Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Πέμ 24 Ιαν, 2008 19:59

    Pragmatika entupwsiastika!
    Mpravo re file exeis meraki! Pisteuw pws to autokinito sou 8a vgei polu wraio!
    Posa edwses an epitrepetai gia ton e3oplismo?
    Ti moter skeftesai na valeis?
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :D

    Έχω δώσει αρκετά χρήματα για τον εξοπλισμό μέχρι ώρας, αλλά αν το project αποδειχθεί επιτυχηνένο, ίσως τον ξαναχρειαστώ! :)

    Όσον αφορά τον κινητήρα, κατά πάσα πιθανότητα θα στραφώ προς Yamaha R1.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 24 Ιαν, 2008 20:05

    polu kalo moter. 8es to karmilaterato h to injection?
    Paradw3os ex8es espase ena apo ta poio grhgora R1 ths a8hnas pou tunxanei na einai tis oikogeneias gia poto pata to link apo katw

    http://s148.photobucket.com/albums/s30/ ... 7%20Turbo/
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 27 Ιαν, 2008 13:57

    Ολοκλήρωσα πλέον και την κατσσκευή της "μούρης" του seven. Όπως λέει και ο Chris Gibbs πρόκειται για το δυσκοκολότερο κομμάτι στην κατασκευή ολόκληρου του σασί. Και κατάλαβα ότι έχει απόλυτο δίκιο!
    Διπλές γωνίες, κοψίματα, λυγίσματα και δε συμμαζεύεται! Τελικά μπορεί να αφιέρωσα λίγο χρόνο παραπάνω, όμως πέτυχα φοβερά καλή ακρίβεια (δείτε και το γωνιόμετρο στις 154.3 μοίρες :) )
    Ύστερα κόλλησα και τα κάθετα uproght tubes και τέλος δοκίμασα με τις επάνω μεγάλες δοκούς (χωρίς να τις κόψω και κολλήσω ακόμη) ώστε να πάρω μια πρώτη γεύση από τη μορφή που πρόκειται να πάρει το σασί.
    Πώς σας φαίνεται; :D

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 27 Ιαν, 2008 20:36

    Λίγη εξέλιξη στο σασί και αυτά για σήμερα! :)

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Πέμ 31 Ιαν, 2008 23:49

    Μερικά βήματα και για σήμερα...
    Πλέον αρχίζει και σχηματοποιείται και αρχίζει να παίρνει τη μορφή ενός σασί! :D
    Η Telmig δουλεύει άψογα, τα χέρια μου πονάνε (αμέλησα να φορέσω γάντια στις τελευταίες κολλήσεις για να έχω καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια στο κόλλημα), τα σίδερα λιγοστεύουν και η κατασκευή γίνεται ολοένα και πιο στιβαρή :)

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 02 Φεβ, 2008 00:08

    Μια εξέλιξη και για το πίσω τμήμα σήμερα

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα
  • ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Σάβ 02 Φεβ, 2008 12:46

    Μπράβο σου, πολύ καλή δουλειά κάνεις! Σύντομα θα τελειώσεις το σασσί όπως προχωρας. Έχεις κάποιο άτομο να σε βοηθάει να σου κρατάει τα σίδερα ή προχωράς μόνος σου?
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Σάβ 02 Φεβ, 2008 13:33

    me auth thn taluthta mporeis na kaneis kai paragwgh fantazomai.
    ena thn vdomada kai ploutises...
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 02 Φεβ, 2008 15:23

    Μπράβο σου, πολύ καλή δουλειά κάνεις! Σύντομα θα τελειώσεις το σασσί όπως προχωρας. Έχεις κάποιο άτομο να σε βοηθάει να σου κρατάει τα σίδερα ή προχωράς μόνος σου?
    Σ'ευχαριστώ!
    Φυσικά έχω ξεχάσει να αναφέρω ότι σε αυτή την προσπάθεια έχω την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια του αδερφού μου, ο οποίος όχι απλά με βοηθά αλλά ουσιαστικά το φτιάχνουμε μαζί! :)
    me auth thn taluthta mporeis na kaneis kai paragwgh fantazomai.
    ena thn vdomada kai ploutises...
    Πραγματικά ούτε κι εγώ περίμενα ότι θα προχωρούσα τόσο γρήγορα. Και να σκεφτείς ότι έχω ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. Το σημαντικό είναι ότι δίνω όσο περισσότερη προσοχή είναι δυνατόν στις λεπτομέρειες και στην ακρίβεια. Κι ας αργήσω λίγο παραπάνω.

    Όσο για την παραγωγή, πραγματικά το σκέφτομαι! :D
    Ο εξοπλισμός υπάρχει, οπότε γιατί όχι; Let's wait and see! :)
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 02 Φεβ, 2008 17:12

    Σκέφτομαι ακόμη να ξεφύγω λίγο από τη συνηθισμένη οδό του κλασικού 7even και να πρωτοτυπήσω λίγο σχεδιάζοντας μια inboard ανάρτηση και δικής μου σχεδίασης αμάξωμα από fiberglass ή carbon, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική του συμπεριφορά σε ειδικό πρόγραμμα CFD.
    Ελπίζω σε λίγο καιρό να είμαι σε θέση να ξεκινήσω να πειραματίζομαι στην κατασκευή "κομματιών" από fiberglass και carbon!
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 02 Φεβ, 2008 21:45

    Κάτι λίγα και για σήμερα. Ολοκληρώθηκε η ουρά και κόλλησα και τα δύο διαγώνια σίδερα στο πάνω μέρος του ρύγχους.
    Μπορεί να φαίνονται λίγα, αλλά ξόδεψα αρκετό χρόνο ώστε να κόψω τους σωλήνες με ακρίβεια. Από τους πιο δύσκολους σωλήνες με διπλές γωνίες και μερικές από αυτές μεγαλύτερες των 47 μοιρών, η οποία είναι και η μέγιστη που μπορεί να κόψει το Rage3.

    Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    από DUKE » Σάβ 02 Φεβ, 2008 22:51

    Σκέφτομαι ακόμη να ξεφύγω λίγο από τη συνηθισμένη οδό του κλασικού 7even και να πρωτοτυπήσω λίγο σχεδιάζοντας μια inboard ανάρτηση και δικής μου σχεδίασης αμάξωμα από fiberglass ή carbon, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική του συμπεριφορά σε ειδικό πρόγραμμα CFD.
    Ελπίζω σε λίγο καιρό να είμαι σε θέση να ξεκινήσω να πειραματίζομαι στην κατασκευή "κομματιών" από fiberglass και carbon!

    An xereis kala kai to CFD eisai arxontas!!
    Exw anthrwpo gia kaloupia klp an xreiazesai.
    An mporeis na anafereis k poses wres sou pernei kathe tmhma tou autokinhtou nomizw tha einai poly endiaferon.
    Apo Donnor car ti les?
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 02 Φεβ, 2008 22:55

    Σκέφτομαι ακόμη να ξεφύγω λίγο από τη συνηθισμένη οδό του κλασικού 7even και να πρωτοτυπήσω λίγο σχεδιάζοντας μια inboard ανάρτηση και δικής μου σχεδίασης αμάξωμα από fiberglass ή carbon, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική του συμπεριφορά σε ειδικό πρόγραμμα CFD.
    Ελπίζω σε λίγο καιρό να είμαι σε θέση να ξεκινήσω να πειραματίζομαι στην κατασκευή "κομματιών" από fiberglass και carbon!

    An xereis kala kai to CFD eisai arxontas!!
    Exw anthrwpo gia kaloupia klp an xreiazesai.
    An mporeis na anafereis k poses wres sou pernei kathe tmhma tou autokinhtou nomizw tha einai poly endiaferon.
    Apo Donnor car ti les?
    Τις καθημερινές ξοδεύω το πολύ 3 ώρες για κάθε βήμα/ημέρα.
    Γυρνάω αρκετά αργά στο σπίτι από τη δουλειά (γύρω στις 7 το απόγευμα) οπότε δεν έχω στη διάθεσή μου πάνω από 3 ώρες την ημέρα.

    Για donor car κατά 99% Ford Sierra. Με βολεύει και η δουλειά μου σε αυτό! :wink:
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Κυρ 03 Φεβ, 2008 16:49

    sunexizw na entupwsiazomai!!
    Aneferes fiberglass kai carbon. Loipon an o kaneis apo carbon 8a zhlepsw polu alla elpizw na mou ftia3eis kai mena liga komatia argotera giati to diko mou einai kata to 1/3 carbon auth thn stigmh (deite section MK gia na deis poia komatia exw kanei carbon) 8elw na kanw kai to upoloipo alla 8elei polla lefta.
    Oso anafora thn aerodunamikh diale3es polu la8os ama3i gia na ftia3eis thn aerodunamikh. Ta seven exoun aerodunamikh psugeiou, kalutera na eftiaxnes integrale as poume. Mhn prospa8iseis exoun prospa8isei alloi prin apo esena opws h playskool motosport, h cat motorsport kai poloi poloi alloi me pragmatika apogouteutika kai geleia apotelesmata.
    Opws legane oi palioi h aerodunamikh einai gia flwrous vale panw polla aloga kai 8a strwsei! Egw den uposthrizw auth thn apopsh alla me ta seven den mporeis na kaneis kai polla.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 03 Φεβ, 2008 16:59

    Αν οι δοκιμές μου πάνε καλά (ελπίζω να αρχίσω σε λίγο καιρό) θα έχεις ό,τι θέλεις, εάν είναι κάτι που μπορώ να φτιάξω φυσικά!

    Όσον αφορά την αεροδυναμική, συμφωνώ ότι η αεροδυναμική ενός κλασικού 7even είναι απογοητευτική, όμως προσανατολίζομαι προς την κατασκευή ενός εντελώς δικού μου αμαξώματος, κάτι αντίστοιχο με εκείνα που φοράνε τα αγωνιστικά της κλάσης RGB του 750 Motor Club. Εννοώ κάτι τέτοιο:

    Εικόνα Εικόνα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες