Σελίδα 1 από 1

REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιουν, 2012 23:48
από otis
Χαιρετώ το forum όλο, και χαίρομαι που επιτέλους θα αρχίσω και εγώ την κατασκευή μου...

Ο τίτλος του topic , περιγράφει το μελλοντικό μου όχημα με 3 στοιχεία :

1) Reverse trike (3 wheels)... δηλαδή: τρίτροχο όχημα όπου οι εμπρός τροχοί είναι 2 και ο πίσω μονός...
2) BEC................................ δηλαδή: με κινητήρα μηχανής... (κάποιου θα του αρέσει το συγκεκριμένο στοιχείο, ονόματα δε λέμε :D )
3) Επιτέλους αρχίζω!!!!!!!

Σας παραθέτω και ένα αρχικό sketch χωρίς τοποθέτηση σωλήνων... μόνο γραμμες δηλαδή... σχεδιασμένο σε γνωστό μηχανολογικό πρόγραμμα... ε τζάμπα το έχουμε και το πτυχίο κορνιζαρισμένο στον τοίχο... ας πιάσει και αυτό λίγο τόπο...
Οπότε θα κάνουμε και μερικές εικονικές δοκιμες με δυνάμεις κτλ...

Από Ιούλιο θέλω να αρχίσω να...κόβω σωλήνες!!!!

Επίσης ανεβάζω και μια φώτο από ένα reverse trike που μπορεί κάποιος να το παραγγείλει από εταιρία όπου μπορεί να το συναρμολογήσει μόνος του ή να του έρθει έτοιμο... έτσι περίπου θα μοιάζει και το δικό μου΄΄οταν με το καλό τελειώσει...

1493907860_mev_tr1ke_venom_1.jpg 1493907757_trikesketch.png

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Ιουν, 2012 22:00
από γκ
Καλή αρχή!
Το καλό με τα τρίκυκλα είναι ότι παίρνουν εύκολα πινακίδα.

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν, 2012 18:35
από otis
Ευχαριστώ...
αν πάρω και πινακιδες...εντάξει... 8) 8) 8) ...

Ανεβάζω 2 ακόμα φώτο με το πλαίσιο δια...σωληνομένο!!!! :D ...

Και...ζυγίζει 116 kg... με σωλήνες παντού 30χ30mm με πάχος 2,6mm εκτός από δυο σημεία όπου έβαλα 20χ20... λείπουν βέβαια μερικοί σωλήνες στο πίσω μέρος όπου θα μπουν όταν δώ πως θα στηρίξω μηχανή-ψαλίδι-ανάρτηση.

Και το κέντρο βάρους είναι μέχρι στιγμής 1.700mm από μπροστά και σε ύψος 300mm από το πάτωμα του σασσί...(όχι από το έδαφος) και....απόλυτα κεντραρισμένο όσο αφορά το δεξιά-αριστερα!!!! :lol: ...ντεμεκ...
1493907825_trikeframe.png 1493907730_trikefrontframe-1.png

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Ιουν, 2012 10:48
από γκ
Aν δεν έχεις ξεκινήσει ακόμα, θα έλεγα ότι είσαι μάλλον βαρύς.
Για το 7 συνίσταται στρατζαριστό 25Χ25 με πάχος 1,6mm τουλάχιστον.
Θα έλεγα να μην ανέβεις στο πάχος πάνω από 2mm. Υπόψη ότι ο στρογγυλός σωλήνας χωρίς ραφή, που υποθέτω ότι θα χρησιμοποιήσεις είναι καλύτερος από το στρατζαριστό.

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ, 2012 18:18
από raftopoua
Tι εννοείς ότι ως τρίκυκλο βγάζει πιο εύκολα πινακίδες??

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Αύγ, 2012 23:37
από γκ
Tι εννοείς ότι ως τρίκυκλο βγάζει πιο εύκολα πινακίδες??
Αν διαβάσεις στην αντίστοιχη ενότητα τις περιπέτειες όσων προσπάθησαν να βγάλουν πινακίδα σε ιδιοκατασκευασμένο αυτοκίνητο θα ...... αρωστήσεις. Γιατί απλά ΔΕΝ υπάρχει νομοθεσία για κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.

Αντίθετα για τρίκυκλα (τρίκυκλες μοτοσυκλέτες για το νόμο) υπάρχει.

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ, 2012 18:52
από gerwn
Tι εννοείς ότι ως τρίκυκλο βγάζει πιο εύκολα πινακίδες??
Αν διαβάσεις στην αντίστοιχη ενότητα τις περιπέτειες όσων προσπάθησαν να βγάλουν πινακίδα σε ιδιοκατασκευασμένο αυτοκίνητο θα ...... αρωστήσεις. Γιατί απλά ΔΕΝ υπάρχει νομοθεσία για κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.

Αντίθετα για τρίκυκλα (τρίκυκλες μοτοσυκλέτες για το νόμο) υπάρχει.
πες μου οτι δεν εχει και περιορισμους στα μεγεθη και στον τυπο να τρελλαθω !!!
υπαρχει περιπτωση να βαλης κανενα συνδεσμο του νομου ;;;

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ, 2012 11:25
από γκ
Περιορισμοί στο μέγεθος και την ιπποδύναμη θα υπάρχουν σίγουρα, μη τα θέμε και όλα δικά μας. Αλλά επειδή οι νόμοι εδώ είναι λάστιχο, κάτι θα γίνει.
Αυτές τις ασάφειες του νόμου εκμεταλεύονται κάποια απωανατολίτικα τετράτροχα και βγάζουν άδεια μοτοσυκλέτας ή και πενηνταριού. Κάτι τέτοιο στην Ευρώπη θα ήταν αδιανόητο, δεδομένου ότι η ασφάλεια αυτών των κατασκευών είναι ανήπαρκτη.
Στο δια ταύτα τώρα τον νόμο δεν τον έχω, γιατί δεν έχω κάποια κατασκευή. Βλέποντας όμως το Locost ενός φίλου να κάθεται, ή να κυκλοφορεί σπάνια και παράνομα, μπαίνω στον πειρασμό να αντικαταστήσω τον πίσω άξονα του Locost με τον πίσω τροχό και ψαλίδι κάποιας μοτοσυκλέτας με άξονα.

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ, 2012 22:26
από gerwn
βασικα μια πλατφορμα θελω να φτιαξω με καθαρο μηκος 4 μετρα και 1.80 πλατος.αν βαλεις και την καμπινα και το χωρο του μοτερ πισω παμε απο 5.50 - 6 μετρα
φυσιολογικα οι μηχανολογοι που φτιαχνουν τα χαρτια για τα τρειλερ και τις επεκτασεις στα διαφορα οχηματα θα πρεπει να ξερουν τι ακριβως ισχυει !!! η κανω λαθος ;;;
αυτο που δεν ξερω ειναι ποτε θα εχει μεγαλυτερη ευσταθεια στις στροφες. οταν η ροδα θα ειναι μπροστα η οταν ειναι πισω ;;;
και μιλαω παντα για την περιπτωση ντελαπαρισματος !!!

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Σεπ, 2012 08:16
από γκ
Η ευστάθεια στις στροφές εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, αλλά όσο αφορά τη διάταξη, προσωπικά προτιμώ δύο τροχούς μπροστά, έναν πίσω.
Μεγάλο όχημα έχεις κατά νου (6 μέτρα), τί σχεδιάζεις, για ποιά χρήση;

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Σεπ, 2012 16:42
από gerwn
ακομα δεν ξερω γιατι εχω πολλα σχεδια μεσα στο μυαλο μου αλλα δεν εχω καταληξει λογω των οικονομικων !!! :evil:
σκεφτομαι ομως λογω μηκους αν θα ηταν ευκολο την πισω ροδα να την εκανα να στριβη κι αυτη λιγο για τις κλειστες στροφες.
δεν εχω οδηγησει ΒΕΒΑΙΑ οχημα που να στριβουν ολες οι ροδες του για να ξερω αν προσφερει τα αναμενομενα η κατα ποσο ιδιαιτερη γινεται η οδηγηση και στην τελικη αν θα μ αρεσει αυτο.

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Σεπ, 2012 08:00
από γκ
Τριδιεύθυνση σε τρίκυκλο!
Καλή είναι αν πρόκειται για όχημα ΠΟΛΥ OFF ROAD και αργοκίνητο. Το διευκολύνει στους ελιγμούς.
Στα γρήγορα οχήματα ασφάλτου η τετραδιεύθυνση είναι αρκετά πολύπλοκη: Στις αργές στροφές οι πίσω τροχοί στρίβουν προς το εξωτερικό της στροφής και στις γρήγορες προς τη μεριά που στρίβουν οι εμπρός, αλλά λιγότερες μοίρες.
Υπάρχουν και πιό απλές υλοποιήσεις, όπως και παθητική τετραδιεύθυνση, αλλά υποθέτω ότι εννοείς ενεργητική.

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ, 2012 13:51
από gerwn
αυτο που ειχα κατα νου ειναι ανεξαρτητως ταχυτητας η πισω ροδα να γυρναει προς το εξωτερικο της στροφης λιγες μοιρες και κατοπιν επιλογης μου.
αυτο που αναφερεις περι υψηλων και χαμηλων ταχυτητων και αναλογα στρεφονται οι ροδες αν και δεν το εχω ψαξει φυσιολογικα χρειαζεται καποιον εγκεφαλο οποτε παει πολυ μακρια η βαλιτσα :lol:
αυτο που σκεφτομαι εγω γινεται ποιο ευκολα μηχανικα !!! τα παντα βεβαια εξαρτωνται απο το επιτρεπομενο μηκος για να βγη η αδεια.
ενα αλλο σημειο που με προβληματιζει ειναι η μεγαλη επιφανεια στο πατωμα του τρικυκλου και μπορει αλλοι να ξοδευουν ενα καρο λεφτα για να το πετυχουν
αλλα σ αυτο που εχω σχεδιασει ειναι τελειως επιπεδο και αναρωτιεμαι αν και θα εχει αεροδυναμικα στοιχεια μηπως καποια στιγμη βρεθω να κανω τουμπες στον αερα μιας και θα κανω οτι ειναι δυνατον για να φτανει τουλαχιστον τα 180 χλμ.

Υ.Γ επειδη εχω ξεφτιλισει το θεμα του φιλου otis μηπως θα μπορουσε αυτη η συζητηση να μεταφερθη καπου αλλου με τιτλο "σκεψεις για κατασκευη τρικυκλου" η οποιον αλλον νομιζετε οτι ταιριαζει !!!

Re: REVERSE TRIKE (3WHEELS),BEC, PROJECT STARTED

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ, 2012 08:41
από γκ
Σωστά, να μη χαλάσομε το θέμα του φίλου, αλλά να μη πάει χαμένος και ο προβληματισμός σου. Αλλά που να βρεθεί mod να μας μεταφέρει. Έχουν κι' αυτοί κρίση.