Project "Echidna"
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 04 Ιούλ, 2008 19:12

    den nomizw oti 8a mporeis na patas gkazi freno kai sumplekth afou den 8a exeis sundesei tis ntizes...
    Polu wraia ta ergaleia sou. Pes mas kai timoules giati endiaferomai kai egw twra na vapsw to klouvi mou kai den 3erw an sumferei na to paw e3w h na agorasw ta sunerga kai na to kanw monos mou..?
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 04 Ιούλ, 2008 19:17

    Θα τα πατάω νοερά! :lol:
    Ααα, πρέπει οπωσδήποτε να αποφασίσω για το ποιά αντλία φρένων θα αγοράσω, γιατί θα πρέπει να την έχω ανά χείρας πριν ανοίξω τις τρύπες στο backplate του pedalbox!

    Το κομπρεσέρ το πήρα 100 Ευρώ από το Praktiker. Επίσης όπου νά'ναι θα παραγγείλω και κιτ ηλεκτροστατικής βαφής από εδώ.


    http://www.electrostaticmagic.co.uk

    Η ηλεκτροστατική βαφή είναι άριστης ποιότητας, όμως χρειάζεσαι ένα παλιό φούρνο για να "ψήνεις" τα εξαρτήματα. Μην το κάνεις στο φούρνο που μαγειρεύεις γιατί μετά θα πρέπει είτε να αγοράσεις καινούργιο φούρνο, είτε να το ρίξεις στα βραστά και τα τηγανητά! :P
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 04 Ιούλ, 2008 19:21

    opote kalutera na to dwsw e3w gia thn hlektrostatikh to klouvi giati pou 8a vrw fourno na valw to klouvi mesa??
    To kompresser voleuei giati vafeis kai 3evidwneis parallhla... 8a paw na parw kai egw ena fthno einai.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 04 Ιούλ, 2008 19:24

    Έτσι κι αλλιώς το κλουβί είναι πολύ μεγάλο για να το "ψήσεις" μέσα σε ένα οικιακό φούρνο. Όμως υπάρχει κι άλλος τρόπος για το curing της σκόνης, όπως π.χ. με πιστόλι θερμού αέρα, όμως με αυτή τη μέθοδο αμφιβάλλω για την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 04 Ιούλ, 2008 19:26

    mallon 8a paw na parw ena compresser kai ena mpistoli kai 8a to vapsw monos mou apla oxi hlektrostatika.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 04 Ιούλ, 2008 19:27

    Σωστός! Καλύτερα έτσι! :wink:
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Παρ 11 Ιούλ, 2008 21:56

    Μόλις έβαψα και τα πεντάλ με το κομπρεσέρ. Διάλεξα το χρώμα του αλουμινίου. Αρχικά βέβαια τα πέρασα και με αστάρι, αφού πρώτα τα καθάρισα με διαλυτικό για να φύγουν όλες οι ακαθαρσίες, ώστε το αστάρι να πιάσει καλύτερα. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό. Ακόμη δεν έχω βρει χρόνο να παραγγείλω την ηλεκτροστατική από Αμερική και γι'αυτό είπα να τα βάψω με τον παραδοσιακό τρόπο. Αύριο θα ανεβάσω και φωτογραφίες αφού θα έχει παγώσει και το χρώμα.
    Η ηλεκτροστατική θα μου φανεί πολύ χρήσιμη για τα πίσω άκρα και τα ψαλίδια. Θα πρέπει πρώτα να βρω λίγο ελεύθερο χρόνο για να μελετήσω το σχεδιασμό των ψαλιδιών και των άκρων. Επίσης θα πρέπει να μαζέψω λεφτά για να αγοράσω τις TIG AC/DC και πλάσμα, ώστε να προχωρήσω γοργά με το project.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 12 Ιούλ, 2008 17:20

    Νά και μερικές φωτογραφίες από τα βαμμένα πεντάλ. Πώς σας φαίνονται; Εμένα κάτι δε μου κάθεται καλά με τον χρωματισμό... :roll:
    Για πείτε γνώμες!

    Εικόνα Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 12 Ιούλ, 2008 21:33

    Κόλλησα και τα λαμάκια πάνω στη βάση του pedalbox και τοποθέτησα τα πεντάλ στη θέση τους. Πώς τα βλέπετε; :)

    Εικόνα Εικόνα
    Εικόνα Εικόνα
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 13 Ιούλ, 2008 09:31

    Σιγά σιγά θα πρέπει να παραγγείλω και την αντλία φρένων ώστε να μπορέσω να ολοκληρώσω το pedal box. Σκέφτομαι για αυτή στη φωτογραφία. Είναι διπλού κυκλώματος με ξεχωριστά δοχεία για εμπρός και πίσω.
    Εικόνα
    http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... s_id=10444

    Επίσης θα χρειαστώ και έναν κατανεμητή για τη ρύθμιση κατανομή πέδησης εμπρός και πίσω άξονα.
    Εικόνα
    http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=4108

    Γιώργο (kastrato), τί αντλία φοράει το MK σου;
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Κυρ 20 Ιούλ, 2008 17:44

    Ανέβασα ένα βιντεάκι που δείχνει τη λειτουργία των πεντάλ σε πραγματικές συνθήκες.

    http://mihd.net/c8tydwz
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 21 Ιούλ, 2008 10:25

    Emena foraei thn antlia pou dinei h MK alla den sou sunistw na akolou8iseis auton ton dromo. Den exei tipota alla den exei oute katanemiti frenwn mprosta pisw. O Duke agorase mia prosfata gia na mporesei na valei ta tetrapistona mprosta pisw. Thn kuriakh 8a deis kai apo konta to MK opote mporeis na krineis kai monos sou. TO pi8anotero einai na deis kai apo konta to ama3i tou DUke afou ola lene oti mexri tote prepei na to exei sta xeria tou kai tote 8a sou lu8oun oles oi apories.
    Ta leme thn kuriakh.
    Gia kapoio logo den fenonte oi photos pou anevase teo ri3e allh mia prospa8eia giati 8a h8ela na dw to vapsimo opws 3ereis endiaferomai kai egw gia vapsimata....
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τρί 22 Ιούλ, 2008 21:37

    Γιώργο, τώρα φαίνονται κανονικά!
    Υποθέτω ότι η τρόμπα σου είναι μονή διπλού κυκλώματος και όχι διπλή για εμπρός πίσω με balance bar.
    Αν ναι, είσαι ικανοποιημένος από την απόδοση των φρένων σου; Αν μπορούσες να μου πεις τη διάμετρο της τρόμπας θα με βοηθούσες!
  • Άβαταρ μέλους
    ligos
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 30
    Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2007 19:38

    από ligos » Παρ 29 Αύγ, 2008 23:12

    πολύ καλή δουλειά μέχρι στιγμής. είμαι περίεργος σε ό,τι αφορά το τελικό του βάρος. (πιστεύω ότι το γκάζι είναι λίγο μακρυά από το φρένο για μύτι-τακούνι, εκτός και αν είσαι bigfoot). ίσως και για κανονική χρήση να είναι λίγο μακρυά. βέβαια μπορεί να κάνω λάθος και να με ξεγελούν οι φωτογραφίες.
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Σάβ 30 Αύγ, 2008 01:54

    πολύ καλή δουλειά μέχρι στιγμής. είμαι περίεργος σε ό,τι αφορά το τελικό του βάρος. (πιστεύω ότι το γκάζι είναι λίγο μακρυά από το φρένο για μύτι-τακούνι, εκτός και αν είσαι bigfoot). ίσως και για κανονική χρήση να είναι λίγο μακρυά. βέβαια μπορεί να κάνω λάθος και να με ξεγελούν οι φωτογραφίες.
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Μόνο αν το δεις από κοντά θα καταλάβεις πόσο στενά είναι εκεί μέσα!
    Με αποτέλεσμα να πρέπει το γκάζι να απομακρυνθεί το δυνατόν από το φρένο ώστε πατώντας το φρένο να μην πατάς και το γκάζι μαζί. Μπορεί να σου φαίνεται υπερβολικό αλλά ο χώρος εκεί μέσα είναι ελάχιστος! Που σημαίνει ότι και μύτη-τακούνι μπορείς να κάνεις άνετα εκτός κι αν φοράς πάρα πολύ μικρό παπούτσι. Από την άλλη, η διάταξη αυτή είναι ιδανική και για φρενάρισμα με το αριστερό (λέμε τώρα, για όποιον κατέχει τόσο υψηλές ικανότητες). Φαντάσου να προσπαθείς να φρενάρεις με το αριστερό ενώ έχεις το πόδι στο γκάζι και τα παπούτσια σου να ακουμπούν μεταξύ τους...

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες