Psilos' Westfield
  • Άβαταρ μέλους
    ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Τρί 30 Οκτ, 2007 20:33

    Είναι τόσο καλή όλη η σειρά που αξίζει να την έχει κανείς στα αυθεντικά DVD.
    Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους αλλά και για να εμπνέεται για επόμενες κατασκευές :)
    Europe Region DVD 45+11λίρες τα μεταφορικά. 80 ευρώ. 10ευρώ ανα dvd δηλαδή.

    http://cgi.ebay.co.uk/The-Is-Born-Serie ... dZViewItem
  • Άβαταρ μέλους
    Echidna
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 315
    Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ, 2007 17:33
    Τοποθεσία: Αίγιο

    από Echidna » Τρί 30 Οκτ, 2007 21:45

    Αυτή την εποχή μαζεύτηκαν όλα μαζί... Ίδωμεν... :lol:
    Πάντως, αν κρίνω από το "A Racing Car is Born", πρέπει να πρόκειται για "επική" σειρά!

    Επίσης πολύ καλή είναι και η αμερικάνικη εκπομπή "Monster Garage". Μπορεί να είναι λίγο "καγκούρικη" (δεν παύει να είναι αμερικάνικη σειρά) όσον αφορά τις κατασκευές, όμως οι τύποι που την παρουσιάζουν είναι άπαιχτοι!
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    από Psilos » Παρ 02 Νοέμ, 2007 01:43

    Συγχαρητήρια φίλε μου, το αυτοκίνητό σου είναι απλά καταπληκτικό!!!
    Οι φωτογραφίες από τη διαδικασία κατασκευής μέσα στο εργοστάσιο είναι όλα τα λεφτά! Βάλε κι άλλες! :D

    Η Westfield είναι Westfield, αλλά δεν είναι πολύ ακριβό βρε παιδιά ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεδομένης της απλής κατασκευής; Γιατί δεν επέλεξες το δρόμο του κινητήρα μοτοσικλέτας; Ποια ήταν η διαφορά στην τελική τιμή;
    Αν ήμουν στη θέση σου θα αγόραζα το kit ώστε να το συναρμολογήσω μόνος μου και αυτό όχι λόγω του κόστους αλλά για τη διασκέδαση της συμμετοχής!

    Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σου εύχομαι! :)
    Ευχαριστώ! Εμένα δεν με ενθουσιάζει τόσο η συναρμολόγηση γιατί ξέρω ότι θα παιδευτώ πολύ. Αντιθέτως, η χαρά της οδήγησης είναι αυτό που με έκανε να δώσω τα χρήματα για να πάρω κάτι έτοιμο, χωρίς προβλήματα και πατέντες, ελληνικές πινακίδες, μερικούς μήνες εργοστασιακή εγγύηση και απροβλημάτιστο κινητήρα αυτοκινήτου με χαμηλές απαιτήσεις για συντήρηση και μπόλικη ροπή! :wink:
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    από Psilos » Τρί 20 Νοέμ, 2007 22:21

    Όπως διαπίστωσα, το πρόβλημα της έλλειψης καυσίμου στην αντλία βενζίνης κατά τη διάρκεια ισχυρών πλευρικών επιταχύνσεων (fuel starvation) είναι γνωστό στην Westfield και έχει έτοιμο το swirl pot kit, όπως το ονομάζει.

    Το μόνο κακό είναι ότι αυτό το κιτ με το στροβιλοειδές "ποτηράκι" και την δεύτερη επιπλέον αντλία χαμηλής πίεσης που στέλνει συνεχώς καύσιμο στην κύρια αντλία, κοστίζει 200 λίρες Αγγλίας...Και θέλει και πολύ δουλειά επίσης...

    Όποιος γνωρίζει κάποια εναλλακτική λύση που μπορεί να υλοποιηθεί απλά και οικονομικά, ενημερώστε!
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 21 Νοέμ, 2007 14:24

    Psile to 3ereis oti ektos apo venzinei stegnwnei kai apo ladi!!
    An exeis gauge gia piesh ladiou koita to stis strofes na deis oti stegnwnei kai mporei na kaei eukola!
    Vale baffle sump h ksiro karter an kaneis trackdays suxna!!!
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    από Psilos » Τετ 21 Νοέμ, 2007 23:08

    Από λάδι δεν στεγνώνει χωρίς slick. Αν βάλεις slick όμως, τότε ναι, η έξτρα πρόσφυση προκαλεί oil starvation. Τουλάχιστον έτσι λένε όλοι οι ιδιοκτήτες στο φόρουμ της Westfield.

