Σελίδα 1 από 2

New locost starter

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν, 2011 18:13
από Thabishop
Καλησπέρα , οπως ειχα πει κ στο welcome ξεκιναω με 2 φιλους ενα αυτοκινητο κ γω.

Απειχαμε λογω του κρυου τον προηγουμενο μηνα κ τωρα ειμαστε ξανα ον τρακ!

φωτογραφιες προς το παρων δεν μπορω να ανεβασω μιας κ ειμαι στο χωριο με ενα στικακι κ θα παρει ωρες..χαχα

θα ηθελα αν ειναι δυνατον να μου πειτε που μπορω να βρω τις διορθωμενες αν υπαρχουν διαστασεις επι του βιβλιου του gibbs , το πατωμα μεχρι τωρα μοιαζει να ειναι σωστο παντως.

αντε καλη αρχη να 'χομε!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν, 2011 00:28
από thanasis kos
Καλησπέρα καλή αρχή και καλό κουράγιο.Εδώ μπορείς να δεις τις διαστάσεις διορθωμένες http://www.haynes.co.uk/forums/showthread.php?t=2430 Περιμένουμε γρήγορα φωτο.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Ιαν, 2011 13:00
από Thabishop
Εικόνα
Ο Παναγιωτης επι το εργον (τροχο)
Εικόνα
Μια αποψη του "μηχανουργειου"
Εικόνα
Ο Πανος παλι μαζευει τα χιλιοστα που του ξεφυγαν
Εικόνα
Αλλη μια φωτο του χωρου εργασιας
Εικόνα
Ο αλλος Παναγιωτης (μηχανολογος) ειπε οτι αντι να παρουμε ενα ξυλο οπως προτεινει το βιλβιο μπορουμε να δουλεψουμε πανω στην λαμαρινα που θα γινει το πατωμα του αυτοκινητου μετα.
Εικόνα
Εικόνα
Η inverter που αγορασαμε .
Εικόνα
Εικόνα
Το σασι πονταρισμενο

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Ιαν, 2011 16:04
από thanasis kos
Μπράβο παιδιά φαίνεστε καλό παρεάκι. Δεν μας είπατε τι donor θα χρησιμοποιήσετε. Καλή συνέχεια!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιαν, 2011 12:46
από γκ
Καλή συνέχεια! Το Mirafiori προορίζετε για donor; Καλή επιλογή, θέλει βέβαια κάποια προσοχή όταν ξεφεύγομε από το βιβλίο.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιαν, 2011 13:18
από JohnL
Καλορίζικο και με το καλό να το οδηγήσετε.
Αν όντως το mirafiori είναι donor, θα είναι πρώτο
με αυτό το μοτέρ.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιαν, 2011 15:59
από Thabishop
καλησπερα, μακαρι να ηταν αυτο γιατι ειναι SuperMirafiori με 2λιτρο μοτερ...
Χρονια ομως τωρα αυτο το μοτερ εχει 3 κυλινδρους ενεργους...χαχα

Το ντονορ κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι ford sierra gt που εχει ενα φιλος κ ειναι στην σκεψη να μας το δωσει.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν, 2011 15:56
από JohnL
Γιατί έγινε τρικύλινδρο ?
Αν επισκευάζεται αξίζει τον κόπο.
Το Sierra Gt αν θυμάμαι καλά είναι 1600 με 90hp ?
To μοτέρ του super πέταγε εν σχέση με αυτό ....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν, 2011 18:02
από Thabishop
κοιταξε να σου πω την αληθεια δεν ξερω γιατι , ετσι ειχε πει ο μηχανικος στην μανα μου.... βεβαια το αμαξι δουλευε, οποτε κολλημενο δεν ειναι σιγουρα, ειχα ανοιξει κιολας εγω καποια στιγμη το καπακι του ενος εκκεντροφορου αλλα δεν ασχοληθηκα τοτε.
το μοτερ εκανε παπαδες εφερνε σβουρα το μιραφιορι που πηγαινε συννεφο,χαχα
δεν ξερω επισης αν ειναι αξονατο ρε γμτ, λες να αξιζει το σουκου που θα παω πανω να το ψαξω το θεμα?
θα παρω τηλ τον φιλο μου γιατι μου ειχε πει οτι αλαξε μοτερ πριν 2 χρονια στο φορντ να μαθω λεπτομερειες αλλα με μπριζοσες τωρα ....

ΥΓ. ηρθε κ η αυτοματη μασκα της einhell σημερα γουχου!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν, 2011 18:17
από Thabishop
Εικόνα

O Παναγιωτης κολλαει με ολα τα απαραιτητα μετρα ασφαλειας, γαντι, μανικι , ποδια, μασκα αεριων και μασκα για το τοξο φυσικα...
Στο βαθος εγω στον τροχο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν, 2011 19:53
από JohnL
μη σε βάζω στην πρίζα, απλώς τα ιταλικά μοτέρ είναι τα αγαπημένα μου.
Θα έλεγα αν το sierra έχει 1800 ή 2000, πάρε το sierra για λόγους ευκολίας.
Ούτε μετατροπές, ούτε πατέντες για άλλο μοτέρ/κιβώτιο/διαφορικό κλπ
Απλώς ακολουθείς το βιβλίο.

Αν το sierra έχει 1600 θα πρότεινα τουλάχιστον να ψάξεις λίγο το fiat και να μην το απορρίψεις έτσι απλά. Ο "μάστορας" μπορεί να είπε ότι ήθελε αλλά αν δεν το ψάξεις ο ίδιος, δεν θα ξέρεις. Μπορεί να έχει και δίκιο, αλλά η αιτία να μην είναι καν κάτι μηχανικό... (ηλεκτρικά ?)
Βγάλε κάνα μπουζάκι ... Τι βλέπεις ? Είναι λαδωμένο ? Είναι μαύρο απ' το κάρβουνο ? Είναι καφέ όπως πρέπει ? Είναι πράσινο γιατί ρούφηξε το μοτέρ κάνα εξωγήινο :D ? Κάνε μία διάγνωση ...

Αν πάντως αποφασίσεις ότι δεν θες ή δεν μπορείς να επισκευάσεις το fiatάκι, προσφέρομαι να σε απαλλάξω από την παρουσία του :)
(άντε θα μπω στην πρίζα να φτιάξω και locost μου φαίνεται ...)

ΕΠΙΣΗΣ θα ήθελα να σας δώσω συγχαρητήρια γιατί είστε από τους λίγους που κάνουν χρήση όλων των απαιτούμενων μέτρων ασφαλείας με την ηλεκτροκόλληση ! Keep up the Good Work !

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιαν, 2011 14:47
από JohnL
Loipon vgalete akri ?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν, 2011 12:17
από Thabishop
Δεν εχω την μηχανη μαζι μου να ανεβασω την προοδο,
το λυσαμε το φιατ , αφου μας εφαγε περιπου 10 ωρες(παρα πολυ σκουρια κ σαπιλα) το μοτερ κατεβηκε μαζι με το σασμαν, πηρα κανα δυο τηλεφωνα κ μου ειπαν να το λυσω κ να το κατεβασω εδω που μενω να το δουν αν αξιζει να επισκευαστει, λυνω τον αριστερο εκκεντροφορο, λυνω εισαγωγη, λυνω τον δεξι.......παω να λυσω το μπλοκ ......5 μπουζονια λυθηκαν σαν καινουργια τα αλλα 5 αποφασησαν να μας χαλασουν την δουλεια, 2 μπουζονια κοπηκαν κ τα αλλα 3 φαινεται να μην ξεβιδωνουν τελειως, τελικα μαλλον το παρατησαμε το προτζεκτ φιατ ....
Φοτος οταν παω σπιτι μου γιατι ειμαι στην κοπελας μου τωρα....

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν, 2011 12:52
από JohnL
Κρίμα ...
Αν έχεις φωτό από το φίατ και μπορείς ανέβασε να δω τι παίζει μπορεί να
μην είναι τόσο ... terminal τα πράγματα.
Μάθατε με το sierra τι παίζεται ?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν, 2011 19:54
από thanasis kos
Παιδιά δεν κάνατε τις σωστές ενέργειες. Θα έπρεπε πριν κατεβάσετε και λύσετε το μοτέρ να το βάζατε μπρος και να τσεκάρετε ανάφλεξη στεγανότητα εισαγωγής μήπως τραβάει αέρα από πουθενά και εάν δεν ήταν κάπου από εκεί το πρόβλημα να μετρούσατε συμπίεση κλπ. Τώρα που το λύσατε εάν δεν έχει κάποιο εμφανές πρόβλημα θα έχετε πρόβλημα στη διάγνωση