Ολοκλήρωσα σήμερα και τα "κουτιά" στα οποία θα βιδωθεί το roll bar, όμως ακόμη δεν τα κόλλησα πάνω στο σασί αφού δεν είχα τα παξιμάδια που χρειάζεται να κολληθούν πάνω στα πλακίδια ( :/ )
Όπως βλέπετε, στο κάτω μέρος των "κουτιών" λείπουν τα brackets όπου κανονικά θα εδράζονταν τα αμορτισέρ. Είπαμε πως η ανάρτηση θα γίνει inboard και πλέον νιώθω δεσμευμένος μετά την απόφαση να αφήσω τα "κουτάκια" χωρίς brackets... :brrr:
Επίσης και μια πανέμορφη ραφή που έκανα (
) η οποία κατανάλωσε το μέγιστο της ισχύος που μπορεί να δώσει η αργκόν μου.
Η επόμενη δουλειά -αφού αναγκαστικά δεν μπορούσα να συνεχίσω με το πίσω τμήμα- ήταν να φτιάξω το πλαισιάκι για το τιμόνι και από όπου θα περάσει και η κολώνα του τιμονιού.
Και σιγά σιγά νομίζω ότι αρχίζουν τα πιο δύσκολα βήματα του project τα οποία είναι καταρχάς ο σχεδιασμός του συστήματος ανάρτησης με βάση το διαθέσιμο χώρο, η κατασκευή των πίσω uprights και των ψαλιδιών.
Επίσης θα πρέπει σιγά σιγά οπωσδήποτε να αποφασίζω για το μοτέρ ώστε να έχω μια κάποια άποψη για το διαθέσιμο χώρο μπροστά.
Αρχίζω και ζαχαρώνω GSX-R K5. Φανταστικό μοτέρ, με πολλά τεχνολογικά "αβαντάζ", διπλές πεταλούδες, βαλβίδες τιτανίου, σφυρήλατα πιστόνια, μικρές διαστάσεις και βάρος, 175 άλογα και ροπή στην κορυφή των χιλιαριών για το 2005.
Και δυό φωτογραφίες παρακάτω όπου φαίνεται πόσο μικρό δείχνει το μοτέρ μέσα στο σασί!