Ακομα ενας ψημενος στην παρεα
  • Άβαταρ μέλους
    opc
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 4
    Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος, 2010 22:43
    Τοποθεσία: petroupoli

    Ακομα ενας ψημενος στην παρεα

    από opc » Τρί 08 Ιουν, 2010 23:13

    Όπως είπα και πριν στο post για να γνωριστούμε σκέπτομαι πολύ να ξεκινήσω και εγώ σιγά σιγα,αλλα έχω μερικές απορίες και θέλω να τις εκφράσω .Ελπίζω να postaro Σωστά αν είμαι off topic παρακαλώ να μεταφερθεί στο σωστό μέρος…….
    Αποριες:
    1)πολλοί από εσάς χρησιμοποιούν προγράμματα cad kai fea χωρίς να έχω καταλάβει σε τι σας-μας χρειάζεται αφού υπάρχουν τα σχεδια.Και κατά ποσό θα ήταν εύκολο να δουλέψω εγώ αυτά τα προγράμματα χωρίς να έχω γνώσεις .Έχω και το catia και το solid

    2)Θέμα αναρτισεων:Μου είναι γνωστό πλέ
    ων και ξέρω ότι είναι μια αντιγραφή όλη αυτή η κατασκευή και πρέπει σε λογικά πλαίσια να πλησιάζουμε το πρωτότυπο αλλά γιατί δεν χροισιμοποιοειτε τις αναρτήσεις τον συμβατικών αυτοκίνητων παραγωγής (γόνατα mac ferson) τα μουαγιε,τα ψαλίδια των αυτοκίνητων donors cars.Ειδικά αυτό για έμενα θα ήταν ποιο εύκολο να προσαρμόσω στο σασί ψαλίδια και μουαγιε από αυτοκίνητα παραγωγής γιατί λόγο της δουλειάς μου θα μου έρθει φθινοτερα,οσο για την ανάρτηση δεν ξέρω ποσό έξω από το πλαίσιο θα βγει για αυτό σας ρωτώ και για τα προγράμματα μήπως μπορώ να το δοκιμάσω εκεί.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 09 Ιουν, 2010 08:47

    Θα επικεντρωθώ στο δεύτερο ερώτημα. Το σύστημα ανάρτησης στα συμβατικά αυτοκίνητα είναι μελετημένο για αυτοκίνητα 1.5 τόνου. Τα seven ζυγίζουν από 460-550 κιλά. Γιατί να κουβαλάς όλο αυτό το extra βάρος χωρίς λόγο? Επίσης τα διπλα ψαλίδια του seven (μπροστά και πίσω σε μερικά, εγώ το κρίνω απαραίτητο να έχει και πίσω διπλα ψαλίδια βεβαια) εκτος από λιγοστό βάρος σου προσφέρουν και εύκολη "ριθμισιμοτητα". Τα μουαγέ τα παίρνεις αυτούσια από το donor, εκτος βεβαια αν έχεις τα μέσα να φτιάξεις δικά σου ελαφρύτερα. Το βάρος παίζει ίσως τον σημαντικότερο ρολο σε ένα seven (και όχι μονο...) ιδίως το βάρος που βρίσκετε στα κινούμενα μέρη του αυτοκινητου, και όσο πιο χαμηλά βρίσκετε το βάρος (σε σχέση με το κέτρο βάρους του οχήματος) τόσο καλύτερα.
    Επειδή όμως η ακαδημαϊκή μου μόρφωση δεν μου επιτρέπει να στο εξηγήσω αυτό καλύτερα στα ελληνικά (έχω σπουδάσει στην αγγλία βλέπεις και όλα τα ξέρω με αγγλικές ορολογίες) είμαι σίγουρος ότι κάποιος από τους υνήθεις υποπτους θα στο εξηγήσει αυτό με καλύτερα ελληνικά για να το καταλάβεις... κύριε καθηγητά? έχιδνα? κάποιος?
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    Re: Ακομα ενας ψημενος στην παρεα

    από JohnL » Τετ 09 Ιουν, 2010 10:18

    1)πολλοί από εσάς χρησιμοποιούν προγράμματα cad kai fea χωρίς να έχω καταλάβει σε τι σας-μας χρειάζεται αφού υπάρχουν τα σχεδια.Και κατά ποσό θα ήταν εύκολο να δουλέψω εγώ αυτά τα προγράμματα χωρίς να έχω γνώσεις .Έχω και το catia και το solid
    Όσοι από εμάς χρησιμοποιούμε ανάλογα προγράμματα το κάνουμε ή γιατί
    αλλάζουμε σημαντικά κομμάτια της κατασκευής, (πχ echidna) ή γιατί φτιάχνουμε κάτι από την αρχή ή γιατί τέλος πάντων πάμε γυρεύοντας ή όλα μαζί. Αν ακολουθείς τα σχέδια έστω και με μικρές αποκλίσεις δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τέτοιο.
    2)Θέμα αναρτισεων:Μου είναι γνωστό πλέων και ξέρω ότι είναι μια αντιγραφή όλη αυτή η κατασκευή και πρέπει σε λογικά πλαίσια να πλησιάζουμε το πρωτότυπο αλλά γιατί δεν χροισιμοποιοειτε τις αναρτήσεις τον συμβατικών αυτοκίνητων παραγωγής (γόνατα mac ferson) τα μουαγιε,τα ψαλίδια των αυτοκίνητων donors cars.Ειδικά αυτό για έμενα θα ήταν ποιο εύκολο να προσαρμόσω στο σασί ψαλίδια και μουαγιε από αυτοκίνητα παραγωγής γιατί λόγο της δουλειάς μου θα μου έρθει φθινοτερα,οσο για την ανάρτηση δεν ξέρω ποσό έξω από το πλαίσιο θα βγει για αυτό σας ρωτώ και για τα προγράμματα μήπως μπορώ να το δοκιμάσω εκεί.
    Οι αναρτήσεις είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο και ίσως τόσο σημαντικό όσο και το σασί. Όπως είπε και ο φίλος kastrato το 7 έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και κάποια κομμάτια θα τα χρησιμοποιήσεις αλλά κάποια άλλα θα πρέπει να τα φτιάξεις. Αν μπεις σε διαδικασία να φτιάξεις κάτι εκτός βιβλίου μπαίνεις σε (πολύ) μεγάλη ιστορία ειδικά αν χρησιμοποιήσεις έτοιμα ψαλίδια κλπ που θα σε περιορίσουν πάρα πολύ στις επιλογές σου και στις δυνατότητες του τελικού προϊόντος.

    Βέβαια πάντα εξαρτάται από τις αξιώσεις που έχεις από το όχημα που κατασκευάζεις.
  • Άβαταρ μέλους
    theo11
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 56
    Εγγραφή: Πέμ 04 Ιουν, 2009 17:48

    από theo11 » Τετ 09 Ιουν, 2010 10:55

    καλως ηρ8εσ και καλη συνεχεια ....
    χωρις να εχω πολυ εμπειρια τα γονατα που ανεφερες πιο πανω οπως και οι αναρτησεις εχουν φτιαχτει οπως ειπε ο φιλος καστρατο για συμβατικες απαιτησεισ σκεψου οτι πολυ λιγα αμαξια εχουν διπλα ψαλιδια σε σχεση με αμαξια που εχουν γονατα ...τα διπλα ψαλιδια ειναι σαφεστατα και πιο ελαφρια και πιο ρυθμισιμα και πιο ευελικτα και δες οτι ετσι τα κατασκευαζουν και οι μητερες εταιριες caterham westfield tiger k.t.l.p καλο ξεκινημα 8)
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Re: Ακομα ενας ψημενος στην παρεα

    από γκ » Τετ 09 Ιουν, 2010 14:48

    .... αλλά γιατί δεν χροισιμοποιοειτε τις αναρτήσεις τον συμβατικών αυτοκίνητων παραγωγής (γόνατα mac ferson) τα μουαγιε,τα ψαλίδια των αυτοκίνητων donors cars.Ειδικά αυτό για έμενα θα ήταν ποιο εύκολο να προσαρμόσω στο σασί ψαλίδια και μουαγιε από αυτοκίνητα παραγωγής γιατί λόγο της δουλειάς μου θα μου έρθει φθινοτερα,οσο για την ανάρτηση δεν ξέρω ποσό έξω από το πλαίσιο θα βγει για αυτό σας ρωτώ και για τα προγράμματα μήπως μπορώ να το δοκιμάσω εκεί.
    Το πρόβλημα δεν είναι να κολλήσομε σίδερα μεταξύ τους. Πρόβλημα σιδερά δηλαδή. Περιμένομε κάποια αποτελέσματα από την κατασκευή, κάποια συμπεριφορά στο δρόμο και είναι πολύ πολύ πιό δύσκολο να το πετύχομε αυτό με τις αναρτήσεις του ντόνορ. Εκτός αυτού το 7 δεν έχει ύψος εμπρός για να μπει mc ferson και η κατασκευές αυτές (υπάρχουν και τέτοιες) είναι καρνάβαλοι.
  • Άβαταρ μέλους
    opc
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 4
    Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος, 2010 22:43
    Τοποθεσία: petroupoli

    από opc » Τετ 09 Ιουν, 2010 22:36

    Ωραία μέχρι εδώ και συμφωνώ μαζί σας όπως και το είχα αναφέρει (δεν κσερω πόσο έξω από το πλαίσιο θα βγει μια τέτοια ανάρτηση)όμως δεν είχα σκεφτεί το βαρος.Υπαρχουν όμως και αυτοκίνητα παραγωγής (opel ας πούμε) που έχουν αμορτισέρ του στιλ του 7 αλλά ίσως δεν ταιριάζουν στο ύψος που θέλουμε εμεις.Εχει ψάξει κάνεις από εσάς για αμορτισέρ από ATV αν ταιριάζουν η μόνη λύση τελικά είναι αγορά από ιντερνέτ στα link που έχουν αναφερθεί παλιότερα από εσάς.

    Λόγο του ότι κάποιες φωτογραφίες που έχετε ανεβάσει δεν μπορώ να τις δω(χωρίς να ξέρω το γιατί)δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη στο θέμα της εμπρός ανάρτησης κυρίως (σχέδιο ψαλιδιών) με τα ακραξονια τι κάνουμε τοποθετούμε κάτι συγκεκριμένο στον εμπρός αξίνα γιατί στον πίσω αφού δεν έχουμε σύστημα διεύθυνσης είναι ποιο απλά τα πράγματα, θέλω να ελπίζω .

    Αυτό το βιβλίο θα με βοηθήσει η μπορώ να προχωρήσω με τα σχεδία του ιντερνέτ, γιατί για τα προγράμματα μάλλον είναι δύσκολο
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 10 Ιουν, 2010 07:20

    το βιβλίο εγώ το κρίνω απαραίτητο γιατί θα σου απαντηθούν πολλές ερωτήσεις σου. κατέβασε το από το internet και ξεφύλλισε το. Είμαι σίγουρος ότι μετά θα έχεις μια πιο αναλυτική εικόνα του τι κανεις.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Πέμ 10 Ιουν, 2010 09:54

    Ωραία μέχρι εδώ και συμφωνώ μαζί σας όπως και το είχα αναφέρει (δεν κσερω πόσο έξω από το πλαίσιο θα βγει μια τέτοια ανάρτηση)όμως δεν είχα σκεφτεί το βαρος.Υπαρχουν όμως και αυτοκίνητα παραγωγής (opel ας πούμε) που έχουν αμορτισέρ του στιλ του 7 αλλά ίσως δεν ταιριάζουν στο ύψος που θέλουμε εμεις.Εχει ψάξει κάνεις από εσάς για αμορτισέρ από ATV αν ταιριάζουν η μόνη λύση τελικά είναι αγορά από ιντερνέτ στα link που έχουν αναφερθεί παλιότερα από εσάς.

    Λόγο του ότι κάποιες φωτογραφίες που έχετε ανεβάσει δεν μπορώ να τις δω(χωρίς να ξέρω το γιατί)δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη στο θέμα της εμπρός ανάρτησης κυρίως (σχέδιο ψαλιδιών) με τα ακραξονια τι κάνουμε τοποθετούμε κάτι συγκεκριμένο στον εμπρός αξίνα γιατί στον πίσω αφού δεν έχουμε σύστημα διεύθυνσης είναι ποιο απλά τα πράγματα, θέλω να ελπίζω .

    Αυτό το βιβλίο θα με βοηθήσει η μπορώ να προχωρήσω με τα σχεδία του ιντερνέτ, γιατί για τα προγράμματα μάλλον είναι δύσκολο
    Αφού είσαι opelakias βρές ένα παλιό 2λιτρο ascona (ή ακόμα ένα 2.2 με το injection και τα 150ps) που έχει διπλά ψαλίδια μπροστά και άξονα πίσω, κατέβασε από το internet το βιβλίο του Champion (o kastrato έχει δίκο, χωρίς βιβλίο δεν πας πουθενά...) και είσαι έτοιμος. Θα έχεις ένα αυτοκίνητα που θα σου δώσει σχεδόν ότι ανταλλακτικό χρειάζεσαι, ροπή από παπόρι, getrag σασμάν (εξαιρετικό ! στο λέω από πείρα, έχω σπάσει 2) και σχεδόν έτοιμη ανάρτηση εμπρός πίσω.
    Για να είμαι ειλικρινής καλύτερα το βιβλίο να το αγοράσεις (υπάρχει και καινούριο και μεταχειρισμένο). Είτε ξοδέψεις 2000 είτε 2030 ευρώ για να φτιάξεις το αυτοκίνητό σου δεν έχει μεγάλη διαφορά ...
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Πέμ 10 Ιουν, 2010 10:37

    Αν πάντως θέλεις μόνο σχέδια (δωρεάν εννοείται) πάρε από εδώ :

    http://www.sevenesque.com/plans/

    Ο ιδιοκτήτης του site έχει μεταφέρει τα σχέδια του πρώτου βιβλίου σε cad και έχει διορθώσει και όλα τα λάθη. Επίσης έχει κάνει και κάποιες παραλλαγές με μεγαλύτερα μεγέθη αν θες να έχεις και την άνεσή σου.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 10 Ιουν, 2010 13:07

    Πολύ ωραίο link μπράβο!! Θα το χρησιμοποιήσω και εγώ για να παραγγείλω τα σιδερα και να αρχίσουμε το σασί.
    Όσο αναφορά το opel (δεν μπορώ να τα συμπαθήσω ρε παιδί μου με τίποτα... αλλα παραδέχομαι ότι είναι καλά αυτοκίνητα...) είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι θα είναι πιο εύκολο πιο σωστό και πιο λειτουργικό να φτιάξεις δικά σου ψαλίδια μπρός πίσω παρα να τροποποιήσεις και να προσπαθείς, να μπασταρδέψεις, οτιδήποτε άλλο, από όλες τις απόψεις , βάρος λεφτά χρόνος, αίσθηση, αισθητική κτλ κτλ Ειδικά αν είναι η δουλειά σου τέτοια δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα να κατασκευάσεις τα ψαλίδια σου. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη βεβαια.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Πέμ 10 Ιουν, 2010 13:30

    Πολύ ωραίο link μπράβο!! Θα το χρησιμοποιήσω και εγώ για να παραγγείλω τα σιδερα και να αρχίσουμε το σασί.
    Όσο αναφορά το opel (δεν μπορώ να τα συμπαθήσω ρε παιδί μου με τίποτα... αλλα παραδέχομαι ότι είναι καλά αυτοκίνητα...) είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι θα είναι πιο εύκολο πιο σωστό και πιο λειτουργικό να φτιάξεις δικά σου ψαλίδια μπρός πίσω παρα να τροποποιήσεις και να προσπαθείς, να μπασταρδέψεις, οτιδήποτε άλλο, από όλες τις απόψεις , βάρος λεφτά χρόνος, αίσθηση, αισθητική κτλ κτλ Ειδικά αν είναι η δουλειά σου τέτοια δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα να κατασκευάσεις τα ψαλίδια σου. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη βεβαια.
    +1
    αλλά άμα είναι παλαβός opelακιας μπορεί να πάρει ένα ascona και ας φτιάξει ψαλίδια μπροστά από την αρχή. Το ότι έχει διπλά ψαλίδια μπροστά το ανέφερα γιατί θα είναι λίγο πιό εύκολο να χρησιμοποιήσει το upright, όχι προς θεού να χρησιμοποιήσει τα ίδια ψαλίδια.

    Για τα σίδερα λάβε υπ 'όψη σου και τα modifications για αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας. (για να μην ψάχνεις το ανάλογο αρχείο είναι εδώ)
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 10 Ιουν, 2010 14:21

    Θα μπορούσε, δεδομένου της τρέλας με τα opel, να πάρει ένα ασκόνα η οποιοδήποτε άλλο opel και να κάνει κάποιες τροποποιήσεις πάνω του που να του αποφέρουν καλή απόδοση. Τι εννοώ, μπορείς να πάρεις ένα ασκόνα να του φτιάξεις ένα σωληνωτό πλαίσιο μπροστά (από την καμπίνα και μπροστά εννοώ) με διπλα ψαλίδια (τύπου 7) και πίσω να κανεις το ίδιο (πίσω από την καμπίνα) μπορείς επίσης να κανεις πολυεστερικά όλο το bodywork μπρός και πίσω και να βάλεις και το μοτέρ είτε μπροστά είτε πίσω (στην μέση θεωρητικά...) κάπως έτσι είναι τα αυτοκίνητα που τρέχουν στο rallycross και όχι μονο με απόδοση τρελή και πολύ πλακα (fun το drive...) Αλλιώς απλά πάρε το βιβλίο ακολούθησε το βήμα βήμα και στο τέλος θα έχεις μια πολύ γρηγορη και φτηνή κατασκευή.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 10 Ιουν, 2010 14:21

    Θα μπορούσε, δεδομένου της τρέλας με τα opel, να πάρει ένα ασκόνα η οποιοδήποτε άλλο opel και να κάνει κάποιες τροποποιήσεις πάνω του που να του αποφέρουν καλή απόδοση. Τι εννοώ, μπορείς να πάρεις ένα ασκόνα να του φτιάξεις ένα σωληνωτό πλαίσιο μπροστά (από την καμπίνα και μπροστά εννοώ) με διπλα ψαλίδια (τύπου 7) και πίσω να κανεις το ίδιο (πίσω από την καμπίνα) μπορείς επίσης να κανεις πολυεστερικά όλο το bodywork μπρός και πίσω και να βάλεις και το μοτέρ είτε μπροστά είτε πίσω (στην μέση θεωρητικά...) κάπως έτσι είναι τα αυτοκίνητα που τρέχουν στο rallycross και όχι μονο με απόδοση τρελή και πολύ πλακα (fun το drive...) Αλλιώς απλά πάρε το βιβλίο ακολούθησε το βήμα βήμα και στο τέλος θα έχεις μια πολύ γρηγορη και φτηνή κατασκευή.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    opc
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 4
    Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος, 2010 22:43
    Τοποθεσία: petroupoli

    από opc » Πέμ 10 Ιουν, 2010 22:41

    Υπάρχει τελικά αρκετή βοήθεια από μέρους σας και σας ευχαριστώ........Α και αρκετή δόση τρέλας, Opelakias είμαι γιατί,12 χρόνια δουλεύω αυτά τα αυτοκίνητα και τα κσερω απέξω και με κλειστά μάτια οπότε έμαθα να ζω με αυτά και την τεχνολογία τους. Διπλά ψαλίδια μπορώ να αντιγράψω όχι μόνο από ascona αλλά και από άλλα 2 μοντέλα το GT και το SPIDSTER. Τώρα το θέμα είναι όχι τα σιδερά και το μοτέρ άλλα κάποια μέρη όπως τα ακραξωνια που θα πρέπει να τα βρω από άλλες μάρκες γιατί από opel δεν υπάρχουν εύκολα (ψαγμένο)όπως επίσης και το πίσω διαφορικό από omega η από calibra που έχει αποσπώμενα ημιαξόνια οπότε θα γλιτώσω αρκετό βάρος από του άλλου τύπου διαφορικου,που και αυτά επίσης δεν υπάρχου εύκολα, μιλώ πάντα για Ελλάδα. Ο westy turbo με αυτό το υπέροχο c20xe μοτέρ που είναι ξέρει κανείς έχει προχωρήσει το μοτερακι και φυσικά και σαν σύνολο, μαλών είναι και αυτός opelakias όπως επεισεις και ο tsv με το manta ξεκίνησε αν έχω καταλάβει καλά. Έχω να ρίξω αρκετό διάβασμα άρα πριν ξεκινήσω.Μηπως μπορείτε να μου πείτε τις τελικές διαστάσεις σε αυτά που έχετε σχεδιάσει πόσο βγαίνουν
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 11 Ιουν, 2010 07:31

    Να sai καλά για τα καλά σου λόγια. Δεν κατάλαβα ακριβόs την ερώτηση σου όμως. Τελικές διαστάσεις από τι ακριβώς ζητάς? σασί ? ψαλίδια?
    Όσο αναφορά το διαφορικό είμαι σίγουρος ότι μπορείς να ταιριάξεις πολλά ford διαφορικά με opel μοτέρ και το ανάποδο οποτε μην σε απασχολεί. Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι το ποσο κοντό η μακρύ θα είναι το διαφορικό και τι μπλόκε θα βάλεις (εγώ το θεωρώ απαραίτητο το μπλόκε)
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 15 επισκέπτες