    Επί του θέματος καμιά ιδέα κανείς;
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 22 Νοέμ, 2007 13:32

    exeis dikio gia ta slick.
    alla kai ta semi pou foras den apexoun trela apo ta slicks, egw sthn 8esh sou 8a to ekana giati an arxiseis tis svoures kamia fora mporei na stegnwsei. (exeis kai olokainourgio moter, einai kai koukla pana8emato!)
    Oso gia to 8ema sou dwse mou kana 2 meres na rwtisw merikous filous edw sthn agglia mhpws mporoume na to vroume fthnotera kai na sto ferw egw ta xmass (katevainw 20 dec) gia na glutwseis ta metaforika toulaxiston.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    ex_hustler
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 182
    Εγγραφή: Σάβ 04 Αύγ, 2007 16:40
    Τοποθεσία: Αιγάλεω
    Επικοινωνία:

    από ex_hustler » Παρ 11 Ιούλ, 2008 10:13

    Αντώνη μόλις είδα την αγγελία στο car.gr site.


    Αγγελία Westfield

    Μας "αφήνεις" δηλαδή ε?
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    από Psilos » Δευ 11 Μάιος, 2009 15:09

    Το αυτοκίνητο ανέβηκε στη ζυγαριά. Το αποτέλεσμα είναι το εξής:

    Εμπρός αριστερά 147kg Εμπρός δεξιά 134kg
    Πίσω αριστερά 148kg Πίσω δεξιά 154kg

    Κατανομή αριστερά: 50,6%
    Κατανομή εμπρός: 48,2%

    Σύνολο: 583kg

    Μέτρηση χωρίς οδηγό και με 25 λίτρα καύσιμο.

    Αυτά :)
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    Re: Psilos' Westfield

    από Psilos » Δευ 19 Δεκ, 2011 21:27

    Κάτι σάπιο υπήρχε στο βασίλειο της Μπουρζουαζίας. Όλοι το ήξεραν μα εκείνος δεν ήθελε να το πιστέψει. Οι διαβεβαιώσεις από τους φλύαρους Εγγλέζους έφταναν στ' αυτιά του καθησυχαστικές την ίδια στιγμή που τα ντοκουμέντα έφταναν στα χέρια του σαν ατράνταχτα πειστήρια για τη σαπίλα τους.

    Ένα πρωινό πάρθηκε η απόφαση. O Sir George, έθεσε ξεκάθαρα τις κινήσεις που έπρεπε να γίνουν. Ένα κι ένα κάνουν δύο, ψηλέ. Θέλεις; Θέλω.

    Με τα 100 πόνυ στον τροχό
    το πράγμα έγινε βαρετό,
    μα πιο ψηλά αν θες να πας
    με Άγγλους πια μην συζητάς

    Δουλειά λοιπόν. Αφού ο Sir μου εξήγησε ότι ανοίγοντας την κεφαλή θα αποφασίσουμε τι κινήσεις μπορούμε να κάνουμε, προχωρήσαμε σε αυτό το πρώτο βήμα και η διαπίστωση ήρθε αμέσως και ήταν οφθαλμοφανής. Εισαγωγή μεγάλη, χταπόδι μεγάλο, παρέα όμως με μία κεφαλή με τόσο δα μικρές θυρίδες που ξεκάθαρα δεν μπορούσαν με κανέναν τρόπο να δώσουν αέρα στον κινητήρα ο οποίος δεν μπορούσε να ανασάνει.

    Ροομέτρηση για επιβεβαίωση των οφθαλμοφανών συμπερασμάτων και πράγματι: μετά τα 5mm βυθίσματος της βαλβίδας η αύξηση της ροής του αέρα ήταν σχεδόν μηδενική, ελάχιστη. Άχρηστοι λοιπόν οι εκκεντροφόροι Piper που του φόρεσαν στην Αγγλία, άχρηστα τα 9mm βυθίσματος που προσφέρουν. Χωρίς παραπάνω αέρα να μπορεί να μπει και να βγει, οι εκκεντροφόροι απλά ταλαιπωρούσαν τα ελατήρια.
    Σκάψιμο λοιπόν στις θυρίδες εισαγωγής και εξαγωγής και εκ των υστέρων ροομέτρηση.

    Θεαματική διαφορά. Χωρίς να χαθεί καθόλου ροή στα πρώτα χιλιοστά βυθίσματος, τεράστιο όφελος όσο πατούσαν περισσότερο οι εκκεντροφόροι.

    Ευκαιρία λοιπόν να ταΐσουμε λίγο περισσότερο και πιο εντυπωσιακά τους κυλίνδρους: τετραπετάλουδο Jenvey με κουαρτέτο χωνιών. Ε, ρε γλέντια!

    Έγινε επίσης ένα blue printing, πλανίστηκε λίγο ο κορμός κι ακόμα λιγότερο η κεφαλή.

    Ελάφρυνε το βολάν κατά 10%.

    Άλλαξε η τροχαλία της γεννήτριας με μία μεγαλύτερη για λιγότερο στροφάρισμα.

    Μπήκε μία σφήνα στο άκρο του στροφάλου για μεγαλύτερη ασφάλεια.

    Φτιάχτηκε προσθήκη στο κάρτερ για μεγαλύτερη χωρητικότητα λαδιού, μπήκε ένα διάφραγμα για να μην βολτάρει έντονα το λάδι εντός, μπήκε και ένας αισθητήρας για θερμοκρασία λαδιού. Αλλάχτηκε και ο θερμοστάτης του ψυγείου ( ο οποίος άνοιγε στους 97 Κελσίου!!! ) ώστε να ανοίγει στους 85 βαθμούς.

    Μετά από τόσες αλλαγές ο κινητήρας δεν μπορούσε να λειτουργήσει με την παλιά χαρτογράφηση, το αμάξι φορτώθηκε και πήγε στον Γιάννη Ανδριανάκη - Plex Tuning για επαναπρογραμματισμό. Λίγες μέρες αργότερα το μοτέρ άρχισε και πάλι να κελαηδά.

    Υπήρχε όμως μία βασική αλλαγή στο τραγούδι. Ενώ πριν έπαιζε ξεκάθαρα το " Μικρό μου πόνυ, μικρό μου πόνυ, πόσο σ' αγαπώωωωω" τώρα έχει κολλήσει η βελόνα στους U2 και στο " Who is gonna ride your wild horses ". Εντάξει, με το συμπάθειο, έχω ενθουσιαστεί λιγάκι αλλά είναι να μην ενθουσιαστεί κανείς όταν από τα 100 σου πόνυ θυσιάζεις 3-5 στις χαμηλομεσαίες και κερδίζεις άλλα 35;

    Με απλές ενέργειες ήρθε μία αύξηση της τάξης του 35%. Ο κόφτης μπήκε στις 7300 για να υπάρχει ασφάλεια σε κάθε περίπτωση, παρότι στο σημείο εκείνο το διάγραμμα δείχνει ακούραστη αύξηση της δύναμης και καμία ένδειξη για ξεφούσκωμα της καμπύλης. Είναι βέβαια ότι με ένα σετ πιστόνια-μπιέλες-εκκεντροφόρους υπάρχει περιθώριο για ψηλότερο στροφάρισμα και μπόλικα άλογα παραπάνω.

    Μην είμαστε όμως και πλεονέκτες. Τώρα χρειάζομαι χρόνο για να συνηθίσω στον τρόπο που συμπεριφέρεται το αμάξι. Η ταχύτητα που φτάνει το μοτέρ στον κόφτη είναι κάτι που δεν έχω εξοικειωθεί ακόμα!

    Θα προσπαθήσω να πάω στις 14 Ιουλίου στα Μέγαρα για να δω πώς είναι στην πίστα, αφού το ξαναπάω για μία ευθυγράμμιση. Το σίγουρο είναι ότι ένα κιβώτιο θα βοηθήσει. Έχω πλέον μία άχρηστη 1η ταχύτητα, μία 2α που θα μπορούσε να είναι και 1η, μία 4η που στα Μέγαρα έμπαινε ελάχιστα (να δούμε τώρα) και μία 5η που είναι για βόλτα. Θα ήταν το επόμενο βήμα, νομίζω.

    Τώρα απομένει να δω αν το ψυγείο είναι ανεπαρκές και να βάλω στον πίνακα των οργάνων και τη θερμοκρασία του λαδιού.

    Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον Sir George, κατά κόσμον Γιώργος Σεβνταλής, ο οποίος δεν ανέλαβε μόνο την επιτυχημένη μετατροπή αλλά με διαφώτισε σε πολλά πράγματα, έβγαλε χαρτί και μολύβι να μου εξηγήσει ότι δεν καταλάβαινα προφορικά, πράγμα σημαντικό κατά τη γνώμη μου. Θα πρότεινα μάλιστα να του δώσουμε και το υπουργείο Οικονομικών μπας και φτιάξει τον κρατικό προϋπολογισμό του 2012 γιατί τουλάχιστον με τον προϋπολογισμό της μετατροπής δεν ξεφύγαμε, όπως φοβόμουνα. Αυτά που προϋπολογίσαμε, αυτά χρειαστήκαμε. Σημαντικό και αυτό.
    Ευχαριστώ και τον Γιάννη Ανδριανάκη που τον κούρασα λίγο αλλά είχα κι εγώ την αγωνία μου...
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    Re: Psilos' Westfield

    από Psilos » Δευ 19 Δεκ, 2011 21:41

    Συγκριτική δυναμομέτρηση πριν και μετά... http://imageshack.us/photo/my-images/23 ... rupgr.jpg/

    Τρομπέτες http://imageshack.us/photo/my-images/854/1015351.jpg/

    Σκάβοντας το μοτέρ... http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... herun.jpg/

    Εισαγωγή http://imageshack.us/photo/my-images/16 ... 51528.jpg/

    Με τα γρέζια ακόμα... http://imageshack.us/photo/my-images/24 ... 51510.jpg/

    Σημάδεμα του βολάν για ελάφρωμα http://imageshack.us/photo/my-images/9/ ... efore.jpg/

    Βολάν ελαφρωμένο http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... tened.jpg/

    Έτοιμη η κεφαλή http://imageshack.us/photo/my-images/94 ... 15321.jpg/

    Μεγάλωμα του κάρτερ http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 15350.jpg/

    Μεγαλύτερη τροχαλία για λιγότερο στροφάρισμα στη γεννήτρια http://imageshack.us/photo/my-images/50 ... 15332.jpg/

    Το project αυτή τη στιγμή συνεχίζεται !

    Μπήκε παραγγελία και αναμένεται gear kit από Tran-X για να αποκτήσει επιτέλους το αμάξι τις σχέσεις που του ταιριάζουν.

    Όπερ σημαίνει ότι αντί για:
    1η 3.65 (άνετα ξεκινάει σε ανηφόρα στην Κυψέλη Ford Sierra 1.6 με 5 άτομα και 8μετρο φουσκωτό με 2 Yamaha 150άρες εξωλέμβιες)
    2α 1.97 (μια ζωή στον κόφτη στα Μέγαρα)
    3η 1.37 (με τέτοια 2α τι να πρωτοκάνει...ξεκινάει από χαμηλά)
    4η ΑΣΣΟΣ (κάτι γίνεται αλλά με τέτοια 2α και 3η...τα είπαμε...)
    5η 0.82 (από άπνοια ως 4 μποφώρ καλά είναι, από 5 και πάνω θέλει μόνο ούριο άνεμο...)

    θα μπουν οι παρακάτω:
    1η 2.482 (ελπίζω να ξεκινάει αλλιώς θα παρκάρω μόνο σε κατηφόρες)
    2α 1.61 (αυτή δεν φαίνεται άσχημη...)
    3η 1.225 (τέρμα τα γκάζια)
    4η ΑΣΣΟΣ
    5η 0.87

    Το ποσοστό μείωσης των στροφών με τις μαμά σχέσεις και με τις νέες είναι το παρακάτω:

    Μαμά
    1st 3,65
    2nd 1,97 46%
    3rd 1,37 30%
    4th 1 27%
    5th 0,82 18%

    Tran-x
    1st 2,482
    2nd 1,61 35%
    3rd 1,225 24%
    4th 1 18%
    5th 0,87 13%


    το οποίο νομίζω ότι μιλάει από μόνο του... :revs:

    Έχω μεγάλη περιέργεια να το δοκιμάσω στην πράξη γιατί, σύμφωνα με τους ειδήμονες, επιτέλους θα χαρώ το αμάξι (μουλάρι δηλαδή μέχρι τώρα...). Θα ενημερώσω σύντομα.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 274
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Re: Psilos' Westfield

    από γκ » Τετ 21 Δεκ, 2011 13:42

    Συνέχισε την καλή δουλειά!!!!!!!!!!!!!!!
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    Re: Psilos' Westfield

    από JohnL » Παρ 30 Δεκ, 2011 01:20

    Εξαιρετικά !

    Το βίντεο από τα μέγαρα είναι με το καινούριο μοτέρ ή με το παλιό ?
    Με το σωστό κιβώτιο θα πετάς.

    Καλορίζικο!
  • Άβαταρ μέλους
    Psilos
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 126
    Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2007 15:45
    Τοποθεσία: Γλυφάδα - Πεύκη

    Re: Psilos' Westfield

    από Psilos » Παρ 30 Δεκ, 2011 11:50

    Να 'σαι καλά, ευχαριστώ!

    Το κιβώτιο μόλις έφτασε σήμερα στην πόρτα μου (αν και φοβόμουν ότι επειδή έφυγε 22 Δεκεμβρίου θα ερχόταν μετά τα Φώτα...).

    Το βίντεο είναι φρέσκο, είναι με το αναβαθμισμένο μοτέρ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης