από johnnyascona » Σάβ 09 Απρ, 2011 12:22
Ας ξεκινησουμε απο το Donercar ειναι απο την ASCONA μου και οτι ανταλακτηκα και κινητηρες εχω μαζεψει τοσα χρονια.
απο μοτερ για αρχη θα μπει ενας C20NE 2000cc 8ν 117Hp με την αλουμινενια κεφαλη υπερκυβισμενος στα 2200cc το μοτερ ειναι ολο σφυριλατο JE pistons με διπλα ελατηρια και χωρις φουστες, ARROW μπιελες τυπου Η, εξτρα κιτακι απο Γερμανια(RISSE) τρομπα λαδιου υψηλης πιεσης και μπεκακια ψεκασμου λαδιου στους πειρους των εμβολων, τριμεταλικα μεταλα στα κουζινετα στροφαλος ελαφρομενος και ζυγισμενος με αλουμινενιο βολαν και 6φτερο δισκο χειροποιητο με πλατο ενυσχημενο απο ASTRA 2,0 OPC.
Kεφαλη αλουμινενια με μεγαλητερες βαλβιδες retainers titanium εκκεντροφορο 316 μοιρες και ρυθμιζομενο γραναζι φλατζα κεφαλης μεταλλικη απο Γερμανια (RISSE) 1,38mm με συμπιεση 12,2 προς 1 και τροφοδοσια με WEBER DCOE 45 το μοτερ απεδοσε 187 ιππους με 27,2 κιλα ροπη. Για αρχη πιστευω πως ειναι καλα.
Σασμαν ενα 5αρη GETRAG απο BMW M3 E30 με την 1η κατω
Κοντη κρεμαριερα QUIEFE 2 στροφων απο ακρη σε ακρη.
Φρενα 288χ24 δισκοι τρυπιτοι χαραχτοι δαγκανες απο VECTRA 2,0 2πιστονες με ζαντες 15χ8,5 με 205χ45 condinental για εμπρος και 15χ9,5 225x50 DUNLOP για πισω.
Πισω θα μπει ενας κομπλε αξονας απο ASCONA 2,0 GSi με μπλοκε 75%ZF 6line δισκατο με φρενα 256χ12 δισκους απο BMW E30 M40 και δαγκανες απο CALLIBRA τις πισω που ειναι 2πιστονες με υδραυλικο χειροφρενο.
Αυτα θα μπουν προσορινα πιστευω πως για αρχη ειναι καλα για αργοτερα βλεπουμε σας Ευχαριστω.......
Φωτο δεν καταφερα ακομα να βαλω ας μου εξηγηση καποιος πως Thanx