρησα λίγο το πίσω τμήμα του σασί. Δεν έβαλα στρογγυλούς σωλήνες όπως γράφει το βιβλίο, αλλά τετράγωνους διατομής 20x20x1.5
    Απομένουν ακόμη μερικοί σωλήνες πίσω για να περάσουμε πλέον στην κατασκευή του συστήματος ανάρτησης... :/

    Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    ngt
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 4
    Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν, 2008 15:30

    από ngt » Παρ 07 Μαρ, 2008 21:43

    Οι σωληνωσεις απο τι σιδερο ειναι ? Απο αθηνα τις αγορασες ?
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 10 Μαρ, 2008 15:38

    Οι σωληνωσεις απο τι σιδερο ειναι ? Απο αθηνα τις αγορασες ?
    Στρατζαριστές είναι γαλβανιζέ.
    Τις αγόρασα από την Πάτρα, αν θυμάμαι καλά έχουν 6 Ευρώ η 5μετρη.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 10 Μαρ, 2008 15:39

    Καθυστέρησα αρκετά να δημοσιεύσω update, αλλά από τη μία η δουλειά και από την άλλη η χρονοβόρα διαδικασία των τελικών κολλήσεων δεν μου επέτρεψαν φοβερές εξελίξεις τον τελευταίο καιρό.
    Είμαι στη φάση των τελικών κολλήσεων του σασί λοιπόν, δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία. Ο αριθμός των κολλήσεων είναι πολύ μεγάλος και μερικές φορές νομίζεις ότι δε θα τελειώσουν ποτέ. Απομένουν ελάχιστες ακόμη και τουλάχιστον είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και την ποιότητα των κολλήσεων, όσον αφορά τη διείσδυση του μετάλλου στις δοκούς. Πολύ σημαντικό αυτό για την ακαμψία του σασί!
    Αν δεν είχα επιλέξει και το "καταραμένο γαλβανιζέ" θα είχα και λίγο καλύτερη ομορφιά στις κολλήσεις μου. Αλλά αυτό δε με ενδιαφέρει εφόσον δε θα φαίνονται και από τη στιγμή που η ποιότητά τους είναι πολύ καλή!

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα Εικόνα

    Για τη διαδικασία αυτή το σασί θα έπρεπε να αναποδογυριστεί ώστε να έχω πρόσβαση σε όλα τα σημεία που θα έπρεπε να κολληθούν. Ελπίζω να είναι η πρώτη και τελευταία φορά που βρίσκεται στη φάση αυτή... :P

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Δευ 10 Μαρ, 2008 15:40

    Τελευταία σκέφτομαι την πιθανότητα να ακυρώσω την αγορά donor car και να αγοράσω απευθείας τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν από Αγγλία. Ένα Ford Sierra σε αξιοπρεπή κατάσταση στοιχίζει περίπου στα 1200 Ευρώ. Τα πράγματα αυτά θα στοιχίσουν λίγο περισσότερο. Το θετικό θα είναι ότι δε θα υπάρχει η ανάγκη να ξεμονταριστούν τα πράγματα, να καθαριστούν και ούτε η πιθανότητα κάποια από αυτά να είναι για "πέταμα", π.χ. δισκόπλακες.

    Στην παρακάτω φώτο φαίνεται original brand new άκρο από Sierra και στοιχίζει το σετ (2 άκρα) 110 λίρες Αγγλίας.
    Εικόνα

    Υπάρχει επίσης και ελαφρύ άκρο για μειωμένο μη αναρτώμενο βάρος αλλά το κόστος ξεφεύγει λίγο στις 195 λίρες συν τα μουαγιέ-ρουλεμάν που θα χρειαστούν!
    Εικόνα

    Επίσης υπάρχουν έτοιμες shortened κρεμαγιέρες, brake kits από τη Wilwood, αντλία φρένων, υδραυλικό χειρόφρενο, ενώ μπορεί να βρεθεί άνετα στα μεταχειρισμένα διαφορικό και κεντρικός άξονας ο οποίος θα πρέπει ούτως ή άλλως να υποστεί μετατροπή.

    Γνώμες; :?
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Τρί 11 Μαρ, 2008 14:20

    Πολύ καλή δουλειά κάνεις, μπράβο σου. Και οι κολλήσεις φαίνονται πολύ
    καλές!!! Όσο για τα εξαρτήματα... ο καθένας πάει σύμφωνα με το πορτοφόλι
    του.

    Αν είχες όλα τα χρήματα από τη πρώτη στιγμή στο χέρι θα σε σύμφερε να αγοράσεις ένα kit, να το φέρεις από αγγλία και να κάνεις τη συρναμολόγηση χωρίς πολλές πολλές σκοτούρες.
    Αλλά τη στιγμή που αγοράζεις μηχανήματα (Αργκόν, κοπτικά και
    παρελκόμενα), στήνεις και κατασκευάζεις το σκελετό από αρχή μόνος σου
    γιατί να μη πάρεις στα μεταχειρισμένα τα μηχανικά μέρη και να εξισσοροπήσεις κάπως το κόστος όλου του Project?

    Για το γαμώτο δηλαδή! Τόσα λεφτά για τα μηχανήματα πλήρωσες ως τώρα για να φτιάξεις το σασσί και τα ψαλίδια και θα υποπέσεις στην έτοιμη λύση ???

    Το μόνο που θα συμφωνήσω για αγορά είναι η αντλία φρένων (γιατί ποτέ δε ξέρεις με τα μεταχειρισμένα).
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τρί 11 Μαρ, 2008 20:19

    Η γνώμη μου είναι ότι άμα δεν τα πάρεις τα ανταλλακτικά μεταχειρισμένα το κόστος θα ανεβεί παρα μα παρα πολύ. Στην αγγλία υπάρχουν τα πάντα reconditioned αλλα κοστίζουν μια περιουσια.
    Το να πάρεις τα πάντα reconditioned πάλι δεν σημαίνει πως είναι και τα καλύτερα.
    Δηλαδή η "κρεμαριερα" που είπες η sortened από την wilwood δεν είναι και πολύ καλή αλλα είναι πανάκριβη.
    Aσε που πρέπει να υπολογίσεις και μεταφορικά και VAT και τέτοια.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Pegan
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 59
    Εγγραφή: Παρ 31 Αύγ, 2007 17:19

    από Pegan » Τετ 12 Μαρ, 2008 10:29

    H αγορα donor car δεν ειναι τοσο ακριβη, το δικο μου σιερρα, το πηρα 200 ευρω (500 το εδινε αρχικα) και μεταβιβαση 135, συνολο 335.
    Την ιδιαστιγμη ειχα δει ενα στην Χ. Ευκαιρια 1600 πιντο, που το εδινε 350 ευρω και ελεγε πως ειναι σε καλη κατασταση.
    Το θεμα ειναι τι μοτερ θα βαλεις, αμα πας για μοτερ απο μηχανη, ισως να αξιζει να πας μια βολτα τις μαντρες με τα τρακαρισμενα να βρεις ενα σιερρα και να παρεις μονο τα κομματια που σου χρειαζονται.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες